GC importeren.

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Okee, ik wil een GC gaan importeren. Dan kan ik bijvoorbeeld naar Liksang gaan waar die 259 USD kost (=640 piek). Betaal je dan nog import kosten of zo??? ( Dat heb ik wel eens gelezen namelijk).

Of zijn er goedkopere online-tenten. Zo ja, welke en zijn die ook betrouwbaar?

En wordt dat dan betalen aan de postbode?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Is $259 niet een beetje duur? Een USA shop die naar het buitenland shipped lijkt me voordeliger, scheelt weer $60 toch?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• GZ
Nou ik had een tent gebeld in Rdam, en meldde mij dat de Us versie 1400 ging kosten... Doe mij dan toch maar die 60$...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Importeren vanuit de USA zeg ik, niet kopen bij een import zaak hier met die belachelijke prijzen. $199 = FL1400 yeah right, schoften zijn het! :P

f.k.a D³

• GZ
Okee, ik was in principe dar al over uit, dat zelf importeren. Maar bij Lik-Sang? Of ergens anders?

Verwijderd

In Zwolle zit ook zo'n winkel die inport verkoopt, weet niet of die GC ook heeft, maar die verkoopt alleen met een stapel spellen erbij, maar die bedragen zijn vaak best wel hoog. Dus als je de mogelijkheid ziet zou ik zelf gaan inporteren.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 20:26
waarom importeren :?

kun je weer niet wachten :P je kan toch geen games spelen die je hier koopt dalijk op zo'n ding dan? da's dan toch niet meer intressant :?

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 11:57 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
In Zwolle zit ook zo'n winkel die inport verkoopt, weet niet of die GC ook heeft, maar die verkoopt alleen met een stapel spellen erbij, maar die bedragen zijn vaak best wel hoog. Dus als je de mogelijkheid ziet zou ik zelf gaan inporteren.
Welke winkel in Zwolle?
(www) adresje?? :)

Verwijderd

Op woensdag 21 november 2001 12:00 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Welke winkel in Zwolle?
(www) adresje?? :)
Hij bedoelt waarschijnlijk The Entertainer

• GZ
Maar niemand weet nog een andere online tent waar je dat soort spullen kan halen???

Verwijderd

dvdboxoffice.com..

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
bestel hem gewoon HIER >:)

DM 239,- per stuk; betalen aan de postbode >:)

Da's dus >:)

Verwijderd

Das de japanse GC, ik zou liever de amerikaanse importeren. Tenzij japans je 2e taal is ofzo..

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

LOL DM239,- Foutje zeker :D

En de JAP versie is vrijwel identiek aan de USA, 1 stukkie solderen en het menu is zelfs in het Engels.

EDIT: Heuj, ik lees die site ffkes door en die prijs klopt :? Nou meteen bestellen dan maar >:)

f.k.a D³

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je van die Japanse een Amerikaanse maakt dan is het nog geen Europese... Dan zit je weer met oudere (PAL) TV's die zwart-wit beeld geven, en PAL spellen werken er niet op, dus je blijft aan het importeren...

Dat is niet echt handig, toch :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• GZ
Bij lik-sang hebben ze nou geen USA GC meer. Wel een Jap/USA modded versie. Gaat dat nog op mijn TV. Maar aan de andere kant moet dat toch helemaal niet uit maken??? Omdat er zo'n stepdownconvertor en NTSC->PAL switch bij zit???

Pagina: 1