ik was rtcw aan het spelen en opeens hebben de allies the war documents zonder dat de muur was gebroken. wat blijkt nou, er heeft 1 allie gehurkt bij de sea wall breach en de andere sprong er op. dan kan je over de muur komen. is dat cheaten of gewoon handig gebruik maken van de mogelijkheden?
Duidelijk geen cheaten.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ik vond het wel lachen want ik was dus over die muur en toen had ik de forward bunker gecaptured. die axis waren zo stom om de bunker niet weer in te nemen dus we bleven spawnen aan hun kant van de muur.
Die hebben zeker de PCGP gelezen, want daar zag je zo'n plaatje waar het ene ventje op de andere sprong en zo ovder de muur heen kwam zonder um op te blazen
(of dat waren die ventjes zelf
) maar dat is zeker geen cheaten, want je doet toch niks wat niet mag.
The devil is in the details.
haha! dit is gewoon teamplay, ze ownde jullie gewoon
Verwijderd
Gewoon teamplay, ik doe het altijd andersom, dus als axis over die muur heen springen, vooral als een engineer net bezig met het dynamiet
(verwachten ze meestal niet dat er aan diekant iemand over heen springt)
wij hebben zo zelfs een keer in een war een punt gescoort! 
(waren overigens ook niet al te goede tegenstanders, maar toch
)
(waren overigens ook niet al te goede tegenstanders, maar toch
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
ik speelde de demo af en toe wat, en op een bepaald moment zitten we in die forward bunker met de allies.
Daar spawnden(?) we met zijn drieen en ik ben toen ook maar gaan bukken net buiten bij dat trapje en een van mijn teammates was intelligent genoeg om die te snappen en kon toen fijn axis soldaten neerknallen
Daar spawnden(?) we met zijn drieen en ik ben toen ook maar gaan bukken net buiten bij dat trapje en een van mijn teammates was intelligent genoeg om die te snappen en kon toen fijn axis soldaten neerknallen
tegenovergestelde van cheaten, dit is hoe het moet...
prachtig zon verhaal
prachtig zon verhaal
Nope, imo geen cheaten, gewoon LOL
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Verwijderd
Dat is geen cheaten, dat is gewoon slim.
Als iedereen van de axis zich focust op de seawall, kan iemand snel de documents stelen, en transmitten, zonder dat de axis alleen al doorhebben wat er aan de hand is, ik vind het slim
Als iedereen van de axis zich focust op de seawall, kan iemand snel de documents stelen, en transmitten, zonder dat de axis alleen al doorhebben wat er aan de hand is, ik vind het slim
Hehe, heb ik ook wel eens gedaan, is echt leuk 
Je hebt het al helemaal voor je: wanhopig "Defend our objective!" schreeuwen terwijl ze nog in de Trenches staan de baggeren
Je hebt het al helemaal voor je: wanhopig "Defend our objective!" schreeuwen terwijl ze nog in de Trenches staan de baggeren
Verwijderd
ik heb ook wel gehad dat ik door een explosie over de muur werd geslingerd en het overleefde en toen heb ik de documents gejat en gewonnen.
dat was ook wel cewl
dat was ook wel cewl
Pagina: 1