Mp3 sneller afspelen dan gewoon

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik wil een mp3 bestand sneller afspelen dan dat hij normaal doet, je hebt dacht ik programma's die dat kunnen zonder dat het geluid ook omhoog gaat, weten jullie wat ik kan gebruiken??

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
zoek eens naar Winamp Plugins? Ze zijn er!!! Die het tempo veranderen, zonder de Pitch.. :)

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Volgens mij kan het ook met CoolEdit

specs

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

de dsp_pacemaker.dll en een oude nullsoft dsp_test.dll doen dat bij mij (dit zijn dus winamp plugins)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

ja maar die verhogen het geluid dus allemaal...al zie ik niet hoe je iets sneller af kan spelen zonder het geluid te verhogen maar ok

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

ik heb ooit zoiets gehad, het heet iets van soundfork ofzo (naar stemvork) kon je pitch, tempo en hoogte mee instellen

die tempo gebruikte ik nogal eens om wat drummetjes mee te spelen...

Chriet Titulaer is de man

Verwijderd

je moet de sonique mp3 speler maar d/l dan, die heeft die plugin er standaard inzitten. gewoon zoeken in google naar sonique

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 21:35
Nee,
die pacemaker plug-in heeft echt een tempo slider, die het tempo verhoogt zonder de pitch te veranderen.
(Ik heb het net getest)

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Cool edit kan het zonder het geluid te verhogen. En ook het geluid verhogen zonder het tempo te verhogen etc...

Vertragen kan ook. Je kan het zelfs glijdend. Dus aan het begin van een nummer is het tempo 120 bpm en aan het einde 140 bpm zonder dat je de toonhoogte veranderd.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

sorry, you were right, zo heette dat ding idd, ik ben ook nog ff gaan zoeken, je moet die pacemaker plugin hebben

bedankt, heb ik hem ook weer :) kan ik weer wat drummen gaan :+

Chriet Titulaer is de man

Pagina: 1