Toon posts:

hoe zet ik een MCW462 op een msi-k7t turbo ?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes *whehehehe*,
ik wil ''denk ik'' een MCW462 das zo'n swiftech die met gaatjes moet worden vastgezet?, maare ik heb geen gaatjes:( inmijn msi=k7tturbo sniknsik maare kan ik dit blok er met een speciale clip er wel op zetten, want met een normale hold-down clip volgens mij ni want op de MCW462 zitten de in= en uitlaat wel dicht in het midden

please help me!!!

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op dinsdag 20 november 2001 21:19 schreef jimtegoesdj het volgende:
hallo luitjes *whehehehe*,
ik wil ''denk ik'' een MCW462 das zo'n swiftech die met gaatjes moet worden vastgezet?, maare ik heb geen gaatjes:( inmijn msi=k7tturbo sniknsik maare kan ik dit blok er met een speciale clip er wel op zetten, want met een normale hold-down clip volgens mij ni want op de MCW462 zitten de in= en uitlaat wel dicht in het midden

please help me!!!
Huh? Zitten er in een K7T Turbo geen gaatjes :? FF uitchecken die shit hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
SSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!
jaja ik met mijn domme kop heb niet om de koeler heen geken, zo'n lop ding hant er overhee, naj

slotje?

• Dirk J
Volgens mij heb je iets in je ogen zitten hoor, er zitten dus echt wel gaten in je K7T Turbo :)
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/motherboards/msi/k7tturbo/board.jpg

• Dirk J
Op dinsdag 20 november 2001 21:22 schreef jimtegoesdj het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!
jaja ik met mijn domme kop heb niet om de koeler heen geken, zo'n lop ding hant er overhee, naj

slotje?
Je was er dus zelf al achter gekomen, volgende keer beter kijken he :z
Voor mijn part mag ie een slotje ja..

Verwijderd

Door AMDude - dinsdag 20 november 2001 21:23

--------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij heb je iets in je ogen zitten hoor, er zitten dus echt wel gaten in je K7T Turbo

sorry hoor maar op het plaatje staat toch echt een msi k7t266r een 6380 geen turbo maat

greetz marsyl

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 21:23 schreef AMDude het volgende:
Volgens mij heb je iets in je ogen zitten hoor, er zitten dus echt wel gaten in je K7T Turbo :)
[afbeelding]
sorry was verkeerd gegaan zie post hierboven

greetz marsyl

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 21:27 schreef marsyl het volgende:
sorry hoor maar op het plaatje staat toch echt een msi k7t266r een 6380 geen turbo maat
Euh Marsyl, zie jij die cijfers en letters combinatie tussen de PCI sloten :? Wat staat daar :+

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Kan wel dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.