Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
En dat kan dus niet. Het is niet mogelijk iets over 2 frames te verspreiden.Op dinsdag 20 november 2001 21:44 schreef corani het volgende:
In mijn scherm heb ik 2 IFrames, en de vlokjes gaan daar ACHTER langs! Is dit op te lossen, en zo ja, hoe? Het is dus de bedoeling dat ze OVER de frames heen gaan
/edit
Zie nu dat je iframes bedoelt, maar daarvoor geldt meen ik hetzelfde.
Verwijderd
Wat je nog zou kunnen proberen (ik beloof niks) is die iframes in een <div> gooien en met de z-index die dingen naar achteren brengen.
It's worth a try.
It's worth a try.
Vanaf IE5.5 heeft IFRAME ondersteuning voor z-index.. nou nog iets verzinnen voor oudere browsersOp dinsdag 20 november 2001 22:08 schreef Cheatah het volgende:
Wat je nog zou kunnen proberen (ik beloof niks) is die iframes in een <div> gooien en met de z-index die dingen naar achteren brengen.
It's worth a try.
Redirecten naar de ie_install.exe op microsoft.com?Op dinsdag 20 november 2001 22:47 schreef corani het volgende:
[..]
Vanaf IE5.5 heeft IFRAME ondersteuning voor z-index.. nou nog iets verzinnen voor oudere browsers
Met IE 5.5 en hoger moet je in de style in elk geval een z-index kunnen opgeven.
voor de newb:
code:
1
| ... style="z-index:3;"> |
of, volgens het w3c:
code:
1
| ... z-index="3"> |
De laatste weet ik niet zeker...
lijkt?Op dinsdag 20 november 2001 22:14 schreef Pelle het volgende:
/edit
* Pelle lijkt soms wel eens een n00b
anyways, je kan het scriptje ook in zowel je iframe als je mainframe laten tonen, en dat dan een beetje op elkaar ana laten sluiten (maar dan moet je uiteraard geen random script hebben maar volgens een vast patroon)
Dat lijkt me niet erg makkelijk, aangezien er redelijk ingewikkelde formules in zitten om de positie te bepalenOp dinsdag 20 november 2001 23:31 schreef nelis het volgende:
[..]
lijkt?![]()
anyways, je kan het scriptje ook in zowel je iframe als je mainframe laten tonen, en dat dan een beetje op elkaar ana laten sluiten (maar dan moet je uiteraard geen random script hebben maar volgens een vast patroon)
Pagina: 1