Toon posts:

Website fout

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hbe problemen met minj frames, als ik op de linker knop druk moet hij in de rechter openen, maar heo doe ik dat??? op html.op.het.net snap ik er echt niks van, kan iemand me helpen plz??? administrators zeggen steeds van spam |:(

Warez mogen niet.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dat van spam kwam omdat je niet het probleem vermelde. En nu vermeldt je niet de URL, niet zo handig. Zet die er nog ff bij met je edit-knoppie.

Overigens is het waarschijnlijk gewoon dat je in je frameset je rechter venster een NAME moet geven en met de button links moet aangeven target="NAME"

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Frames namen geven, bijv linkerframe en rechterframe, als je dan in het linkerframe een link maakt dat je in de rechterframe wilt openen doe je target="rechterframe"

zoiets

Verwijderd

Topicstarter
ja, zoiets stond er, maar waar moet ik het zetten

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02
Op dinsdag 20 november 2001 19:27 schreef OzBoz het volgende:
Dat van spam kwam omdat je niet het probleem vermelde. En nu vermeldt je niet de URL, niet zo handig. Zet die er nog ff bij met je edit-knoppie.

Overigens is het waarschijnlijk gewoon dat je in je frameset je rechter venster een NAME moet geven en met de button links moet aangeven target="NAME"
kmop ozboz niet zo lope mierenneuken he ;)
open de html gewoon met frontpage(jaja heel simpel niet zeuren eikels voor jullie weer een flamewar tegen me beginnen) klik op de link en ga naar frame properties. dan druk je rechtsonder bij doelframe(targetframe) op dat knopje met dat potloodje en dan druk je op een van de 2 frames waarin ie mot openen en klaar ben je :)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Op dinsdag 20 november 2001 19:27 schreef OzBoz het volgende:

Volgens, een medetweaker op SU al aangaf, was de inhoud van deze site niet geschikt voor de oogjes van de mods alhier ;)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• OzBoz

OzBoz

Op dinsdag 20 november 2001 19:34 schreef MrE het volgende:

[..]

Volgens, een medetweaker op SU al aangaf, was de inhoud van deze site niet geschikt voor de oogjes van de mods alhier ;)
Goh.. is nog waar ook.. bedankt voor de hint. :)

• OzBoz

OzBoz

Je weet nu in elk geval waarop je moet zoeken met Google en dergelijke URL's mogen inderdaad niet. Zie het nu pas maar hou ook niet van GameBoys.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.