[switch] Is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 07:36
Ik wou eens de tweakers mening vragen over deze switch

Wil namelijk vr thuisnetwerkje dat ik ga aanleggen(1 pc, 1 laptop en 1 linux router) een switch of hub kopen.
Nu heb ik geen zin om een 4 10 mbit poorts hubje te kopen, om dan over jaartje of 2 of zo, als ik werk en dan misschien meer pc's heb >:) weer een nieuwe te kopen.

Is dit iets, het is toch een switch hé, en niet een switching hub. Bij de winkel waar ik 'm wil kopen staat ie nl. vermeld een hub te zijn.

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Ik zou eerder zeggen ga eens voor deze kijken.

Ik heb hem in de 8 variant. En hij werkt echt supergoed!!!!

Voordeel van Sitecom is dat je hem overal kunt krijgen en dat het apparaat er nog best cool uitziet ook nog!!!

Kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.sitecom.com/images/16_port_switch_combo.gif

Om eerlijk te zien, vind ik die sitecom mooier dan deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.cnet.com.tw/pic/CNSH-800-X(D).jpg

Maar het is inderdaad een switch, lees maar:
The CNSH-800-X is a powerful desktop sized eight (8) port 100/10Mbps N-Way Switch. This Switch comes with eight (8) 100/10Mbps dual speed ports. Every port is equipped with a built-in Auto-Negotiation function. Simply attach a network device to any port and the port will automatically set itself to operate at the fastest possible speed. For maximum hardware flexibility, each port can also be set to operate in Forced Full-Duplex mode for 200Mbps data transmissions.

• Xenon
Ja, maar die 8-poorts variant daarvan kost hier 300,- gulden (woon in België), das 80% meer als die cnet switch, beetje over men budget (mijn ouders hun budget ;) )

Verwijderd

Das waar... maar het is gewoon een switch. Dus ik zou hem gewoon halen en eventjes uittesten en anders terug brengen!!!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04
Anders bij Gistron een 8p 10/100 switch voor f 160 (ofzo) halen..

• Xenon
Woon in België, no Gistron for me :(

Denk dat ik deze morgen na school effe ga halen. Ziet er goed uit. heb ook een cnet netwerkkaartje, daar heb ik ook geen klachten over.

Iemand nog opmerkingen of suggesties?

Pagina: 1