IK wil graa een computer kopen voor 5000 gulden, ik ga bij zon zaak bestellen waar ze je comp voor je n elkaar zetten, je hoeft alleeen te zeggen wat voor een bakkie je wilt hebben en alles watie moet hebben etc. Ik dacht wat is nou de ideale computer voor een modder, je geeft je mening met toelichting aub, dus je typt de prefs van het bakje en waarom zoiets goed zou zijn.
Ehm.. beste casemod computer? Dat heeft niks met het systeem wat er in zit te maken, meer met de kast die je gaat modden
En die kast.. sja neem een kast die je mooi vind? Grotere kasten kan je vanzelfsprekend meer aan modden etc. Je moet niet op andermans mening afgaan, maar wat je zelf wilt. Je koopt toch ook geen auto omdat iedereen hem aanprijst terwijl je liever een andere wil?
Verder over het systeem wat er in zit.. Neem gewoon wat je nodig hebt en dan het liefst het beste natuurlijk. Laat je ff goed adviseren door de plaatselijke pc winkel (wel ff kijken in de shop survey of het wel een goeie winkel is he
) en/of zoek in het forum...
Verder over het systeem wat er in zit.. Neem gewoon wat je nodig hebt en dan het liefst het beste natuurlijk. Laat je ff goed adviseren door de plaatselijke pc winkel (wel ff kijken in de shop survey of het wel een goeie winkel is he
Ik wil wel een systeem voor je maken dan. Wat wil je erin hebben? mail maar op marcel_1982@hotmail.com
Dan komt het allemaal goed.
Dan komt het allemaal goed.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Heb een beetje zin op te typen, dus je hebt geluk.
5000 piek, netjes, gaan we f kijken.
mamaplank: asus a7v266+e raid (softwarematig ocen)
proc: amd 1700+ o.i.d.
Grafische kaart: Chaintech gf3 (temp en rpm meter erin)
geluid: terratec, en leuk creative 5.1 setje
brander: aopen heeft een hele leuke 20 speed fikker met justlink
dvd?: niet doen, de standalones zijn al voor 300 te halen
voeding, 300 watt lownoise (of meer, maar 300 is goed te doen)
kast, volledig persoonlijk, alienware kasten worden binnenkort ook los verkocht, en die zijn mooi!!! iets van 300 piek (check anders ff www.alienware.com)
Toetsenboard: logitech deluxe (zonder al te veel extra knopjes)
muis: explorer 3.0 of de nieuwe logitech met 2 sensortjes (nog niet ergens te koop gezien)
Printer: Lexmark z53
Scanner: HP scanjet 2200 (heet ie geloof ik)
Koeler: Als je veel geld over hebt, check dan ff een waterkoelingssetje. anders ff searchen hier op GOT naar leuk temp/geluid verhouding
HDD: 2 x IBm 40 gig 7200 met een raid van mamaplank
Geheugen: 512 van kingston,crucial of brand.
Scherm?: 21" dell flatscreen, schitterend ding, al gezien voor 1200 piek.
Dit is zon beetje wat ik leuk zou vinden, hopelijk heb je er wat aan. Verkeerde namen en typen voorbehouden
5000 piek, netjes, gaan we f kijken.
mamaplank: asus a7v266+e raid (softwarematig ocen)
proc: amd 1700+ o.i.d.
Grafische kaart: Chaintech gf3 (temp en rpm meter erin)
geluid: terratec, en leuk creative 5.1 setje
brander: aopen heeft een hele leuke 20 speed fikker met justlink
dvd?: niet doen, de standalones zijn al voor 300 te halen
voeding, 300 watt lownoise (of meer, maar 300 is goed te doen)
kast, volledig persoonlijk, alienware kasten worden binnenkort ook los verkocht, en die zijn mooi!!! iets van 300 piek (check anders ff www.alienware.com)
Toetsenboard: logitech deluxe (zonder al te veel extra knopjes)
muis: explorer 3.0 of de nieuwe logitech met 2 sensortjes (nog niet ergens te koop gezien)
Printer: Lexmark z53
Scanner: HP scanjet 2200 (heet ie geloof ik)
Koeler: Als je veel geld over hebt, check dan ff een waterkoelingssetje. anders ff searchen hier op GOT naar leuk temp/geluid verhouding
Geheugen: 512 van kingston,crucial of brand.
Scherm?: 21" dell flatscreen, schitterend ding, al gezien voor 1200 piek.
Dit is zon beetje wat ik leuk zou vinden, hopelijk heb je er wat aan. Verkeerde namen en typen voorbehouden
Het gaat HARD hae in de computerwereld..Use the search
er zijn al zoveel topics hierover..
Wat vandaag nieuw is, is morgen OUD.
Verwijderd
Op woensdag 21 november 2001 01:28 schreef mdusink het volgende:
Logitech MouseMan Dual Optical, USB/PS2 60 119.00 @ informatique
zet ibm niet in raid, wordt veeeel te warm. als je raid wil neem dan maxtor
Pagina: 1