ECCp: Join TheNumberOneCows (over fusies & teams)

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Geachte ECCp-ers,

In de DPCH van vandaag zijn DukeBox, LPC, TCF en DCI samengegaan tot een groot team, team The_Number_One_Cows.
Dit heeft een boel commotie veroorzaakt.
Dat was eigenlijk ook een klein beetje de bedoeling. >:)
Het geheel is een geintje dat is opgezet om een probleem duidelijk te maken.
Een tijdje geleden was er een team dat samenging met een ander team (nee ik noem geen namen, en dit is ook niet persoonlijk bedoeld tegen die betreffende teams.)
Op het boze commentaar dat volgde werd geruzied over, of dit nu een fusie was of het samengaan van teams.
Met deze actie wilden we aantonen dat er totaal geen verschil tussen zit. ;)
Ook is het duidelijk dat als we zo doorgaan, met steeds opnieuw teams te laten samengaan, dat dan het hele project daaronder gaat lijden. Ook nu waren er een aantal boze reacties in de DPCH thread. Voor de kleinere teams is het niet leuk dat het subteam dat ze aan het inhalen waren ineens samengaat met een ander team.

Al een tijdje terug kreeg ik een berichtje binnen van een van onze lezers ;)
Om een kort verhaal lang te maken. Gaan we ons het gedrag van het team-hoppen eigenmaken in de sub-teams? Wat we de andere teams verwijten of spreken we als subteams een assimileer code af? Want veranderingen in het stats-systeem kan je KoW niet blij meemaken, laat staan Duke!
Ik zelf zit dan te denken aan communicatie tussen de sub-teams als een user vertrekt. Over b.v. waarom die vertrekt uit het team. Het assimileren van single-user zou bijvoorbeeld toegestaan zijn voor kleine users. Een subteam-change van b.v. [DPC]JeePee ligt niemand wakker van. Mits het natuurlijk uitmaakt in de overall-stand.
Graag een discussie want aan verwijten aan mekaar hoe een subteam groot geworden is zit niemand op te wachten. En we moeten het sportief houden niet! :) .
Ik hoop dat de bedoeling een beetje duidelijk is van ons betoog.
Nou word het overstappen van leden tussen de subteams op dit moment al niet als ons (Duke en ikke) probleem gezien. De oude DP's blijven gewoon bij het oude team. Wel is het natuurlijk slecht voor de subteamspirit als members zomaar hun subteam verlaten.
Complete subteams die overgaan naar een ander subteam is weer iets heel anders. Zoals een tijdje terug al eens in de DPCH tekst stond: op den duur krijg je een paar grote subteams binnen DPC, en binnen die subteams weer nieuwe subteams, en binnen die subsubteams . . .
Voor de kleinere teams, of de gewone users is dit demotiverend.
Dat iemand na een maand ECCp-en besluit om zich bij een team aan te sluiten kan natuurlijk geen kwaad, maar als teams die al vanaf het begin van het project bestaan nu ineens samengaan :?

In principe zijn we met z'n allen lid van The_Number_One_Cows. We zijn allemaal lid van DPC, het team dat laat zien dat een koe meer kan dan grazen.
Laten we dat allemaal voor ogen houden, en niet proberen zoveel mogelijk subteams te combineren tot een aantal grotere teams.
Nogmaals, dit hele verhaal moet niet gezien worden als een aanval op welk subteam dan ook.

Ik wens iedereen veel graasplezier. :)

Met vriendelijke groet,

KoW }:O
ism een aantal subteams :)

PS. Voor de MOD's: Deze draad is geen subteamreclame. De teamnaam The_Number_One_Cows bestaat niet. Het was een tijdelijk virtueel subteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
* Anoniem: 32213 is ook tegen het fuseren of samengaan.
moest er eens aandenken dat QU|CCC samengaat met DBC in rc5 of in andere contest
op den duur krijg je een paar grote subteams binnen DPC, en binnen die subteams weer nieuwe subteams, en binnen die subsubteams . . .
Dat komt me bekend voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

* Anoniem: 26550 lag wel even dubbel vanochtend. Vooral de reacties van tOEt op hun eigen forum was wel een klein beetje vermakelijk >:)

Maar goed, het moge dus duidelijk zijn dat we nu allevier gaan proberen om de #1 positie te gaan bereiken. Hoe doen we dat? Nou door te ASSIMILEREN! Ha!

So everybody go Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/overig/User.gif, Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/overig/Znaika.gif en Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/fuck_you/Director.gif en laten we die TechImo eens VER ACHTER ons laten en die rare Randy met z'n blaatverhaal over gigaflushes erbij >:)

[e]typo[/e]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

ik sluit me volledig aan bij griz....

TCF op plaats #1 binnen DPC-eccp en de andere sub-teams mogen vechten om plaats 2 >:)

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:05

DukeBox

loves wheat smoothies

Ikke ben geen team :)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Laatst online: 30-05 12:47
Ja toen ik de reacties las van enkele mensen moest ik toch wel ineens denken. Toen tOEt fuseerde/nieuwe teamleden erbij hoe je het ook wilt noemen, was er zgn nix aan de hand. Tuurlijk gaan nu weer een aantal mensen over deze uitspraak zeuren (ik noem geen namen, maar van 1 zeker iemand verwacht ik zeker wel weer wat gebler). Maar dit is gewoon mijn mening. Om ff verder te gaan: Toen was het allemaal leuk en aardig en we moesten het goed vinden. Lekker van daken lopen schreeuwen van: WIJ ROELEN! Nou lekker als je 70k van je totaal door retirements op je naam heb. En maar zeggen van nee het was geen fusiem ze hebben ons gewoon gejoined.

