ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Ik zou eerder zeggen ga eens voor deze kijken.
Ik heb hem in de 8 variant. En hij werkt echt supergoed!!!!
Voordeel van Sitecom is dat je hem overal kunt krijgen en dat het apparaat er nog best cool uitziet ook nog!!!
Kijk maar:

Om eerlijk te zien, vind ik die sitecom mooier dan deze:

Maar het is inderdaad een switch, lees maar:
Ik heb hem in de 8 variant. En hij werkt echt supergoed!!!!
Voordeel van Sitecom is dat je hem overal kunt krijgen en dat het apparaat er nog best cool uitziet ook nog!!!
Kijk maar:

Om eerlijk te zien, vind ik die sitecom mooier dan deze:

Maar het is inderdaad een switch, lees maar:
The CNSH-800-X is a powerful desktop sized eight (port 100/10Mbps N-Way Switch. This Switch comes with eight (
100/10Mbps dual speed ports. Every port is equipped with a built-in Auto-Negotiation function. Simply attach a network device to any port and the port will automatically set itself to operate at the fastest possible speed. For maximum hardware flexibility, each port can also be set to operate in Forced Full-Duplex mode for 200Mbps data transmissions.
Ja, maar die 8-poorts variant daarvan kost hier 300,- gulden (woon in België), das 80% meer als die cnet switch, beetje over men budget (mijn ouders hun budget
)
Verwijderd
Das waar... maar het is gewoon een switch. Dus ik zou hem gewoon halen en eventjes uittesten en anders terug brengen!!!
Woon in België, no Gistron for me 
Denk dat ik deze morgen na school effe ga halen. Ziet er goed uit. heb ook een cnet netwerkkaartje, daar heb ik ook geen klachten over.
Iemand nog opmerkingen of suggesties?
Denk dat ik deze morgen na school effe ga halen. Ziet er goed uit. heb ook een cnet netwerkkaartje, daar heb ik ook geen klachten over.
Iemand nog opmerkingen of suggesties?
Pagina: 1