pasta etiket text :-)

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hey! hoe of wat weet ik allemaal wel, maar ik heb net pasta gekocht en daar staat heeeele boeiende info op :z die ik dus helemaal niet begrijp.

Maar twas wel 3 piek voor 0,00003 (oke klein spuitje) dus ik vroeg me af of ik nu ook kwalitatief goede pasta heb...

text:

Silver Grease - For cpu cooler use
Heatsink Compounds
model: ST700-TU05
25% silver included
Thermal Conductivity: >7.5W/m.k
Thermal Resistance: >0,06 C-in^2/W
Stars 700 - N.W 0,5g

Ist wat? zegt me nix, dat silver klink wel goed!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Effe koken tot het Al Dente is...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Maar je ziet het aan je Termal Conductivity geloof ik, al weet ik niet wat die K betekend.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Waar heb je het gekocht ;). En pas op met Silver omdat als je het verkeerd smeert . Het kan GELEIDEN! :)

• Okasha
  • Niet online
Harddata - Den Haag (aan de piethein straat) Tram 3 nemen vanaf centraal, richting centrum etc. Daarna bij discotheek tempel eruit

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

Op dinsdag 20 november 2001 21:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

Silver Grease - For cpu cooler use Merk dus, voor je CPU dÙh
Heatsink Compounds Heatsink samenstelling :?
model: ST700-TU05 Modellen heatsinks waarvoor je het kangebruiken :?
25% silver included Bestaat voor 25% uit zilverdeeltjes, yeah right
Thermal Conductivity: >7.5W/m.k Thermische geleiding
Thermal Resistance: >0,06 C-in^2/W Thermische weerstand 0,06'C per vierkante inch per Watt :? bijna goed
Stars 700 - N.W 0,5g Dat je sterretjes ziet als je het doorslikt en dat het een halve gram weegt
Whatever, smeren die handel, en denk om je handen en kleren,
vlekt als de neten en nog kankerverwekkend ook.

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Idd let op met smeren! door die troep is mijn TB 1400 ook RIP :( :( maar verder werkt het wel aardig

Verwijderd

Het is bijna net zo goed als AS(2). Maar het zou misschien 0,2 graden schelen...die van jouw is alleen veel goedkoper.

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

ik heb exact dezelfde pasta, werkt erg goed
wel netjes smeren, en zorg dat je het niet op je kleren krijgt ofzo, tis echt gemeen spul. Dr zitten nu nog restjes op mn bankpasje... >:)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Okasha
  • Niet online
nou ik ben vol lof over dit goedkope goedje!
Of het nou 25% zilver is of niet...

Gisteravond was mijn cpu na 15x Sisoft sandra CPU en MMX bench achter elkaar zo'n 49 graden! Hij is nu bezig met een burn in rondje van 25x cpu en MMX bench achter elkaar en hij is nu bij 17, met jaja 40 graden!!!

Halleluja!

Ik zeg: kopen die handel! heb klein laagje op cpu en klein laagje op cooler. Van te voren de core en cooler met beetje wasbenzine schoongemaakt.

wattentipje aan de zijkant in benzine, flink over cooler heen rammen. Daarna beetje op tipje en beetje uitknijpen (niet teveel op core he!) en langzaam over core wrijven. Vervolgens beide schoonmaken met wc papier. Heb de brute coolermaster prut wat helemaal om de core zat eromheen gelaten. Leek mij verstandiger omdat dit niet geleid en die silver shit wel.

Daarna met cd hoes papier ff beetje over core, en dun heel dun te verwaarlozen laagje op cooler.

Cooler erop en blazen met die hap!

Ik ben erg tevreden!

• Okasha
  • Niet online
oke het scheelt fully stressed 5 graden. Wat me het meeste opvalt is dat hij zo snel weer afkoelt nadat ik hem gestressed heb! Normaal bleef die dan nog zeker een tijd op 50 staan, maar nu zie ik hem de eerste 5 minuten meteen alweer met 2 a 3 graden dalen.

Das toch wel erg positief, hij kan dus echt zijn warmte beter kwijt.
Pagina: 1