Nou nu hebben DCI, TCF en DukeBox besloten om (voo de gein) LPC te joinen. En ja we hebben onze dp's (zgn) geretired. En nu?! Krijgen we ineens een hoop gezeik. Met name de post van G*****n op het forum van CoT verbaasde mij. We zouden de hele competitie verpesten door deze join. Goh heren, deden jullie niet EXACT hetzelfde?? Denk daar maar s over na.

Maar om duidelijk te zijn: Nee het was geen echte fusie/join/whatever tussen de betreffende subteams. Was gewoon om ff de reacties te peilen. Allen subteam flushen gewoon onder eigen naam verder en zullen er ook nooit ook maar over nadenken om met een ander team te fuseren.

Just my 2 cents.

edit:
enne ik moest ook ineens aan PacMan denken...
HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP :+

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op dinsdag 20 november 2001 22:09 schreef ColdFusion het volgende:
knip.. heel verhaal

Just my 2 cents.
En met dat hele verhaal sluit ik me volledig aan :)

euh May the cow be with you in the never ending struggle for the first place >:)

Subteams strijd onder elkaar is goed voor de spirit en de teamgeest :)
Ik hoop dat iedereen zijn lesje op zijn manier heeft geleerd
EN wie komt er op de eerste plek, natuurlijk het sterkste team >:)
Team ColdFusion dus >:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Dus dan zakken wij straks weer een paar plaatsjes, jammer :P
Maar goed, terechte actie denk ik en gelukkig niet definitief, toch leuker met een aantal grote teams dicht bij elkaar :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19463

Op dinsdag 20 november 2001 22:14 schreef gellie het volgende:

Team ColdFusion dus >:)
Droom lekker verder >:) :z

Daarbij wil ik nog toevoegen dat LPC onstaan is uit 4 DPC'ers die teamloos waren. De overige 5 leden zijn assimilatie's van personen met hun pc's (projectloze dude's). Laat dat voor iedereen nou = duidelijk zijn.

En verder:
Graas zonder zorgen, wat niet af komt komt morgen.
Houdt het grazen in ere, alleen TIMO en TA hoppen zich de klere :)
Rammel all the Way- Beware of the Rammel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Op dinsdag 20 november 2001 22:45 schreef bram538 het volgende:
Dus dan zakken wij straks weer een paar plaatsjes, jammer :P
Maar goed, terechte actie denk ik en gelukkig niet definitief, toch leuker met een aantal grote teams dicht bij elkaar :)
Mee eens :D Strijd is veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 10:13
Op dinsdag 20 november 2001 22:09 schreef ColdFusion het volgende:
Ja toen ik de reacties las van enkele mensen moest ik toch wel ineens denken.
reacties? waar?
Toen tOEt fuseerde/nieuwe teamleden erbij hoe je het ook wilt noemen, was er zgn nix aan de hand. Tuurlijk gaan nu weer een aantal mensen over deze uitspraak zeuren (ik noem geen namen, maar van 1 zeker iemand verwacht ik zeker wel weer wat gebler).
dat heb je goed gezien.
Maar dit is gewoon mijn mening.
dus? mogen wij niet reageren?
Om ff verder te gaan: Toen was het allemaal leuk en aardig en we moesten het goed vinden. Lekker van daken lopen schreeuwen van: WIJ ROELEN! Nou lekker als je 70k van je totaal door retirements op je naam heb. En maar zeggen van nee het was geen fusiem ze hebben ons gewoon gejoined.
wij hebben nooit actief andere subteams benadert om bij ons te komen. Alle subteams/members hebben hun eigen naam opgegeven, en zijn met ToeT mee gaan doen. Moeten we dan zeggen: 'nee je mag niet bij ons, da's flauw voor de rest'?
Nou nu hebben DCI, TCF en DukeBox besloten om (voo de gein) LPC te joinen. En ja we hebben onze dp's (zgn) geretired. En nu?! Krijgen we ineens een hoop gezeik.
nogmaals, waar? die ene post van Goingin? Dan vind ik het zwaar overdreven om nu te gaan lopen roepen dat ToeT verontwaardigd is door deze fusie.
Met name de post van G*****n op het forum van CoT verbaasde mij. We zouden de hele competitie verpesten door deze join. Goh heren, deden jullie niet EXACT hetzelfde?? Denk daar maar s over na.
heren? Goingin sprak niet namens ToeT, hij sprak op ons forum, mag hij daar zijn mening geven misschien? En om dan toch maar even te reageren: wij hadden niet 3x zoveel als de nr.2 nadat anderen ons joinden..
.. en zullen er ook nooit ook maar over nadenken om met een ander team te fuseren.
same here
edit:
enne ik moest ook ineens aan PacMan denken...
HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP
1 persoon die een opmerking maakt.., en dat op ons eigen forum..

samengevat:
ToeT heeft helemaal niet (negatief) gereageerd op deze fusie, sterker, we gingen ons alweer richten op het inhalen van het fusieteam (zie reactie Blistimo in DPCH). Tuurlijk hebben wij veel geToeTerd in de DPCH's, maar als je goed kijkt, zijn dit grotendeels reacties op anderen die in die DPCH's begonnen met 'stoken'.
Ik zie dit verhaal van ColdFusion dus als stemmingmakerij tegen ToeT. Als je wat tegen ons hebt, prima, maar kom dan niet schijnheilig gezellig doen in #ToeT enzo :r

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
What a fuss......

Volgens mij is het een tijd terug niet helemaal goed doorgekomen bij veel mensen, maar die subteams zijn ons in vrije wil gewoon gejoined als stand-alone mensen.

Als bij jullie iemand aan komt lopen met zijn subteam van 3 man zeg je toch ook geen nee, hij komt immers zelf naar jullie toe om erbij te komen, en stelt geen verplichtingen.
Hij wil gewoon eens wat anders en leuk met een echt Team meewerken. Is ook een stuk gezelliger.

