een Geheim in je NES???

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16173

Topicstarter
Okay...schoot me ineens te binnen
als je je NES omdraaide kon je toen een rechthoekig blok eruit trekken ...
iets van 3 bij 6 cm ofzo...
Wie weet waarvoor dat diende ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Om je kabels mooi weg te werken, kijk maar naar die halve gaten aan de zijkant van dat plastic :)

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 20:42 schreef Smoothy_ het volgende:
Om je kabels mooi weg te werken, kijk maar naar die halve gaten aan de zijkant van dat plastic :)
meen je dat???
ik d8 nog aan 1 of een andere uitbreiding... jammur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Volgens mij was dat wel voor een uitbreiding hoor.
Je had vroeger zo'n robot volgens mij gebruikte die dat slot.
Maar zeker weten doe ik het niet.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Het is inderdaad een soort SCART-aansluiting voor eventuele uitbreidingen. Dat is een handige strategie: als alles naar wens gaat breng je een uitbreiding uit, of je introduceert iets nieuws (Super NES).

Zo hou je alle mogelijkheden open. Slim gedaan van Nintendo. In Nederland is er nooit iets mee gedaan, in Duitsland heb ik er eens een keyboard gezien met software op de cartridge, en ene robot inderdaad, maar wat deed die?

Een Japanner kan je hier waarschijnlijk alles over vertellen :)

In dit andere topic werd er ook over gepraat:
[topic=132643]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb eens gelezen dat Nintendo toen al iets wilde met "online" gamen. Dus als je dat kapje weghaalde kon er een soort van modem op. Of dit dan via een "LAN" was of op een "internet" manier weet ik niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 21:09 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat Nintendo toen al iets wilde met "online" gamen. Dus als je dat kapje weghaalde kon er een soort van modem op. Of dit dan via een "LAN" was of op een "internet" manier weet ik niet.
alles geloof ik wel
maar LAN of internet play in 1986/7 niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 20 november 2001 21:35 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

alles geloof ik wel
maar LAN of internet play in 1986/7 niet :)
LAN ........
en wat deden ze dan met die kabeltjes en gameboy's .... toch ook mooi 2 van die dingen aan mekaar linken ...
en dat was dus mooi wel effe rond die periode hiero ... dus in japan hadden ze het nog wat langer geleden al ontwikkeld ...
en er staat me zelfs nog ietsw bij dat je een speciaal kasie had voor de GB om 4 van die dingen aan mekaar te koppelen ... er was geloof ik alleen maar 1 spel wat met 4 dingen kon werken ... maarja. ...

mischien waren ze daar wel ook mee bezig voor de NES, maar was het teveel gehannis om heeele lange kabels te maken ervoor, want zech nou zelf, wie gaat er nou 2 tevee's verhuizen met alle toebehoren om op 2 NES'n met mekaar te gamen ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
en er staat me zelfs nog ietsw bij dat je een speciaal kasie had voor de GB om 4 van die dingen aan mekaar te koppelen ... er was geloof ik alleen maar 1 spel wat met 4 dingen kon werken ... maarja. ...
NES Four Score. Kwam een viertal spellen voor uit: Mario Bros. 1, Nintendo World Cup (coolste voetbal spel allertijde, FIFA eat your heart out), Off Road, en die laatste weet ik niet meer.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 03:13 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

NES Four Score. Kwam een viertal spellen voor uit: Mario Bros. 1, Nintendo World Cup (coolste voetbal spel allertijde, FIFA eat your heart out), Off Road, en die laatste weet ik niet meer.
Iig werkt Gauntlet ook met de four score.
Maar een powerpad heeft niet die uitbreiding nodig en het robotje volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 01:43 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

LAN ........
en wat deden ze dan met die kabeltjes en gameboy's .... toch ook mooi 2 van die dingen aan mekaar linken ...
en dat was dus mooi wel effe rond die periode hiero ... dus in japan hadden ze het nog wat langer geleden al ontwikkeld ...

mischien waren ze daar wel ook mee bezig voor de NES, maar was het teveel gehannis om heeele lange kabels te maken ervoor, want zech nou zelf, wie gaat er nou 2 tevee's verhuizen met alle toebehoren om op 2 NES'n met mekaar te gamen ...
LAN is dus GEEN multilink of multitab he? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40838

Nintendo gooit altijd extra poorten op zijn consoles, is gewoon makkelijk, volgens mij zit op de GC ook weer een Highspeed port + een serial port. Trouwens voor de N64 had je ook zo'n tape unit die er onder kon worden gedouwd, ook zijn er wel modems enzo te verkrijgen. Denk dat je voor de GC ook via dit soort poorten losse DVD drives gaat krijgen zodat je er gewone DVD's in kan stoppen.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Het is een socket voor de GigaFX 2000 chip. Hiermee kun je Unreal Tournament op je NES draaien.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

hehe, en met een verloopstukje kun je er zeker ook een Geforce 3 in steken >:)

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik hoorde dat Nintendo CS voor de Nes wilde releasen...In dat bakkie kon je een HE bewaren. :p

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Pagina: 1