Toon posts:

Samsung of Hansol Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt me beslissen?
Ik ben van plan om 1 van de volgende 2 te kopen
de Samsung SyncMaster 753 DFX:
Features

17 DynaFlat X
Dotpitch horizontaal 0.20 mm
Max. resoluties 1280 x 1024 @ 65 Hz
Aanbevolen resoluties 1024 x 768 @ 85 Hz
Horizontale frequentie 30 - 70 kHz
Verticale frequentie 50 - 160 Hz
Pixel frequentie 110 mHz
TCO 99

OF de Hansol 710D:

17 inch flatscreen size
1600x1200 @ 75Hz maximum resolution
0,25 mm shadow mask
30-96 Khz horizontal frequency
47-160 Hz vertical frequency
157 MHz bandwidth
3-year warranty

Ik denk toch de 710D vanwege de hogere resolutie en hogere hertz.... :7

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die Hansol is echt heel erg goed. Vriend van me heeft hem, en het beeld is super.. zeker voor het geld dat dat ding (niet) kost :)

Verwijderd

Topicstarter
das mooi om te horen, weet je zeker dat het de 710D is? :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ja, want hij kreeg eerst de 710A vissekom, nu heeft hij een mooi plat beeldscherm :)

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Ik heb zelf de Hansol 920D, dus het grotere broertje, en die bevalt me errug goed ;)

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Topicstarter
Kijk jongens dit wil ik horen, ga door :9~

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 11:58
Ok dit is een inkoppertje...
Neem de Samsung, ik heb zelf thuis een Samsung 900NF staan (volledig vlakke beeldbuis) en het is echt een plaatje van een monitor.
Ik heb nog nooit zo'n mooi beeld gezien, ok misschien op die wat dure Sony die ik ook nog heb.
Naar mijn mening maken Sony en Eizo de beste monitoren, in het segment daaronder zijn het Samsung en Iiyama die prachtige monitoren maken... Hansol zit daar toch echt nog wel onder.
Maar goed, smaken verschillen. Ik zou zeggen, ga eens rondkijken en laat die monitor eens demonstreren in de winkel!!!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Andre21

Inmiddels 39....

Hoeveel kosten beide monitoren?

Blender....

Verwijderd

Topicstarter
+- 600 gulden per stuk :)

Verwijderd

Neem de Samsung
keb precies dezelfde monitor. Echt een prachtig ding. SUPER scherp beeld op 1280*1024 hier thuis.
DVD's afspelen heel erg mooi, en natuurlijk supermooi beeld in spellen.
Keb pas PC-magazine gekocht en daar kwam de Samsung ok als beste uit de test opgevolgd door NEC, Sony, Iiyama, CTX.

Duidelijk toch !!!

Verwijderd

'k zie hier een Samsung 700IFT, maar dat is ook best wel een leuk monitortje. Als ik zou moeten kiezen dan zou ik wanneer de prijs gelijk is denk ik voor de samsung kiezen, alleen omdat die naam bij mij iets meer als de betere overkomt. Vroeger was hansol volgens mij echt het wat goedkopere spul, maar tegenwoordig zijn ze zeker net zo goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, nu zoek ik nog een winkel in de buurt die dat ding voor (hansol of samsung) voor een mooi prijsie heeft staan ik d8 aan BCC Alkmaar. Iemand een idee of ze die daar hebben (en eventueel de prijs)?

thx
Pagina: 1