Dat iedereen dat gelijk gaat opblazen als fusie kan ik niet snappen.

Zoals jullie als voorbeeld opstelden incl naamsverandering doet mij meer denken aan een fusie.

Als jij een subteam start zijn er een hoop mensen die onder hun eigen adres flushen en een paar maten/kenissen hebben geassimileerd, in principe zijn dit dan ook subteams en zou je volgens jullie dit hele gedoe ook een fusie moeten noemen....... :?

Ik heb 1 keer een echte fusie meegemaakt van subteams, en daar kwam niet een team aanlopen met de woorden van: "ik wil bij jullie", maar daar werd echt gepraat over naamsverandering, samen regels opstellen, echt gewoon samen dingen afspreken met elkaar.
Dit soort dingen kwam ik bij die zogenaamde "fusie" van ons niet tegen.

En naar mijn mening is heel ToeT het inmiddels zat geworden door dat gezeur.
Als je de #1 plaats niet haalt/behoudt en daarna het subteam dat dat wel doet maar aanpakt en gaat beschuldigen van dingen moet je eerst eens bij jezelf gaan kijken, want zomaar dingen rondstrooien is wel van de zotte.

Ik heb hierbij mijn zegje gedaan......
Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten, maar op dat gedonder over "fusies" ga ik vanaf nu niet meer in, lama waaien....zand erover....

Cyaazzzzz

* Goingin wil hierbij nog ff alle ECCp subteams van DPC nog ff suc6 wensen in het [E] project....kick some ass!

[edit]
Hmmm, weer gezeik over mij :D
Wat ik met mijn mening probeerde te zeggen is dat wij het niet xtreem hebben aangepakt en LPC ons nog goed bij kon houden om de competitie te bewaren, wat jullie doen is gewoon de boel ver3-voudigen en lekker schijnheilig in de rondte gaan fluiten met de woorden: "Nu zijn wij lekker eerste!", want daar komt het op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op dinsdag 20 november 2001 22:54 schreef jeroon een heleboel met quotes van anderen
Ik moet hier nog even bij zeggen dat dat getoeter in de hitparades, wat met irritant vond, de laatste tijd al helemaal voorbij was. Dus dat geroep van wij zijn de goeiste, wij zijn de beste viel tegenwoordig ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
verkeerde knoppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op dinsdag 20 november 2001 23:00 schreef Goingin het volgende:
verkeerde knoppie
Welke dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op dinsdag 20 november 2001 22:49 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Daarbij wil ik nog toevoegen dat LPC onstaan is uit 4 DPC'ers die teamloos waren. De overige 5 leden zijn assimilatie's van personen met hun pc's (projectloze dude's). Laat dat voor iedereen nou = duidelijk zijn.
Die teams die ons gejoined/gefuseerd/watdanook zijn waren ook geen uitgebreide teams hoor.
msx.org bestond alleen nog maar uit Frenzy, en NUTS bestond uit jolly en NUTS-Gaulois.
Laat dat ook ff duidelijk zijn :)
Op dinsdag 20 november 2001 22:49 schreef DPC_Wimmel het volgende:
En verder:
Graas zonder zorgen, wat niet af komt komt morgen.
Houdt het grazen in ere, alleen TIMO en TA hoppen zich de klere :)
Rammel all the Way- Beware of the Rammel >:)
Vind ik een mooie gedachte, op dat laatste na dan ;)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
quote :D

heb de hele zooi maar weggehaald, en als je dat snel doet dan gooit het forum er net geen datum/tijd onder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Heheh, Goingin is sneller als het licht :D

Maareh, ff serieus ;), ik zie hier wel een hele hoop subteam reclame >;) ;)
maar goed, ik zal gaan slapen, kunnen jullie als volwassenen serieus discuseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 22:54 schreef jeroon het volgende:
1 persoon die een opmerking maakt.., en dat op ons eigen forum..
Detail: het waren er twee.

Maar goed, laten we vooral niet TA-achtige praktijken gaan verrichten hier, deze actie was gewoon om te laten zien dat we niet te gek moeten gaan doen met fusies. En het is een klein beetje om die tOEt gasten te stangen :P Jullie zijn nu eenmaal aan de top gekomen door een retirement, dus mogen we jullie niet een beetje pesten :? :)

Je moet wel tegen een geintje kunnen natuurlijk :) En ik vond het nogal grappig om te zien dat iemand meteen gaat roepen dat ze gaan nokken omdat nu de lol eraf is :)

Conclusie: het is lachen tussen tOEt en die suffe rammelgasten daar op 1 en 2, en TCF komt jullie halen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
stand-alone mensen
Alleenstaanden? :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

okay met z'n allen de schouders eronder en zand erover en houd DPC op die eerste plek :)

vals getoeter, gerammel enz enz laten we nu achter ons hoop ik
en we maken er een leuke/pittige maar eerlijke strijd onderling van :9
Dat werkt beter dan alles wat we nu hebben gedaan denk ik zo, de onderlinge strijd geeft meer motivatie om nog die eene pc extra bij te zetten op EECp en daardoor profiteert DPC in z'n totaal weer van.
Het helpt ons dan beter om de eerste plek vast te houden toch ;)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gentlemen,
Hold your horses!!!

Deze thread is niet opgezet om elkaar te beschuldigen. Maar juist om een balance te vinden in het sub-team gedoe.
Ik lees van "moeten we mensen weigeren"..... moah als grote sub-teams maybe wel ja. En dan niet alleen ToeT maar ook LPC (duke uitgesloten want die doet alles in z'n uppie) en misschien het volgende grote uit de klauwen gegroeide sub-team.

