Toon posts:

Iemand ook ervaring met Dynamat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er namelijk over te denken om dit te gaan gebruiken in m'n komende kast: een Chieftec Dragon DX-01BD. Al zit ik wel weer over een aantal dingen te twijfelen. Zo is Dynamat voornamelijk bedoeld om resonanties tegen te gaan en ik verwacht dat die bij deze kast zowiezo al niet al te erg zijn doordat hij gemaakt is uit 1mm dik staal wat dus een behoorlijke massa heeft en niet zo snel meetrilt. Dus dan zou ik misschien meer baat hebben bij het tegengaan van reflecties met noppenschuim bijvoorbeeld. Bovendien zit er aan de bovenkant van dat Dynamat spul aluminium folie dus ik durf het niet echt op de bevestigingsplaat van het mobo te plakken wat ik eerst eigenlijk wel van plan was. En ten slotte is het ook nog es behoorlijk duur...

Zijn er dus mensen die het gebruikt hebben?
Hoeveel hielp het? En waar heb je het vandaan voor hoe duur?

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

DYNAMAT werkt perfect in auto's.
Houd er rekening mee dat dit bedoeld is om geluids trillingen te dempen en niet om geluid tegen te houden.
Het zal wel helpen, maar beter is geluids isolerend materiaal.
DYNAMAT is inderdaad erg duur om gewoon mee te experimenteren.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op dinsdag 20 november 2001 22:49 schreef PsyFlux het volgende:
Ik zit er namelijk over te denken om dit te gaan gebruiken in m'n komende kast: een Chieftec Dragon DX-01BD. Al zit ik wel weer over een aantal dingen te twijfelen. Zo is Dynamat voornamelijk bedoeld om resonanties tegen te gaan en ik verwacht dat die bij deze kast zowiezo al niet al te erg zijn doordat hij gemaakt is uit 1mm dik staal wat dus een behoorlijke massa heeft en niet zo snel meetrilt. Dus dan zou ik misschien meer baat hebben bij het tegengaan van reflecties met noppenschuim bijvoorbeeld. Bovendien zit er aan de bovenkant van dat Dynamat spul aluminium folie dus ik durf het niet echt op de bevestigingsplaat van het mobo te plakken wat ik eerst eigenlijk wel van plan was. En ten slotte is het ook nog es behoorlijk duur...

Zijn er dus mensen die het gebruikt hebben?
Hoeveel hielp het? En waar heb je het vandaan voor hoe duur?
Hmm jij bent blijkbaar niet de enige Silence Promo Crew member die een Chieftec Dragon DX-01BD wil en deze ook wil gaan isoleren :P
AMDudenamelijk ook :)