Ik heb een probleempje met een Cinemaster kaart (weet niet precies welke versie het is, maar hij ondersteund gewoon mpeg2). Ik wil het namelijk voor elkaar krijgen dat ik beeld krijg op mijn tv (via de tv out van de Cinemaster kaart via een gewone scartkabel), maar het enige wat hij mij wil geven is een soort zwart/wit test beeld (achter balkjes met verschillende grijstinten). Het is vooral vervelend omdat ik er geen documentatie, drivers en software van de pc boer bij heb gekregen. Heeft iemand hier de oplossing voor? Of kan iemand mij een link geven naar voldoende documentatie?
Update:
Ik merk nu dat ik alleen maar dvd's via deze kaart kan draaien. Nou heb ik nog maar 1 vraag en 1 probleem.
Probleem:
Het beeld is zwart/wit. Weet iemand wat ik hier aan doen?
Vraag:
Is het ook mogelijk om met deze kaart gewoon je desktop op mijn tv te krijgen? Met mijn Geforce van Asus met tv out was dit totaal geen probleem, dus is dit ook met zo'n kaartje mogelijk?
Ik merk nu dat ik alleen maar dvd's via deze kaart kan draaien. Nou heb ik nog maar 1 vraag en 1 probleem.
Probleem:
Vraag:
Is het ook mogelijk om met deze kaart gewoon je desktop op mijn tv te krijgen? Met mijn Geforce van Asus met tv out was dit totaal geen probleem, dus is dit ook met zo'n kaartje mogelijk?
Wel de juiste kabel en staat je signaal op PAL (signaal staat soms standaard op NTSC en dan is je beeld zwartwit)Op dinsdag 20 november 2001 22:20 schreef Liqued het volgende:
Probleem:
Niet standaard want je desktop staat los van die kaart.Vraag:
Misschien dat er wel een tooltje is maar dan moet je maar even googlen.
Senile! Senile Oekaki