• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:39

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Aangezien over een dag of 10 die iRiver2 eindelijk in mijn bezit is en ik niet met lege batterijen wil zitten heb ik even een vraag over de Power Bank 1800 lader en de twee 1600 batterijen die je bij je iMP krijgt.

Ik weet dat de iRiver een ingebouwde oplader heeft maar kunnen deze batterijen ook in de PB in die zin dat de PB ook bij de "iRiver2-batterijen" automatisch afslaat wanneer ze vol zijn?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Hi,

Ik heb geen PB, maar ik kan je wel vertellen dat de batterijen die bij de Iriver2 geleverd worden 'besneden' zijn (8> Ik bedoel dat er een stukje van de isolatie vanaf is gehaald. Dit is om er voor te zorgen dat de Iriver2 de batterijen als oplaadbaar herkent. Als je dus andere batterijen in het spelertje wilt stoppen EN je wilt ze via de Iriver2 opladen dan moet je ook een stukje isolatie weghalen.

Ik kan je echter niet vertellen of de PB ook de Iriver2 batterijen oplaadt, maar ja speler 's avonds in het stopcontact en 8 uur later weer als nieuw (en de Iriver2 schakelt automatisch uit bij volle batterijen) >:)