Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
geen ID, volgensmij past ie nu ook niet meer in de gleuf en al zou die passen dan zou ie niet werken doordat hij al weer en wind heeft doorstaan, omdat het moertje die contactjes raakt en omdat er 2 gaten inzittenOp dinsdag 20 november 2001 23:05 schreef Wierdo_NL het volgende:
Tot hoeveel Hz ( Hertz ) kun je hem nu overklokken
Verwijderd
5 1/4 disk drive met mooie window erin?
Verwijderd
Verwijderd
trouwens aan mijn tas hangt vrijdag ook een Fan (+FingerGuard)
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
MOLEX !! het was bij de productie al bepaald wat zijn eind zou worden !
Wanneer ben je op de HCC? Ik wil hem nl. wel ff bekijken...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
vrijdag en zondag, dus dat moet denk ik niet missenOp woensdag 21 november 2001 14:11 schreef Demoniac het volgende:
Hey ReseTTim, jij mod ook echt alles he?
Wanneer ben je op de HCC? Ik wil hem nl. wel ff bekijken...
vorig jaar op de hcc-dagen hing ie ook al aan mijn tas en kreeg ik 1 reactie op namelijk hoort ie niet ergens in te zitten (zoiets was hetOp woensdag 21 november 2001 12:30 schreef The_Operative het volgende:
cool, het ringetje voor aan z'n tas zit er al aan!
Ik hang ook wel een fan aan mijn tas, ben ik lekker herkenbaar
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ohja, ik ging toch met jou mee
Batterijen in je tas?Op woensdag 21 november 2001 20:42 schreef ReseTTim het volgende:
btw ik gah zorgen dat ie gewoon draait![]()
Ow trouwens, ik kon mijn kapotte fan niet meer vinden, dus ik heb maar ff een kapotte harddisk opgetrommeld
EDIT: De bovenkant is er af, dus is ie nog iets herkenbaarder...
zometeen loopt iemand op de HCC tegen je sleutelhanger aan, en is ie zn vingers kwijt! EN DAT KAN NIET! slimme oplossing die fingerguard...
maar ziet der grappig uit... vrijdag ff kijke
Wat wordt dat dan, een koptelefoon met 2x80 mm fansOp donderdag 22 november 2001 12:21 schreef zork het volgende:
Gaaf! Weet je wat ook strak is! Gemodde koptelefoon
Verwijderd
rare jongens die tweakers..
Dus dan zal ik mun mobo maar niet op mun rug hangen (heb nog een oude K7 pro liggen met een Classic Athlon 600 dur op)Op donderdag 22 november 2001 14:09 schreef abrakadaver het volgende:
euh als ik straks op de hcc al die vage lui zie lopen met hun halve pc op hun rug gebonden dan draai ik wel effe de andere kant op ........ Om te
rare jongens die tweakers..
En dan evt voor de koeling van de troep in je tas links en recht nog een 12cm fan in de tas bevestigen...
Verwijderd
mooi spraakherkennings systeempje eraan..... ken je mooi geld voor vragen als mensen erop willen kijken!
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ja ReseTTim, das nou een goed ID, doe je mooie DELLETJE er aanOp donderdag 22 november 2001 14:42 schreef crashoverride het volgende:
Je kunt ook gewoon een hele laptop in je tas doen
Zijn er mooie DELLen dan?Op donderdag 22 november 2001 15:38 schreef M3ga_Man het volgende:
[..]
Ja ReseTTim, das nou een goed ID, doe je mooie DELLETJE er aan
uh gebruik ff de search naar fan of hcc en je ziet meteen dat iedereen al dit van plan wasOp donderdag 22 november 2001 19:25 schreef arnoman het volgende:
ik ga ook vrijdag, ik heb nog een 60mm fan liggen, die hang ik er wel aan. Is het geen leuk idee als alle tweakers een fan aan hun tas hangen, ter herkenning
Verwijderd
Hmm, misschien nog een voltage mod, kan ik hem overklokken... eeeeuh, tsja
Dan moet ik zondag wel eerst een fan kopenOp donderdag 22 november 2001 19:25 schreef arnoman het volgende:
ik ga ook vrijdag, ik heb nog een 60mm fan liggen, die hang ik er wel aan. Is het geen leuk idee als alle tweakers een fan aan hun tas hangen, ter herkenning
Had m'n harddisk wel op m'n rug hangen, iemand nog gezien?
Met koeling, krijg altijd zo'n warme oren van koptelefoontjesOp donderdag 22 november 2001 12:21 schreef zork het volgende:
Gaaf! Weet je wat ook strak is! Gemodde koptelefoon