De bedoeling is juist om meerdere sub-teams te creeren die onderling mekaar het leven op een compitatieve manier zuur maken. Zoals ToeT denkt LPC aan te kunnen (sweat dreams daarover).
Omdat we juist geen Timo te vrezen hebben of een TA gaan we naar mekaar kijken want we zoeken competitie. Het is toch leuker om de dwang te voelen een pc te moeten assimileren omdat je teampie hun plaats dreigt te verliezen. Dat wil niet zeggen dat we mkaar de hersens moeten gaan inslaan.

Het staat allemaal een tikkie krom maar ik heb visite, forgive me that.

Dus Mede-Cows. Staakt uw wild geraast, want zelfs de knol van de Sint die graast.

BTW LPC accepteerd geen bestaande "ouwe" DPC'ers... why? Omdat we de jeugdbende zijn!!!! Kalfs.. remember (wilt en je jongd wat)

Blis... koffie graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Op dinsdag 20 november 2001 22:54 schreef jeroon het volgende:

reacties? waar?
oa de reactie van goingin op jullie forum. Ik zal m hier niet gaan quoten. Maar kort gezegd kwam het erop neer dat de strijd weg was (mee eens, maar dat mag geen excuus zijn) en dat jullie maar een ander project zouden gaan doen...
dus? mogen wij niet reageren?
zeg ik dat??
wij hebben nooit actief andere subteams benadert om bij ons te komen. Alle subteams/members hebben hun eigen naam opgegeven, en zijn met ToeT mee gaan doen. Moeten we dan zeggen: 'nee je mag niet bij ons, da's flauw voor de rest'?
wij ook niet :+ wij hebben gewoon LPC gejoined en onze dp's geretired. En LPC heeft hun naam laten wijzigen. Hebben we niet om gevraagd.
nogmaals, waar? die ene post van Goingin? Dan vind ik het zwaar overdreven om nu te gaan lopen roepen dat ToeT verontwaardigd is door deze fusie.
nou ik noem onder andere de uitspraak van rico-burn. En btw moet hij nodig zeggen. Uit hoeveel subsubteams bestaat QU|CCC wel niet?
heren? Goingin sprak niet namens ToeT, hij sprak op ons forum, mag hij daar zijn mening geven misschien?
Okee, misschien overdrijf ik als ik zeg heel tOEt. Het waren (tot nu toe?) nog maar twee personen.
En om dan toch maar even te reageren: wij hadden niet 3x zoveel als de nr.2 nadat anderen ons joinden..
Dat mag er toch niet toedoen? Als er mensen andere teams joinen, moeten we dan ineens in de gaten gaan houden dat we niet 'teveel' retiren?? Slaat nergens op.
samengevat:
ToeT heeft helemaal niet (negatief) gereageerd op deze fusie, sterker, we gingen ons alweer richten op het inhalen van het fusieteam (zie reactie Blistimo in DPCH). Tuurlijk hebben wij veel geToeTerd in de DPCH's, maar als je goed kijkt, zijn dit grotendeels reacties op anderen die in die DPCH's begonnen met 'stoken'.
Nou in 1 reactie staat zelf dat er maar over nagedacht moet worden om een ander project te gaan doen... dus.
Ik zie dit verhaal van ColdFusion dus als stemmingmakerij tegen ToeT. Als je wat tegen ons hebt, prima, maar kom dan niet schijnheilig gezellig doen in #ToeT enzo :r
dat zie je dan toch verkeerd. Ik heb helemaal nix tegen jullie. Vind het alleen een beetje jammer dat er af en toe van die kromme reacties worden gegeven. Nu zal ik het goed doen door te zeggen dat het iid niet HEEL tOEt is. Slechts een enkeling. Mensen joinen jullie team. Okee. Ze nemen dp's mee, okee. Wij SPELEN nu hetzelfde. Wij JOINEN LPC, wij nemen onze dp's mee. En sjek jullie eigen forum.
Een topic daar heet zelfs: Overstappen op een ander project? Goh duidelijker kan het toch niet zijn? Kun je niet tegen je verlies??

Maar goed laten we duidelijk zijn, deze actie was alleen maar bedoelt om een beetje te stangen. En dat sommige mensen daar niet echt tegen kunnen kan ik ook niet helpen dan. Uitspraken over kansloze competitie, competitie vernaggelen, overstappen naar ander project getuigen van slecht vermogen om verlies te accepteren.

<taunt>
(om ff nog duidelijk te maken dat het een geintje is)
En aan verliezen zullen jullie toch moeten gaan wennen :+:+
</taunt>

Morgen zijn de stats weer normaal en staan jullie weer op 1. En ik ben harstikke blij voor jullie. Maar nogmaals ik vind sommige uitspraken van bepaalde mensen, en niet alleen van tOEt, echt nergens opslaan.
Waarom zou, tja dan noem ik tOEt maar weer ff, wel mensen met grote aantallen dp's mogen laten joinen en LPC niet??

Maar laten we nu maar gewoon weer verder gaan met keihard grazen en de subteam competitie gezond, gezellig en gaande houden! :)

Ik wil verder nix meer kwijt over dit onderweg. Hoofdstuk gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:16 schreef dA_Griz het volgende:

