Ik wil een mp3 bestand sneller afspelen dan dat hij normaal doet, je hebt dacht ik programma's die dat kunnen zonder dat het geluid ook omhoog gaat, weten jullie wat ik kan gebruiken??
zoek eens naar Winamp Plugins? Ze zijn er!!! Die het tempo veranderen, zonder de Pitch..
de dsp_pacemaker.dll en een oude nullsoft dsp_test.dll doen dat bij mij (dit zijn dus winamp plugins)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
ja maar die verhogen het geluid dus allemaal...al zie ik niet hoe je iets sneller af kan spelen zonder het geluid te verhogen maar ok
ik heb ooit zoiets gehad, het heet iets van soundfork ofzo (naar stemvork) kon je pitch, tempo en hoogte mee instellen
die tempo gebruikte ik nogal eens om wat drummetjes mee te spelen...
die tempo gebruikte ik nogal eens om wat drummetjes mee te spelen...
Chriet Titulaer is de man
Verwijderd
je moet de sonique mp3 speler maar d/l dan, die heeft die plugin er standaard inzitten. gewoon zoeken in google naar sonique
Nee,
die pacemaker plug-in heeft echt een tempo slider, die het tempo verhoogt zonder de pitch te veranderen.
(Ik heb het net getest)
die pacemaker plug-in heeft echt een tempo slider, die het tempo verhoogt zonder de pitch te veranderen.
(Ik heb het net getest)
Cool edit kan het zonder het geluid te verhogen. En ook het geluid verhogen zonder het tempo te verhogen etc...
Vertragen kan ook. Je kan het zelfs glijdend. Dus aan het begin van een nummer is het tempo 120 bpm en aan het einde 140 bpm zonder dat je de toonhoogte veranderd.
Vertragen kan ook. Je kan het zelfs glijdend. Dus aan het begin van een nummer is het tempo 120 bpm en aan het einde 140 bpm zonder dat je de toonhoogte veranderd.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
sorry, you were right, zo heette dat ding idd, ik ben ook nog ff gaan zoeken, je moet die pacemaker plugin hebben
bedankt, heb ik hem ook weer
kan ik weer wat drummen gaan
bedankt, heb ik hem ook weer
Chriet Titulaer is de man
Pagina: 1