Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
var i = 'vensternaam' voldoet niet aan mijn strenge eisen
want je kan maar één venster met dezelfde naam hebben, en ik wil dus meerdere kunnen, vandaar. zal window.open ff proberen.
[edit2] Heb nu ff dit in de link gezet:
en dat werkt wel, behalve dan dat de parent naar een lege pagina met alleen [object] gaat.
[/edit2]
edit:
werkt ook niet
werkt ook niet
[edit2] Heb nu ff dit in de link gezet:
code:
1
2
| <a href="javascript:open('gastenboek.php', 'gb',
'width=200,height=200,status=no,toolbar=no,menubar=no');">Gastenboek</a> |
en dat werkt wel, behalve dan dat de parent naar een lege pagina met alleen [object] gaat.
[/edit2]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
ik vraag me af of het wel zo slim is om je functie 'go' te noemen. Ik neem meestal iets complexere namen om te voorkomen dat je reserved words gebruikt.
Okee, ik heb dus de functie 'debrowsermoetnunaardezepaginagaan()' genoemd, maar hij werkt nog steeds niet.
Zit de fout niet soms in de link?
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso-8859-1">
<title>Untitled</title>
<style>
body {background-color: #ffffff;}
</style>
<script type="text/javascript" language="javascript">
function blaat() {
mooh = window.open('active.html', 'gb','width=200,height=200,status=no,toolbar=no,menubar=no');
}
</script>
</head>
<body>
<a href="javascript: blaat();">Gastenboek</a>
</body>
</html> |
dit werkt gewoon, dus wat gaat er dan mis?
hij werkt, cheatah word wederom door Prammenhanger bedankt.
* Thijsmans weet nog niet waar de fout zat....
* Thijsmans weet nog niet waar de fout zat....
cheatah was juist; een functie go() mag je niet definieren omdat go() al een method van het history object is en aldus een gereserveerde termOp dinsdag 20 november 2001 20:31 schreef Prammenhanger het volgende:
hij werkt, cheatah word wederom door Prammenhanger bedankt.
* RM-rf weet nog niet waar de fout zat....
history.go(-1) == history.back()
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Pagina: 1