Weet iemand een gratis/public smtp server,waar je niet perse op hetzelfde netwerk ingebeld te hoeft te zijn ?
Waarom gebruik je niet gewoon die van je provider?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
ik heb er 1tje hier.. maar omdat chello het niet leuk zou vinden als heel nederland er gebruik van zou maken heb ik de toegang vastgelegd op mijn werk's ipnummer en mijn localnetwork
Moved naar [forum=4].
Waarom in godsnaam [forum=22] ???
Waarom in godsnaam [forum=22] ???
Verwijderd
Dan heb je er dus *geen*, want die van jou is niet public, en daar ging het nou juist om.Op dinsdag 20 november 2001 20:04 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
ik heb er 1tje hier.. maar omdat chello het niet leuk zou vinden als heel nederland er gebruik van zou maken heb ik de toegang vastgelegd op mijn werk's ipnummer en mijn localnetwork
Het is overigens niet ZO moeilijk er 1 te vinden.
Gewoon met een portscanner ranges afscannen op poort 25, en via IP's met poort 25 open een test mail versturen, als het mailtje aankomt heb je beet.
Maar echt betrouwbaar zal het niet zijn via een vreemd systeem mail te versturen.
(En men zal er ook niet echt blij mee zijn!)
in vaktermen heet dat gewoon 'relaying' en een beetje een beheerder heeft zijn mailserver voor dit soort activiteiten dichtgegooid,
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Dat was het woord ja! Thanks!Op dinsdag 20 november 2001 20:15 schreef zwelgje2 het volgende:
in vaktermen heet dat gewoon 'relaying' en een beetje een beheerder heeft zijn mailserver voor dit soort activiteiten dichtgegooid,
Het hoort inderdaad dicht te staan, maar je kan ze nog bestwel vinden, zelfs servers die je IP niet meegeven in de header en dus redelijk anoniem zijn.
(Happy spamming
lekker spammen ja, totdat ze je achterhalen en je wordt aangeklaagt (heeft xs4all onlangs nog gedaan bij een bedrijfje..)
suc6
suc6
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1