ik zou zelf mat kiezen.. is ook minder 'schade gevoelig' denk ik..
en dan netjes aflakken, ik krijg geen krasje op mijn kast gemaakt
ik ga dus me kast een andere kleur geven, dit ga ik bij een autogarage doen, daar kan ik kiezen tussen mat en glans, met glans word dus bedoelt de glans van een gloednieuwe Porsche
Als je het niet zelf gaat doen zou ik glans nemenOp dinsdag 20 november 2001 20:46 schreef Doek het volgende:
ik zal ff iets toevoegen aan mijn post:
ik ga dus me kast een andere kleur geven, dit ga ik bij een autogarage doen, daar kan ik kiezen tussen mat en glans, met glans word dus bedoelt de glans van een gloednieuwe Porsche![]()
Verwijderd
Mijn 2e kast staat overigens nog steeds half klaar voor volgend jaar lente/zomer omdat ik nu geen zin meer heb om te modden en veels te druk ben met school (eindexamenjaar.. moet nu al flink wat zooi voorbereiden voor schoolonderzoeken)
Verwijderd
mat is ook niet alles
maar glans kan ook bes wel vies zijn, mijn kast is gewoon oud glanzend zwart
wordt weer tijd dat ik hem af ga doen.
is trouwens wel een nadeel van een zwarte kast, elk stofje zie je man....
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Zeker als je dan zoals jij zegt een finish hebt die de gemiddelde Porsche rijder doet kwijlen..
Niet?
[Specs]
inderdaad, das wel een heel groot nadeel van zwart, volgende mod van mij wordt zeker niet zwart. Maar ontopic: ik zou glans nemen, is gewoon mooier dan mat.Op woensdag 21 november 2001 15:05 schreef BananeKoning het volgende:
jah.... kwee niet
mat is ook niet alles
maar glans kan ook bes wel vies zijn, mijn kast is gewoon oud glanzend zwart
wordt weer tijd dat ik hem af ga doen.
is trouwens wel een nadeel van een zwarte kast, elk stofje zie je man....
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
beschadigt niet zo snel en ziert er goed uit
Haal NOOIT een spookrijder in !
Maar wel lekker over te zeiken
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
ik heb liever niet dat je over mijn aardbeien zeikt
/offtopic
Haal NOOIT een spookrijder in !
Verwijderd
dat hoog-glans op je kast (bij mij dan) glimt helemaal niet zo erg.. het is gewoon pcies goed.
Als je het goed doet met de juiste (hoog-glans spuit) lak dan is het om van te
Uuhm, ik denk toch dat jij hoogglans en zijdeglans door elkaar haalt...Op woensdag 21 november 2001 16:45 schreef pietpiet het volgende:
Neem hoog-glans, Mat is niet mooi & zijde glans is net een spiegel.
dat hoog-glans op je kast (bij mij dan) glimt helemaal niet zo erg.. het is gewoon pcies goed.
Als je het goed doet met de juiste (hoog-glans spuit) lak dan is het om van te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Op een zijdeglans/matte verf zie je veel minder krassen en deuken dan in een hoogglanslak. Dit komt door de weerspiegeling. Meestal wordt binnen zijdeglanslak gebruikt omdat dit er veel mooier uitziet.
Dus ik zou een zijdeglanslak gebruiken, dat heb ik zelf ook gedaan met mijn casemod!
Maar als je het zelf doet, neem dan verf van Motip of Dupli-color ofzo, en geen Hema spuitpoep want die zuigt...
Verwijderd