[..]
Conclusie: het is lachen tussen tOEt en die suffe rammelgasten daar op 1 en 2, en TCF komt jullie halen. >:)
Goining.. toeter jij ff in z'n linker-oor, dan rammel in z'n rechter doof >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:26 schreef DPC_Wimmel het volgende:
... en misschien het volgende grote uit de klauwen gegroeide sub-team ...
Where do I sign? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Maar goed, laten we vooral niet TA-achtige praktijken gaan verrichten hier, deze actie was gewoon om te laten zien dat we niet te gek moeten gaan doen met fusies. En het is een klein beetje om die tOEt gasten te stangen :P Jullie zijn nu eenmaal aan de top gekomen door een retirement, dus mogen we jullie niet een beetje pesten :? :)
Had zo'n actie dan niet veel meer zin gehad als je het wat sneller achter onze fusie/join/watdanook aan had gedaan :?
Ik kreeg juist het idee dat we dat hele geziek wel achter ons gelaten hadden, op deze manier rakel je de discussie weer op terwijl dat nergens voor nodig is.
Maakt de actie an sich natuurlijk niet minder strak, ik persoonlijk kan hem zeker waarderen :)
Je moet wel tegen een geintje kunnen natuurlijk :) En ik vond het nogal grappig om te zien dat iemand meteen gaat roepen dat ze gaan nokken omdat nu de lol eraf is :)
Als je die tekst goed gelezen had stond er niet dat de lol eraf was, maar dat de competitie pleite was, de lol was juist om jullie alsnog proberen weer in te halen :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Laatst online: 17-07 10:13
Jullie zijn nu eenmaal aan de top gekomen door een retirement, dus mogen we jullie niet een beetje pesten :? :)
tuurlijk mag dat...heet dat geen jaloursie trouwens :? :P
Ik kan prima tegen een geintje, ik heb gelijk tegen KoW gezegd dat ik het een strakke actie vond. Maar wat ColdFusion ervan maakte vond ik niet grappig. Die reageerde op wat gehoopt werd wat onze reactie zou zijn...
kom maar op...maar je moet wel snel zijn, anders ben je uit het zicht verdwenen :P

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:29 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/fuck_you/Thefinger.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05 17:11

Mar

TCF

Op dinsdag 20 november 2001 23:29 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

Gaan jullie nu maar toeteren en rammelen, dan grazen wij (TCF) wel naar #1 :+

DPC Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als LPC en ToeT geen leden meer aannemen dan weet ik nog wel een team >:) :P

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ach, ik vind het op zich wel een leuke stunt. :)
Dat getoeter was destijds wel een beetje irritant, ik heb zelfs even met het idee gespeeld om samen met DukeBox(indien hij het goed vond tenminste) samen [dpc]Dukebox&Elteor oid te starten, maar heb dat toch maar laten zitten. Gelukkig was het maar een tijdelijk verschijnsel :)

Gewoon een beetje eerlijke competitie is veel leuker, als iedereen gaat fuseren dan gaat de lol van de onderlinge competitie er toch een beetje af.
Op dinsdag 20 november 2001 22:03 schreef DukeBox het volgende:
Ikke ben geen team :)
* Elteor is trouwens bij EccP ook geen subteam :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:32 schreef jeroon het volgende:
tuurlijk mag dat...heet dat geen jaloursie trouwens :? :P
nee dat is jaloezie :P
kom maar op...maar je moet wel snel zijn, anders ben je uit het zicht verdwenen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/overig/yawnee.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee Blis moet je de bonen nog malen ofzo??? :?
(of heb je ze verschoten tijdens onze laatste weide-war?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Op dinsdag 20 november 2001 23:26 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Ik lees van "moeten we mensen weigeren"..... moah als grote sub-teams maybe wel ja. En dan niet alleen ToeT maar ook LPC (duke uitgesloten want die doet alles in z'n uppie) en misschien het volgende grote uit de klauwen gegroeide sub-team.
Ben ik het niet mee eens. Als je als subteam door keihard assimileren groot wordt, dan zou dat niet eens mogen :? Lijkt me niet de bedoeling. Dat zou juist een reden moeten zijn voor andere om nog harder te assimileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:35 schreef Bloem25 het volgende:
Als LPC en ToeT geen leden meer aannemen dan weet ik nog wel een team >:) :P
jij hebt het dus echt niet begrepen gast Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/moord/Twak.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:38 schreef ColdFusion het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Als je als subteam door keihard assimileren groot wordt, dan zou dat niet eens mogen :? Lijkt me niet de bedoeling. Dat zou juist een reden moeten zijn voor andere om nog harder te assimileren.
Eerst ff lezen baas, het ging erover dat mensen naar tOEt toe kwamen om te joinen, en niet dat tOEt ze gevraagd heeft om te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:40 schreef dA_Griz het volgende:

[..]

Eerst ff lezen baas, het ging erover dat mensen naar tOEt toe kwamen om te joinen, en niet dat tOEt ze gevraagd heeft om te joinen :)
Heb jij een baas?
Maar je haald me de letters van het beeldscherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Op dinsdag 20 november 2001 23:40 schreef dA_Griz het volgende:

[..]

edit:
okee verkeerd begrepen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-07 19:45
* Witlof ziet liever 1 team lonely at the top dan een hele DPCH vol met getoeter en gerammel :+ ;)

Fusies zijn leuk als mensen met 1 of misschien 2 PC's in de stats willen staan maar hier niet meer in komen doordat ze simpel weg te weinig doen en hierdoor flink moeten sparen om eens in de DPCH te komen. Hierdoor komen ze dan onder een subteamnaam in de stats. Das toch mooi?

* Witlof weet nog goed dat het is begonnen bij RC5 als [DPC]Pjotreke & Witlof. Na een week sparen een keer in de lijst komen is leuk maar nu als [DPC]Division Eindhoven dagelijks erin staan is leuker toch :?

Conclusie: Iedereen moet gewoon zelf weten of ze doorgaan met wat ze doen of een ander subteam joinen. Division Eindhoven blijft gewoon Division Eindhoven met meer of minder leden en ik zal erbij horen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:42 schreef ColdFusion het volgende:

[..]

Ja en :? Moeten wij als we strax op 1 staan ( :+ ) mensen gaan weigeren als ze ons willen joinen :?
Newbee's misschien niet. Mensen die jullie willen joinen(en al maaaaaaaanden ECCp-109 draaien) om bij de grootste te horen vind ik van wel.
(Lukt namelijk toch niet want DPC is de grootste)

wat duidelijker gemaakt.

