ik heb de volgende script:
maar nu wil ik dat hij bij de width bijvoorbeeld 10 pixels optelt, + 10 gewoon werkt niet, en aangezien ik geen javscript held ben wordt ik ook gek van wanneer wel en niet haakjes te gebruiken ...
verder wil ik op de plaats van 'winfoto' de variable file staan, weet iemand nog hoe ik dat doe ?
voor een beetje ervaren javascripters is het een fluitje van een cent maar een leek als ik zit er drie uur op zonder resultaat*D
kan iemand me helpen ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function foto(file,title,copyright,width,height) {
file = file;
title = title;
copyright = copyright;
width = width;
height = height;
openwin = window.open('foto.php?file=../img/'+file+'&title='+title+'©right=Foto: '+copyright+'','winfoto','status=no,toolbar=no,menubar=no,resizable=no,scrollbars=no,top=100,left=100,width='+width+',height='+height+'');
openwin.focus();
} |
maar nu wil ik dat hij bij de width bijvoorbeeld 10 pixels optelt, + 10 gewoon werkt niet, en aangezien ik geen javscript held ben wordt ik ook gek van wanneer wel en niet haakjes te gebruiken ...
verder wil ik op de plaats van 'winfoto' de variable file staan, weet iemand nog hoe ik dat doe ?
voor een beetje ervaren javascripters is het een fluitje van een cent maar een leek als ik zit er drie uur op zonder resultaat*D
kan iemand me helpen ?