Toon posts:

IE 6 (XP) laat nieuwe vensters leeg! Help mij!

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probleempje: Als ik in Internet Explorer 6 (XP) een nieuw venster open door bijv. op een link te klikken, of als er een popup venster wordt geopend, dan blijven deze vensters leeg! Nou is dit bij popups niet zo'n probleem natuurlijk, maar bij een link is dit vrij onhandig. Zal wel een verkeerde instelling zijn, maar welke? Opera doet dit wel gewoon goed, maar ik wil IE gebruiken. HELP MIJ AUB!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Op dinsdag 20 november 2001 20:09 schreef micheldejoode het volgende:
Probleempje: Als ik in Internet Explorer 6 (XP) een nieuw venster open door bijv. op een link te klikken, of als er een popup venster wordt geopend, dan blijven deze vensters leeg! Nou is dit bij popups niet zo'n probleem natuurlijk, maar bij een link is dit vrij onhandig. Zal wel een verkeerde instelling zijn, maar welke? Opera doet dit wel gewoon goed, maar ik wil IE gebruiken. HELP MIJ AUB!
Dan moet je IE als standaardbrowser terugzetten, die doe je door alle IE vensters af te sluiten, naar Internet Opties te gaan -> Programs -> vinkje aan bij Internet Explorer should check bladiebla... Nieuw IE venster openen, de vraag of IE de standaard browser moet zijn met Yes beantwoorden en voortaan moet IE weer linkjes openen...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:37

AleXtc

Wannabe Pirat

Op dinsdag 20 november 2001 20:19 schreef FL!PNEUS het volgende:

[..]

Dan moet je IE als standaardbrowser terugzetten, die doe je door alle IE vensters af te sluiten, naar Internet Opties te gaan -> Programs -> vinkje aan bij Internet Explorer should check bladiebla... Nieuw IE venster openen, de vraag of IE de standaard browser moet zijn met Yes beantwoorden en voortaan moet IE weer linkjes openen...
Lijkt het weer es niet op die laffe acties van MiereneukSoft ???????? Geen andere browsers toelaten op het systeem die Windows heeft ??????????

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

jep

Neu, dit keer niet.. wel een bug.

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Op dinsdag 20 november 2001 20:24 schreef AleXtc het volgende:

[..]

Lijkt het weer es niet op die laffe acties van MiereneukSoft ???????? Geen andere browsers toelaten op het systeem die Windows heeft ??????????
Neeh, vinnut eigenlijk best wel een logische actie...

IE niet de standaard browser -> IE opent niet de links, maar laat dat over aan de browser die wel als standaard staat ingesteld...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 22:31
Het gekke is dat ik het zelfde probleem heb en Explorer 6 als standaard browser heb staan. Zelfs als ik van www.tweakers.net naar dit forum wil zou ik egenlijk de link moeten copieren. Als ik de link aanklik blijft de nieuwe window leeg...

Geen instellingen aangepast, ik heb nu 3 weken XP en vanaf gisteren "blanco" popups/links

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 20:53 schreef RonaldM het volgende:
Het gekke is dat ik het zelfde probleem heb en Explorer 6 als standaard browser heb staan. Zelfs als ik van www.tweakers.net naar dit forum wil zou ik egenlijk de link moeten copieren. Als ik de link aanklik blijft de nieuwe window leeg...

Geen instellingen aangepast, ik heb nu 3 weken XP en vanaf gisteren "blanco" popups/links
Juist, dat is mijn probleem. Heb IE als standaardbrowser ingesteld, maar nog steeds geen resultaat. Wie weet er nog meer oplossingen?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 20:19 schreef FL!PNEUS het volgende:

[..]

Heb ik nu geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat. Misschien nog andere suggesties?

• RonaldM
Op woensdag 21 november 2001 11:07 schreef micheldejoode het volgende:

[..]

