Toon posts:

Tool voor schaduwletters bureaublad, maar zonder stardock?*

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waar ik net zoals in Windows XP de woorden van de desktop-icons een soort schaduw kan geven (Zoals bij XP), maar dan in Windows 2000. (Net zoals de muiscursor van Windows 2000 dat hij dan een schaduw heeft).

Misschien zou iemand me dus kunnen vertellen met welke programma dat mogelijk is omdat ik het er wel mooi vind uitzien in Windows XP maar geen zin heb om heel Windows XP te gaan installeren :Y)

Alvast bedankt :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Windowsblinds mabey :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 18:56 schreef ubermaestro het volgende:
Windowsblinds mabey :?
Ik zal ff kijken en zal wel een reaktie plaatsen of het gelukt is wat ik wil of niet :) Alvast bedankt :)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00
of probeer deze s
zelfde makers van windowblinds
http://www.stardock.com/products/windowfx/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Op dinsdag 20 november 2001 19:14 schreef Turismo het volgende:
of probeer deze s
zelfde makers van windowblinds
http://www.stardock.com/products/windowfx/
Yeppers, als je Object Desktop koopt (ja, ik weet het, niet iets wat wij geregeld doen >:) ) dan krijg je al die proggies erbij, DesktopX is trouwens ook een hele leuke.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kickerdekick!

Ik zoek dit dus ook, maar heb al meerdere malen spullen van Stardock geinstalleerd gehad en... ik ben er niet over te spreken. Het loopt traag en mn bureaublad knipperde vaak enzo.

Ik wil dus wel die mooie schaduw achter mijn winxp style iconen maar geen xp! en ook geen stardock spullen.
Is dit ook mogelijk? (jemig ik sta toch niet in een winkel...)

nee wat ik bedoel is, heeft er iemand ooit een oplossing voor gevonden ofzo, er zijn zoveel kleine tweaktooltjes, denk aan watchcat, tclock etc.. iemand?

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Blue op 13-08-2003 22:16 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
misschien heb je hier iets aan...Is klein en werkt prima. Ik gooi 'm zelf altijd effe in het register bij HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/Run. Moet je dus wel effe met het handje doen, maar werkt prima.

Een schaduw maakt het overigens niet, wél een transparante icon-tekst...

Maar het is wel een flinke kick hoor...

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 13-08-2003 22:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Spaar ze allemaal! :P Die heb ik al :) , die zit bij mij bij WatchCat ingebakken (watchcat dumpt progs als Outlook, Apache enzo naar hide of tray) ... en die heeft die functie, Tclock trouwens tegenwoordig ook.

Nu alleen de schaduw nog! 8)7
Ja, ik heb er een paar weken geleden op gezocht, en toen kon ik niks vinden, ... want zo moeilijk kan het niet zijn, het is alleen een extra schaduwlayertje erachter, nou, dat kan met html al als IE only, en wat is Windows: precies, op en top microsoft, dus waarom zou het niet kunnen .. pff... ik ben alleen er niet zo thuis in, dus probeer ik mensen te charteren die het wel weten :Y)

Ohja, ik had het wel gevonden indertijd....
maar een mogelijkheid is dus 'Y's Shadow' en dat schijnt te werken, maar helaas is heel Y's site down :( inclusief zijn downloads :(

Ik heb wel Y's Toolbar gevonden maar dat werkt alleen onder XP |:( :P

[ Voor 19% gewijzigd door Dark Blue op 13-08-2003 22:52 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Al diverse mogelijkheden genoemd. Kijk ook eens naar StyleXP. Kun je lekker je eigen Windows stijl maken ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Han op 14-08-2003 10:15 ]

My personal website

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik wat reply's getrashed. Voor de duidelijkheid: een topic kicken mag gewoon zolang het ontopic is. Dat geeft o.a. aan dat diegene heeft gezocht ;)

Daarnaast heeft commentaar op de topictitel weinig nut daar dit een topic is van meer dan twee jaar oud en er toen nog geen strenge policy's waren hier voor. Daarnaast is het super irritant om commentaar te geven op zaken die geen betrekking hebben op de vraag. Voor dergelijke opmerkingen hebben we het TopicReport en Schop een Modje

Ik heb de titel aangepast naar de huidige richtlijnen..

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1