Flight Simulator 2002 start niet... :(

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Ik heb FS2002 Pro onder XP, maar ik krijg hem niet aan de praat. *SNIK* Ik heb een volledige installatie gedaan. Dan start ik het spel, de eerste keer gaat ie nog textures decompresssen. Daarna krijg ik een schermpje met iets als "Creating database scenery indices..." of iets dergelijks. Bij 2% (heel snel, daarom heb ik de exacte melding niet) klapt ie er uit en ben ik weer terug op mijn desktop.
Er verschijnt geen foutmelding het spel sluit gewoon in 1 keer af. Ik heb al van alles geprobeerd. Ook in de MS Knowledge Base kan ik niets vinden.
Als ik hem daarna weer opstart doet ie alleen die database indices (logisch) en dan klapt ie er bij 2% weer uit.

Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Kuch... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

*schop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Huh dit is vaag kijk eens naar de tijden van de laatste 2 reacties! Toen ik die van mij postte stond die van MarkyB er echt nog niet.

Edit: Het is al duidelijk: [topic=327483/1/100]

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 20:29 schreef Joop het volgende:
Ik heb FS2002 Pro onder XP, maar ik krijg hem niet aan de praat. *SNIK* Ik heb een volledige installatie gedaan. Dan start ik het spel, de eerste keer gaat ie nog textures decompresssen. Daarna krijg ik een schermpje met iets als "Creating database scenery indices..." of iets dergelijks. Bij 2% (heel snel, daarom heb ik de exacte melding niet) klapt ie er uit en ben ik weer terug op mijn desktop.
Er verschijnt geen foutmelding het spel sluit gewoon in 1 keer af. Ik heb al van alles geprobeerd. Ook in de MS Knowledge Base kan ik niets vinden.
Als ik hem daarna weer opstart doet ie alleen die database indices (logisch) en dan klapt ie er bij 2% weer uit.

Heeft iemand nog tips?
Sorry....kan je niet verder helpen....als ik jou was zou ik em gewoon nog een keer installeren.....hoe kut dat ook is....suc6 ermee....post anders ff je systeem specificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik heb hem al heel wat keer opnieuw geïnstalleerd. Helaas nog geen oplossing. Ik heb inmiddels MS Support gemaild omdat ik het probleem ook heb op een schone installatie van Windows 98. (Speciaal voor dit doel weer terug gegaan naar multiboot. Ik was net definitief overgestapt naar alleen XP.) Maar van MS heb ik (na 4 dagen) nog niets gehoord.

Systeem:

Athlon 1200, 786 MB RAM, Asus A7V133, Leadtek GeForce 3 Ti 200, SB Live! 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Heb je die PC overgeclocked? Dit soort problemen kunnen voorkomen als je:

- je FSB ophoog schroeft
- je geheugen niet goed op CAS2 wilt lopen als het CAS3 is (PC133 dan) of de FSB te hoog is voor je PC133 geheugen
- een PC133 broodje naar z'n gort is

Al es op een andere PC geprobeerd of die CD's omgeruild bij de winkel? Willen ze hem niet terug nemen/omruilen EIS dan dat ze controleren of het spel WEL goed wilt installeren en spelen op een systeem in de winkel.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Op dinsdag 27 november 2001 17:33 schreef tazzman het volgende:
Heb je die PC overgeclocked? Dit soort problemen kunnen voorkomen als je:

- je FSB ophoog schroeft
- je geheugen niet goed op CAS2 wilt lopen als het CAS3 is (PC133 dan) of de FSB te hoog is voor je PC133 geheugen
- een PC133 broodje naar z'n gort is

Al es op een andere PC geprobeerd of die CD's omgeruild bij de winkel? Willen ze hem niet terug nemen/omruilen EIS dan dat ze controleren of het spel WEL goed wilt installeren en spelen op een systeem in de winkel.
Ik heb idd CAS3 geheugen wat op CAS 2 loopt. Dat kan ik wel eens testen. Al is het wel vreemd dat het altijd op EXACT hetzelfde moment gebeurd. En ook alleen bij dit programma. Mijn PC is altijd zeer stabiel. :)
Verder niets overgeklokt.
De winkel zegt dat CD's omruilen via de fabrikant van de software (MS) gaat. CD's testen heb ik nog niet op aan gedrongen. Andere PC zal ik ook eens testen. Maar de CD's zijn volgens mij wel goed. Ik kan alles gewoon lezen en bij de installatie krijg ik ook geen fouten o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 22:30

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Ik heb hetzelfde probleem.... Kan er ook geen oplossing voor vinden. Win XP, 677 Mhz, draaid altijd als een zonnetje, behalve bij3%.... gek...

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik niet reageren op een topic van een week of ouder. Dat betekent dat het probleem of al opgelost is, of dat de topicstarter geen behoefte meer heeft aan het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zondag 09 december 2001 13:54 schreef hcetiner het volgende:
Als ik jou was zou ik niet reageren op een topic van een week of ouder. Dat betekent dat het probleem of al opgelost is, of dat de topicstarter geen behoefte meer heeft aan het topic
Dit is juist prima wat hij doet, hij heeft hetzelfde probleem en post het in een oud topic ipv een nieuw topic te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

gewoon ff een andere volledige versie downen op internet
mischien zit er een fout op die cd ofzo
als je wil downloaden ben je ongeveer 1.5 gb downloaden :p

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 22:30

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Op Sunday 09 December 2001 14:00 schreef Firecow het volgende:
gewoon ff een andere volledige versie downen op internet
mischien zit er een fout op die cd ofzo
als je wil downloaden ben je ongeveer 1.5 gb downloaden :p
Nou, ik heb toevallig de orginele versie, en cd install werkt als een zonnetje. Heb nog een keer geinstalleerd, nog steeds geen uitslag, ga nu nog 1 x installeern, maar dan minimal install. kijken wat er dan gebeurt!

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Pagina: 1