Duplicate cars probleem in Need For Speed III

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:12

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Probleem!

Ik heb een aantal nieuwe auto's ge-download. Hier zitten ook deze auto's bij:

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~shadow/mustang.jpg
Ford Mustang "Unicorn" Shelby GT 500 (Als ik het goed heb)

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~shadow/mclarenf1.jpg
McLaren F1 GTR

Als ik deze auto's beide in m'n cars directory pleur krijg ik bij het opstarten de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~shadow/duplicate.jpg
|:(

Heeft iemand ook een idee hoe dit veranderd kan worden zodat ik beide auto's kan gebruiken? Het is namelijk verrekte lastig tussen deze twee beesten een keus te maken...

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 19:46 schreef TheShadow het volgende:
Probleem!

Ik heb een aantal nieuwe auto's ge-download. Hier zitten ook deze auto's bij:

[afbeelding]
Ford Mustang "Unicorn" Shelby GT 500 (Als ik het goed heb)

[afbeelding]
McLaren F1 GTR

Als ik deze auto's beide in m'n cars directory pleur krijg ik bij het opstarten de volgende melding:

[afbeelding]
|:(

Heeft iemand ook een idee hoe dit veranderd kan worden zodat ik beide auto's kan gebruiken? Het is namelijk verrekte lastig tussen deze twee beesten een keus te maken...
euh ik zie niet welk foutmelding je krijgt hoor?
En na mij idee moet het gewoon werken als jeh et op de manier gedaan hebt zoals het staat bij need for speed 3?
Bij mij werkte dat nameljk ook allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 19:48 schreef Flyer17 het volgende:

[..]

euh ik zie niet welk foutmelding je krijgt hoor?
En na mij idee moet het gewoon werken als jeh et op de manier gedaan hebt zoals het staat bij need for speed 3?
Bij mij werkte dat nameljk ook allemaal
Probeer het zelf eens. Download ze maar op http://www.nfscars.com De links voor downloaden zijn: http://dl.fileplanet.com/dl/dl.asp?sportplanet/nfscars/nfs3cars/mgtr.zip (Mclaren) en http://dynamic.gamespy.com/~nfscars/car.php?ID=1007

Bij mij krijg ik dus een duplicate error (dat je twee dezelfden zou moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vindt ut maar een vaag verhaal heb er echt geen last van.. heb je wel alles geupdate?
misschien helpt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je niet gewoon teveel autos erbij gedaan? nfs3 (en 4 ook) kan maar een beperkt aantal extra auto's aan (in totaal 30 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 23:13 schreef Samor het volgende:
heb je niet gewoon teveel autos erbij gedaan? nfs3 (en 4 ook) kan maar een beperkt aantal extra auto's aan (in totaal 30 ofzo)
Nee, als ik een andere auto weghaal blijft het probleem.. Diplicate betekent immers kopie, dus ik denk dat NFS de 2 auto's als dezelfde beschouwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Dat heeft te maken met het nummer wat de auto mee krijgt bij zijn creatie (is alweer lang geleden dat ik mij er mee bezig heb gehouden). Als je de auto opent in een editor kan je alle elementen zoals schokdemping, maximum snelheid en dergelijke regelen, zo ook het indentificatienummer wat de auto meekrijgt. Als je nu twee auto's met hetzelfde indentificatienummer gebruikt heb je een probleem.
Als je de forums en de nfsfan-sites afstruint, dan moet je dit wel tegenkomen.

* MrE wilde toch al eens nostalgisch doen en dook in de map met oude links, en pinkt een traantje van ontroering weg bij al die bookmarks uit lang vervlogen tijden

link naar een serialnumber utility

link naar nfscheats een site met de informatie over o.a. de problemen die je hebt.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
* MrE wilde toch al eens nostalgisch doen en dook in de map met oude links, en pinkt een traantje van ontroering weg bij al die bookmarks uit lang vervlogen tijden

link naar een serialnumber utility

link naar nfscheats een site met de informatie over o.a. de problemen die je hebt.
Daar zit ook een prog ofzo bij waarmee ik het nummer kan veranderen die de wagens bij hun creatie hebben gekregen? Alvast bedankt voor de goede hulp. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken die error. Elke wagen heeft een 'uniek' nummer. Maarja .. als iedereen wagens gaan ontwerpen kan dat nummer dus dubbel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Nou, het is mij in ieder geval nog steeds niet gelukt om het nummer te veranderen... Echt om radeloos van te worden die edit proggies. Ik snap er geen hout van.. Je moet volgens dat proggie nfs in de "default" dir hebben staan. Anders moet je aangeven waar ie staat. Als ik dat doe helpt t ook niet.. Rotzooi dus.. :r

Verwijderd

Ik weet niet meer hoe en wat. Maar ik heb ooit nog wagens ontworpen een aangepast en geskinned en zo. En ook de nummers veranderd. Want ik had ook dat ik een gedownde wagen niet kon gebruiken steeds.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

[off-topic]
Op donderdag 22 november 2001 06:21 schreef HlpDsK het volgende:
Ik weet niet meer hoe en wat. Maar ik heb ooit nog wagens ontworpen een aangepast en geskinned en zo. En ook de nummers veranderd. Want ik had ook dat ik een gedownde wagen niet kon gebruiken steeds.
Tjeezzz, OF jij moet niet zo vroeg opstaan OF jij moet gaan slapen, want die zinnen van jouw lopen voor geen meter ;)

[/off-topic]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Niemand heeft een ingeving van; Hey dit proggie moet je hebben?
Ik ben niet een digibeet ofzo, maar als ik een edit proggie voor me neus krijg met 32136741568744516 mogelijkheden en ik moet uren zoeken om vervolgens het niet te vinden schiet ook niet echt op.... ;(

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 08:25 schreef MrE het volgende:
[off-topic]
[..]

Tjeezzz, OF jij moet niet zo vroeg opstaan OF jij moet gaan slapen, want die zinnen van jouw lopen voor geen meter ;)

[/off-topic]
Dat is gewoon goed Nederlands hoor.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 17:17 schreef vinnie_van_wham het volgende:
5 seconden zoekwerk op Google :{

http://nfstoolbox.dynabyte.dk/download.phtml
Daar heb je hem ook nog een keer. Ik heb nu carcad gedownload omdat de rest uit je mooie lijstje het niet doet (kwam ik ook na 5 seconden 8ter) en daar kan ik dus nix mee omdat die de verkeerde files ondersteunt. Ik had d8 ik al eerder aangegeven dat ik graag een link wou naar een site waar ik een simpel pakketje kan downen. Niet ff 5sec zoeken en dan een bagger url geven! |:(

Pagina: 1