Heb ik nu geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat. Misschien nog andere suggesties?
Maar voorlopig nog steeds geen pop ups, nu het niet werkt zie je gelijk dat het niet alleen reclamebanners zijn |:(
Kan iemand misschien helpen :?
Verkeerde dag om wat te vragen natuurlijk, al die tweakers zitten op de hccdagen 8-)

• alexzel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:58
Heb je zeker wanadoo cable, en die CD gebruikt om wanadoo cable te installeren?! want dat had ik, IE in een keer nieuwe vensters openen die leeg beeld laten zien, heb toen XP er opnieuw overheen geknalt en die CD van wanadoo niet meer aangeraakt!

Verwijderd

Van Wannadon't weet ik niets maar heb je al getracht om IExplore opnieuw te installeren?
Ik draai zelf Netschaap maar als ik IExplore installeer moet ik altijd weer een hoop settings terugzetten.

• RonaldM
Op vrijdag 23 november 2001 13:39 schreef Diaspar het volgende:
Van Wannadon't weet ik niets maar heb je al getracht om IExplore opnieuw te installeren?
Ik draai zelf Netschaap maar als ik IExplore installeer moet ik altijd weer een hoop settings terugzetten.
IE6 zat bij XP en kan ik niet opnieuw installeren, maar uit pure wanhoop heb ik XP nog maar een keer over de huidige install gezet. En ja hoor UT werkt B-) mijn popups en links zijn weer gewoon internetpagina's ipv witte schermen!!!!!

Iets voor jou Michel????

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:02

Felyrion

goodgoan!

Ik zit ook met dit probleem, maar ik heb nog steeds geen oplossing gevonden. ik zit bij essent @home. Dit is echt balen, sommige links kun je gewoon niet openen.
Iemand suggesties?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

>> SA

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
ik ken ook iemand met presies hetzelfde probleem

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Het helpt niet, dat standaard browser verhaal...hoe o hoe krijg ik dit probleem opgelost...overigens is er ook geen statusbalk onderin het witte scherm bij het nieuwe venster! :'(

Verwijderd

OPLOSSING!! heb ik net in een ander topic gelezen:

Zoek in je register naar urlmon.dll, als bij de key (gegevens) een doorverwijzing staat naar een temp directory, dan moet je deze wijzigen in: D:\windows\system32\urlmon.dll (of c:?)!!!
Het zijn ff een aantal entries, maar daarna werkt IE weer perfect! Bij mij doet ie het nu dus weer!!!! :)

Suc6

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2001 @ 20:03:
OPLOSSING!! heb ik net in een ander topic gelezen:

Zoek in je register naar urlmon.dll, als bij de key (gegevens) een doorverwijzing staat naar een temp directory, dan moet je deze wijzigen in: D:\windows\system32\urlmon.dll (of c:?)!!!
Het zijn ff een aantal entries, maar daarna werkt IE weer perfect! Bij mij doet ie het nu dus weer!!!! :)

Suc6
Ik heb het zelfde probleem, en deze oplossing werkte bij mij niet... wie kan me verder helpen... Het probleem is dus dat i.e. geen pagina's die automatisch in een nieuw venster worden geopend weergeeft (blank page dus)...

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Dit probleem komt me bekend voor, ik weet dat ergens op internet een oplossing staat. Het probleem zit m in urlmon.dll en nog een paar andere dlls, en je moet deze met iets als regsvr32.exe opnieuw registreren.

Gezocht: volgens mij bedoel ik dit.

Rustacean

Verwijderd

Manuzhai schreef op 11 April 2003 @ 12:24:
Dit probleem komt me bekend voor, ik weet dat ergens op internet een oplossing staat. Het probleem zit m in urlmon.dll en nog een paar andere dlls, en je moet deze met iets als regsvr32.exe opnieuw registreren.

Gezocht: volgens mij bedoel ik dit.
Sorry had ik ff moeten vermelden maar heb ik al gedaan, heb ook de hotfix al gevraagd aan microsoft... deze haalde ook nix uit...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Het gekke is dat ik dus wel die wanadoo cd heb gebruikt en het nu ook heb. Ik ga ff met die dll's kloten dan maar

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Deze vraag komt tegenwoordig zovaak voorbij, dat hij is opgenomen in de Software Algemeen - FAQ. Voor zo'n vraag hoef je dan ook geen twee jaar oud topic te kicken, aangezien de oplossing in de search staat en tegenwoordig dus ook in de FAQ :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.