Toon posts:

fallout

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wie is er niet door het spel fallout
betoverd ?

mischien niet door 1 als je die gemist heb 2 ken ik niet zo goed maar tactics is zeker ownage

geef je mening ff

Verwijderd

Fallout is super!!! Ben gek op Mad Max en Fist of the Nothstar... En fallout heeft hetzelfde sfeertje. Intro is ook super...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 20:07 schreef thekillerbean het volgende:
Fallout is super!!! Ben gek op Mad Max en Fist of the Nothstar... En fallout heeft hetzelfde sfeertje. Intro is ook super...
juist ik zag de film mad max en ik dacht echt hier moet echt een spel van zijn !

en ja hoor 2 weken later zag ik fallout 1 hehe

nu heb ik fallout tactics al sinds 2 maanden ofzo beejte laat maja

en je vergat waterworld :)

Verwijderd

hehe ja tuurlijk Waterworld :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 20:24 schreef thekillerbean het volgende:
hehe ja tuurlijk Waterworld :)
en the postman natuurlijk ook ;)

Verwijderd

bij Fist of the Northstar heb ik het tevens over de Manga film.. Niet de realtime film want die is super slecht :r

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fallout 1 en 2 0wnen :P.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Fallout is echt een geniaal spel. Sfeer is super en alledrie de delen 0wnen zwaar.

Verwijderd

Topicstarter
jaja ik heb alleen 1 probleem bij fallout tactics je kan bijhet barteren niet zien wat de stats van de wapens zijn die je wilt kopen daarom verkoop ik dus bijna nooit een wapen ( ook om de rededen dat ik het mischien ooit nog eens nodig heb en als ik het dan wil kopen het veel duurder is )
en ik durf mn spullen ook niet achter te laten in the bunker

kan het kwaad als je maar weinig spullen meeneemt behalve :
-ammo
-guns (versiteiten)
-healt
-reparatie

meer niet dus ik speel trouwnes real time niet turns based

Verwijderd

Prachtige games! Met name de sfeer, ongeveer net als in de genoemde films, maar nog beter is de gort en gortdroge humor...

Tactics vond ik minder, Fallout 3 wordt hopelijk weer zo'n topper...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 21:21 schreef Silacoid het volgende:
Prachtige games! Met name de sfeer, ongeveer net als in de genoemde films, maar nog beter is de gort en gortdroge humor...

Tactics vond ik minder, Fallout 3 wordt hopelijk weer zo'n topper...
ik vind tactics ruiger dan 1 vooral omdat je een team hebt en je gewoon orders krijgt bij 1 heb ik heel de waste lands afgezocht om een tip te krijgen voor die waterchip heb ik in die andere vault gekeken zat daar nix bleek en toen wask eht wel zo beu heb ik eht poosje laten liggen heb ik die chip gevonden werd ik game over omdat dat leger doden uit necropolis m'n vault gevonden had damn !

Verwijderd

Topicstarter
kan echt niemand me helpen met mn vorige vraag ?

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 21:29 schreef Capitol_Gee het volgende:

[..]

ik vind tactics ruiger dan 1 vooral omdat je een team hebt en je gewoon orders krijgt bij 1 heb ik heel de waste lands afgezocht om een tip te krijgen voor die waterchip heb ik in die andere vault gekeken zat daar nix bleek en toen wask eht wel zo beu heb ik eht poosje laten liggen heb ik die chip gevonden werd ik game over omdat dat leger doden uit necropolis m'n vault gevonden had damn !
Had ik ook zoiets, maar dan met het 2e deel. Het was door de makers meerdere keren aangegevens dat er geen tijdslimit was zodat je op je gemak alles kon verkennen. Ik werd dus zo'n inhuurmannetje om die koeien te beschermen die van stadje naar stadje gingen. Lekker veel kills, wapens en experience points natuurlijk. En wat gebeurt er precies na 13 jaar en 13 dagen? Die nieuwe 'regering' heeft alles platgebombadeerd |:( Dat zag je helemaal niet aankomen ofzo (met dromen ofzo) en mijn vroegste savegame was iets van een paar weken daarvoor, dus kon lekker opnieuw beginnen. :(

Verwijderd

13 jaar en 13 dagen? woo-hoo! ik zat hem al te knijpen na een half jaar :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Fallout is erg tof ja.

Verwijderd

Waar kan je deel 2 kopen?

want ik heb 1 gespeeld (werelds) en 2 kan ik dus nergens vinden :(

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 21 november 2001 07:16 schreef Pjemco het volgende:
Waar kan je deel 2 kopen?

want ik heb 1 gespeeld (werelds) en 2 kan ik dus nergens vinden :(
had 'm bij de bibliotheek vandaan >:).

Verwijderd

heb deel 1 en 2 beiden gespeelt. erg goeie games :)
heb nog geen tactics, iemand enig idee wat die tegenwoordig nog kost en waar ik hem eventueel kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 21 november 2001 11:30 schreef iLLeGaL_ViSiT0R het volgende:
heb deel 1 en 2 beiden gespeelt. erg goeie games :)
heb nog geen tactics, iemand enig idee wat die tegenwoordig nog kost en waar ik hem eventueel kan krijgen?
fallout tactics kost toch al snel minstens 80 piek geloof ikj moet je he gewoon eens kijken bij een grote cd handel is best een grote naam zullen ze wel hebben
Pagina: 1