Al met al, tis een moeilijk punt dit verhaal. Alle aangedragen denkwijzes is in te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op dinsdag 20 november 2001 23:38 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Hee Blis moet je de bonen nog malen ofzo??? :?
(of heb je ze verschoten tijdens onze laatste weide-war?)
Sorry, Goingin slapte Hoobster gisteren de koffiebonenoplsagloods in, waarbij de volledige voorraad in rook (ahem... je weet wel...) opging... :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:45 schreef Blistimo het volgende:

[..]

Sorry, Goingin slapte Hoobster gisteren de koffiebonenoplsagloods in, waarbij de volledige voorraad in rook (ahem... je weet wel...) opging... :+
Merde... oh nee knoflook..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee gasten we gaan toch niet weer beginnen he Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/overig/Sleep.gif

BTW, me F5 knop vindt dit helemaal niet leuk allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 23:39 schreef dA_Griz het volgende:

[..]

jij hebt het dus echt niet begrepen gast [afbeelding]
1. Ben geen gast :?
2. Ik heb wel degelijk door wat er allemaal zich heeft afgespeeld dus wil je je conclusies ff voor je laten dank u :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op dinsdag 20 november 2001 23:39 schreef dA_Griz het volgende:

[..]

jij hebt het dus echt niet begrepen gast Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/moord/Twak.gif
Dan heb jij geen gevoel voor humor ;) :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:51 schreef dA_Griz het volgende:
Hee gasten we gaan toch niet weer beginnen he [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/jesse6.gif Griz <-- Hobie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hallo :?

Geen ruzie aub :) Grazen mag, maar niet van elkaar gras okay :+

laten we de vrede bewaren en gewoon grazen als een gek voor die eerste plaats :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:55 schreef gellie het volgende:
hallo :?

Geen ruzie aub :) Grazen mag, maar niet van elkaar gras okay :+

laten we de vrede bewaren en gewoon grazen als een gek voor die eerste plaats :9
O+ O+ O+ SMAK O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op dinsdag 20 november 2001 23:57 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

O+ O+ O+ SMAK O+ O+ O+
O+ O+ O+ kusjes t'rug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 20 november 2001 23:57 schreef DPC_Wimmel het volgende:

[..]

O+ O+ O+ SMAK O+ O+ O+
Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/feest_muziek/marrysmile.gif
oh nee dat mag niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

neeh joh GRiz da's kalverliefde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 21 november 2001 00:00 schreef gellie het volgende:
neeh joh GRiz da's kalverliefde :P
mag het dan wel?

Hee LPC, goed idee, we fuseren en dan staan we eerste. Kweet nog een goeie naam, iets van TheNumberOneCows of zo? Yeah! Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/tcf/smilies/feest_muziek/loveys.gif

:r :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 16:37

4POX

Everybody is wired

NIEUW! Exclusief voor [DPC] Division Eindhoven members een eigen naam@dpc-de.com mailadres.
Nu moet je wel joinen!
Nu bij teamcoldfusion (al een hele tijd) een gratis email adress (????@teamcoldfusion.nl) met POP3 en WEBmail.. Ook nu webspace voor alle users, ??????.teamcoldfusion.nl met PHP, COLDFUSION, PERL en MYSQL ondersteuning :P. Iedere gebruiker heeft (laat ik eens wat zeggen) 50 meg tot zijn beschikking :P

Nu moet je wel Joinen :P :P :P :P

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op dinsdag 20 november 2001 23:27 schreef ColdFusion het volgende:
nou ik noem onder andere de uitspraak van rico-burn. En btw moet hij nodig zeggen. Uit hoeveel subsubteams bestaat QU|CCC wel niet?
Niet om de discussie nog eens op te halen hoor, maarreh..

Mag ik nog ff opmerken dat ik dit een behoorlijke flame vind? Weet jij überhaupt hoe alles geregeld is binnen QU|CCC? Enig idee hoe de hiërarchie binnen dat team is...
En daarbij: RC5 is een compleet ander project als ECCp, hoe kan je dan in godsnaam QU|CCC vergelijken met wat hier gaande is... :? :? :?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Abarth
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Even spuit elluf hier btw.
Waarom nu weer getrap tegen ToeT? (en nee, niet bij naam noemen enzo, maar iedereen weet beter). DPC-Flex was ook ooit lekker bezig met trappen en treiteren, dat is voorbij (en goed bijgepraat dacht ik), nu begint het weer..... ;(
Ja jongens, ik word er moedeloos van. En ja, ik ben ook moe en sjagereinig. Daarom nu een punt. (En nee, ik spreek niet namens geheel of gedeeltelijk ToeT, of voor elk een willekeurig ander persoon, alleen voor mezelf voordat dat weer kromgetrokken word)
Op woensdag 21 november 2001 00:08 schreef 4POX het volgende:

[..]

Nu bij teamcoldfusion (al een hele tijd) een gratis email adress (????@teamcoldfusion.nl) met POP3 en WEBmail.. Ook nu webspace voor alle users, ??????.teamcoldfusion.nl met PHP, COLDFUSION, PERL en MYSQL ondersteuning :P. Iedere gebruiker heeft (laat ik eens wat zeggen) 50 meg tot zijn beschikking :P

Nu moet je wel Joinen :P :P :P :P
Vaag, kheb een clan of ToeT emailadres :P

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14176

For what it is worth;

Ik moet er niet aan denken om met ons kleine (2 collega's) team onderdeel te worden van weer een ander team. Sub-team van Dutch Power Cows is al voldoende mijns inziens. Sub- sub- sub team zijn is aan ons niet besteed, en evenmin onze naam verbinden aan een ander team is ondenkbaar.

Groei is leuk, en openstaan voor nieuwe leden binnen je team is een keuze die elk team zelf moet maken, maar naar mijn idee moet je het dan ook maar doen met de naam die dat team op dat moment draagt en je eigen teamnaam ben je gewoon kwijt...basta.

