Toon posts:

ADSL of Kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is er iemand die me de nadelen van internet via de Kabel (essent@home) kan vertellen? Iedereen lijkt haast wel weg te lopen met ADSL (MX-Stream), terwijl ik het idee heb dat Kabel via essent vele malen sneller is.

Heeft iemand ervaring met zowel ADSL als Kabel? Verder ben ik benieuwd hoe ŽstabielŽde snelheid via ADSL is, en hoe dat zit met de Kabel.

Alvast bedankt,
Martijn

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Je zoekactie naar 'adsl kabel' leverde 86 resultaten op.
Ik bedoel maar...waar zou de search anders voor bedoeld zijn? :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in motieven die een mening zouden kunnen vormen. Niet in de mening zelf.

Martijn

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Kabel van @Home zal wel sneller zijn, maar ADSL heeft een lagere, maar stabielere snelheid en hogere upload bij het pro account :) (basic zou ik niet aan beginnen met 7 kb upload :( )

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, dat soort zaken wil ik graag weten.

Ik heb begrepen dat @home in ŽsHertogenbosch gemiddelde snelheden haalt van 200K, terwijl ADSL er maar 50K haal, klopt dat?

Martijn

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:07

Kettrick

Rantmeister!

Op dinsdag 20 november 2001 23:29 schreef ubermaestro het volgende:
Kabel van @Home zal wel sneller zijn, maar ADSL heeft een lagere, maar stabielere :? :? snelheid en hogere upload bij het pro account :) (basic zou ik niet aan beginnen met 7 kb upload :( )
Stabieler als @home lijkt me moeilijk :)

Verwijderd

heyz ik kan je aanraden om de search even te gebruiken zoek bijvoorbeeld eens naar

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find] kabel of adsl[/url]

hier kom je heel veel informatie tegen, het onderwerp is namelijk al heel vaak langsgekomen :)

ook is het misschien handiger om niet onder elke post je naam te zetten, dit veroorzaakt irritatie, onnodige ruimte

:)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
ik zou zelf toch voor ADSL gaan, gezien de zekerheid die je erbij hebt. De manier van verbinding van kabel houd in dat er maar in draad gemold moet worden voordat er een groot gebied vanaf ligt. Bij telefoon, dus ADSL is dit niet zo, maar is bijna alles 3-voudig uitgevoerd, dus veel zekerder. Verder heb je bij ADSL nog een fixed IP en een gegarandeerde snelheid.......dat heb je bij kabel niet. Ook krijg je bij ADSL een speedtouch home, die tweakable is....altijd handig

iRacing Profiel

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:10

Boedha

Niks

als je je modem aan laat staan heb je bij Essent ook een fixid IP. Volgens essent heb je een dynamisch ip maar het verandert nooit.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alles is al gezegd, lees dit topic eens door en volg de gegeven tips op, dan kom je een heel end :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.