Toon posts:

Beamer,visualisation,monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen.. ik zit met een aardig groot probleem en ik heb jullie hulp hard nodig..

Wat ik wil:
Met 1 pc.. en een monitor en een beamer.. een mooi feestje geven.. wat ik dus wil is dat ik op de monitor een liedje met winamp ofsow kan draaien.. en op de beamer een visualisation heb op staan.. die niet mag wegvallen.. nu heb ik dus 2 video kaarten.. 1tje met 3d.. (voor de visualisation..) en 1tje zonder 3d.. voor die liedjes dus.. wat nu het probleem is is dat ik wel multimonitor aan de praak kan krijgen.. maar dat die winamp visualisation steeds uitspringt als ik een ander liedje op kan zetten..
dus meschien is de oplossing.. een .exe bestandje ofsow.. wat gewoon opstart op 1 vid kaart en dan een mooi visualisation afspeeld.. en die niet weg gaat..

meschien ben ik een beetje onduidelijkk.. maar uitleggen is me best vak niet.. plz vraag ff meer info als ik wat ben vergeten.. ik gebruik win xp btw..

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:40
Kan je niet op je secundaire monitor je winamp playlist bewerken terwijl op je primaire monitor de plugin (Milkdrop, Geiss whatever) draait en je met de "Z" en de "B" toets naar het volgende nummer zapt?

De toetsen Z/X/C/V/B staan respt voor de winamp controls Back/Play/Pause/Stop/Forward

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

Ik heb vaak op feestje m'n beamer op m'n ATI rage AGP kaartje hangen, en m'n monitor op Matrox G200 PCI. Dan draai ik Climax. Climax is niet zo geweldig mooi, maar hij kan op de primairy display draaien terwijl ik winamp gewoon kan gebruiken op de secondary.

Probeer gewoon een beetje..

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:40
Kunnen jullie nog gave fullscreen vis. plugins voor winamp (of iets anders wat mij betreft) aanraden?

De enige waar ik tot nu toe echt van onder de indruk ben geweest was eerst Geiss en daarna Milkdrop (beide op http://www.geisswerks.com)?

Heb je een URL van Climax?