Anders zouden we net zo goed kunnen fuseren met bijvoorbeeld Seti@NL en dan de naam veranderen in Dutch Seti@NL Power Cows oid...

Dan zijn we samen wel een hele grote, maar verliezen we toch een stukje van onze eer.

My thoughts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 23:15
Bla bla bla, erg nutteloos allemaal dit gezeik. Ik zie flames subteam reclame.
Wat mij betreft een einde aan deze onzin en allemaal lekker :Z

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 21 november 2001 00:24 schreef Sir Abarth het volgende:
Even spuit elluf hier btw.
Waarom nu weer getrap tegen ToeT? (en nee, niet bij naam noemen enzo, maar iedereen weet beter). DPC-Flex was ook ooit lekker bezig met trappen en treiteren, dat is voorbij (en goed bijgepraat dacht ik), nu begint het weer..... ;(
...
Nou ben ik het weer niet met je eens hoor, volgens mij was dat trappen en treiteren hooguit een beetje voor de lol, omdat de kern van toet, die mensen die het begonnen zijn met jou, uit DPC-flex kwamen, al dan niet actief.
Als je aan kan geven waar het te ver ging (het trappen en treiteren) wil ik je graag geloven.

Edit: gaan jullie trouwens nooit naar bed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• je_oen
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

Genoeg gezeurd en gelachen. laat je systeempjes lekker met rust zodat ze verder kunnen grazen! Daar gaat het om! DPC gaat de twee puntjes vinden en dan weer op naar het volgende project!
Graasze...... }:O

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 21 november 2001 08:28 schreef je_oen het volgende:
Genoeg gezeurd en gelachen. laat je systeempjes lekker met rust zodat ze verder kunnen grazen! Daar gaat het om! DPC gaat de twee puntjes vinden en dan weer op naar het volgende project!
Graasze...... }:O
Als volgende project wil ik hierbij dan even lobby-en voor folding@home :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Aan bepaalde leden van ColdFusion,

Ik vind het jammer dat het niet is opgevallen, maar in deze post heb ik het duidelijk niet over ToeT, maar over hoe we er met z'n allen tegenover staan dat teams andere teams joinen. Ok, ToeT is sinds het begin ontstaan en gegroeid door fusies, maar dat is het verleden. Om nu te voorkomen dat teams gaan fuseren om bovenaan te staan is dit hele project opgezet. Niet om ToeT een lesje te leren.
En dat sommige ToeT leden fel reageerden, ja, dat kan ik snappen. Niet geheel terecht, ja da's ook waar, maar laten we AUB de discussie algemeen houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij was het zand er al over dus laten we vooral niet gaan graven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op woensdag 21 november 2001 09:19 schreef KoW het volgende:
Aan bepaalde leden van ColdFusion,

Ik vind het jammer dat het niet is opgevallen, maar in deze post heb ik het duidelijk niet over ToeT, maar over hoe we er met z'n allen tegenover staan dat teams andere teams joinen. Ok, ToeT is sinds het begin ontstaan en gegroeid door fusies, maar dat is het verleden. Om nu te voorkomen dat teams gaan fuseren om bovenaan te staan is dit hele project opgezet. Niet om ToeT een lesje te leren.
En dat sommige ToeT leden fel reageerden, ja, dat kan ik snappen. Niet geheel terecht, ja da's ook waar, maar laten we AUB de discussie algemeen houden
Idd laten we ophouden met de hele discussie en ons concentreren om waar het om gaat :)
De strijd om DPC op de eerste plek te krijgen en te houden.
Laat iedereen het "verleden" nu maar rusten, en stoppen om oude koeien uit de sloot te halen.
Er ligt nog genoeg gras voor ons allen, gezonde subteamstrijd is beter dan het blijven lopen "zeuren" over de fusies.
Toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
ToeTers,

Dit hele verhaal is juist nu opgezet, omdat het al een tijdje geleden misging bij de laatste fusie.
Omdat toen de gemoederen nogal verhit waren, en de discussie eigenlijk meer een zinloze discussie werd over wat nu wel en wat nu niet een fusie was is besloten om dit hele verhaal later te doen, en daar was afgelopen maandag voor gepland.
Als ik echt jullie had willen raken dan hadden we het gewoon maandag gelijk met jullie MegaFlush gedaan, maar om jullie flush niet te verpesten is het een dag later gezet.
En ja, natuurlijk word er wat gespot met jullie, maar zie het niet als een aanval. (Vraag evt naar de mail die jeroon heeft gekregen)
En dat sommige leden van TCF het niet helemaal op de juiste manier hebben opgepakt, sorry daarvoor.
Ze krijgen vandaag geen krachtvoer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Ben ik blij dat ik altijd al tegen subteams ben geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Als LPC en ToeT geen leden meer aannemen dan weet ik nog wel een team
Bloem26,

geen subteamreclame hier AUB of ik roep een MOD >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Witlof, en sommige anderen:

geRAMMEL & GeToeTer is al eerder aan de orde geweest, en zoals je weet is dat tot een aanvaardbaar peil gedaald.
AUB geen dingen in deze draad halen waar we samen al eerder uitgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op woensdag 21 november 2001 09:38 schreef KoW nog meer:
.....
En dat sommige leden van TCF het niet helemaal op de juiste manier hebben opgepakt, sorry daarvoor.
Ze krijgen vandaag geen krachtvoer >:)
We willen geen krachtvoer van anderen :P We hebben een eigen speciale mixture van krachtvoer, zit namelijk veel meer eiwitten en koolhydraten in wat ons veel meer energie geeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Nu bij teamcoldfusion (al een hele tijd) een gratis email adress (????@teamcoldfusion.nl) met POP3 en WEBmail.. Ook nu webspace voor alle users, ??????.teamcoldfusion.nl met PHP, COLDFUSION, PERL en MYSQL ondersteuning . Iedere gebruiker heeft (laat ik eens wat zeggen) 50 meg tot zijn beschikking
Nu moet je wel Joinen
4POX,

Alsjeblief zeg

de MODs gaan het druk krijgen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Jongens, het wordt tijd om jullie in elkaar te dukeBOXEN.. als jullie zo door gaan ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

:
Op woensdag 21 november 2001 10:55 schreef DukeBox het volgende:
Jongens, het wordt tijd om jullie in elkaar te dukeBOXEN.. als jullie zo door gaan ! ;)
:P

Ik denk dat het mischien wel verstandiger is om deze draad maar te sluiten.
Kunnen we ons allemaal volop concentreren op hetgeen waar het omgaat.
Zie je die groene weide daaginder :9~ die moet leeg :P
Kortom laten we weer gaan grazen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Tjemig, wat een discussie...

Kzal er verder geen woorden aan vuil maken aangezien ik er toch weinig mee te maken heb... (ben lekker toch niet lid van TCF ;))

Maar goed... zolang er weer vrolijk en blij gegraast kan worden... ben ik tevree :9

Tijd om naar school te gaan :+

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En nu is het afgelopen met het gezeur.
De volgende die hier flamed/trolled of reclame maakt voor wat dan ook krijgt een OW.

Het gaat om DPC en de strijd tussen DPC en de andere teams.
Iedereen binnen DPC is vrij om te kiezen of hij zelfstandig flushed of onder een van de vele subteams wil werken.
Dat subteams willen concurreren is prima, maar dat gebeurt dus niet op Gathering of Tweakers. (en al helemaal niet op zo'n toontje als ik hier boven zie)

Ik zal de thread openlaten omdat er teveel nuttige info in staat, maar jullie zijn bij deze gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-06 22:46
FF addon. MSX.org team is (was) in RC5/ORG inderdaad een team. In ECCp was ik dat alleen, echter heb ik mijn teamnaam van RC5/OGR gebruikt. Als ik gewoon Frenzy had neergezet was er dus geen sprake van een subteam join, maar van een persoonlijke join?! Ik wilde gewoon bij een team, omdat ik alleen grazen niet zo leuk vond.
Ik heb ToeT gekozen, maar als dat LPC of TCF was dan hadden de desbetreffende teams dat ook niet tegengehouden.

hoop dat bovenstaande een en ander verduidelijkt

edit:
is dit een OW waard? Hope not...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

OW = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 15:10 schreef DukeBox het volgende:
OW = ?
Officiele Waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Hey, Dsmarty..
Toevallig nog op zoek naar een Team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

BOEM, OW voor Dukebox ;)

Jongens, ik vind het allemaal wel best. Ik ben blij dat het een geintje was van TheNumberOneCows (ik vond het echt niet tof) en ik hoop dat jullie iets bereikt hebben met deze actie. Voor de rest allemaal door ECCp-en en voor de zomer ff die keyspace er doorheen douwen }:O

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 16-07 16:14
Op woensdag 21 november 2001 10:55 schreef DukeBox het volgende:
dat kan dan mooi zaterdag bij de meeting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 15:38 schreef DukeBox het volgende:
Hey, Dsmarty..
Sorry, om bepaalde technische en organisatorische redenen doe ik alleen dnet projecten, bovendien zit ik zelf reeds in een subteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 21 november 2001 15:38 schreef DukeBox het volgende:
Hey, Dsmarty..
Welk team bedoel je dan, jij was toch alleen?
Stiekum een team zijn heh ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
Allemachtig zeg........GoT een tijd down en dan alsnog 3 pagina's te moeten doorworstelen :D

Maar het is de moeite waard......ben al een bekend persoon aan het worden hier (hmmmz....is dat eigenlijk wel de moeite waard? ;) )

Op verzoek van Wimmel ToeTer ik nu ff in dA_Griz zijn linker-oor :)

En voor Coldfusion (nee, niet het team, maar de man alleen), wat ik op het forum post is in principe niet voor jou bestemd, ik zet er mijn mening neer tegenover ons subteam, dat over het overstappen naar een ander project was een suggestie, niet meer, zie het maar als een idee om wat jullie deden om ons terug te pakken op een andere manier terug te pakken (moest ff goed nadenken voordat ik dit zo kon verwoorden :) ).
Zie dit asjeblieft niet als een aanval, zo is het niet bedoeld.

En toen ik zei dat jullie door deze voorbeeldfusie (die very nice was opgezet btw) de stats verneuken, en daarop een antwoord kreeg van dan wij de boel ook zaten te verkneuteren door onze "fusie's" vond ik dat antwoord nogal vreemd, want wij zaten naar ons gevoel nu echt een beetje competitie te houden met LPC.

naja, ik ga weer verder met het herbouwen van de koffiebonenloods van BlisTim0, want die moet morgen af zijn voor 9:00 :P

Anoniem: 7492

ik heb ook al eens lopen blaten over de gang van zaken , en de meeste weten wel hoe ik er over denk , maar laten we gewoon lekker DPC hoog houden , en niet elkaar afzeiken , ik heb geen zin in TA/imotech geouwehoer etc ...

• DSmarty
  • Niet online
Dat gaat ook niet gebeuren, als er hier wordt afgezeken dan doe ik dat wel :P

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op donderdag 22 november 2001 09:00 schreef DSmarty het volgende:
Tja da's niet eerlijk he :P
jij mag zeiken met status, da's machtmisbruik :P
:+

• Stoomboot
  • Laatst online: 25-04 01:21
Op donderdag 22 november 2001 09:00 schreef DSmarty het volgende:
Tja dat merkten we gisteravond wel weer ja op irc ;)

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

Pagina: 1