Toon posts:

Abit Siluro Geforce 2 MX-400T 64 MB probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb nu voor 5de keer bij iemand de pc opnieuw geinstalleerd en als ik weg ga dan werkt alles gesmeerd...

En dan een dag later krijg ik steeds een telefoontje.. dat de resolutie niet meer aangepast kan worden dat ie dan met een fout melding komt de beeldscherminstellingen kunnen niet met de optie beeldscherm in het configuratiescherm worden gewijzigt controlleer de beeldschermhardware in apparaatbeheer.... en dat qauek ook niet meer opstart een open-gl Probleem...

Het gaat hier om een Abit Siluro Geforce 2 MX-400T 64 MB

En ik heb de nieuwste Nvidia drivers geinstalleerd
onder win98 en ook onder Me hetzelde probleem steeds
Bedankt Han

Verwijderd

Tsja, gewoon met hun jatten overal van afblijven moet je zeggen. Ik heb het ook zo vaak bij mensen, dan gaan ze prutsen in configuratiescherm en dan werkt opeens niets meer, ja gek he als je al je drivers weggooit.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op dinsdag 20 november 2001 18:49 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Tsja, gewoon met hun jatten overal van afblijven moet je zeggen. Ik heb het ook zo vaak bij mensen, dan gaan ze prutsen in configuratiescherm en dan werkt opeens niets meer, ja gek he als je al je drivers weggooit.
"he was da nou? detonator ofzow? omg misschien wel een virus ofzow! neemt tog alleen maar ruimte in, die gooi ik er af... opnieuw opstarte?!?! naja ok, he hij doet ut nie meer, maar WEER es die klootzak bellen die me dit systeem heb angesmeerd want t is een wrak"

GRRRRRR en t gebeurd zo vaaaak :'(

user error detected, idd zeg gewoon dat ze overal af motte blijve... 8-) Dreig met spanken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Hiermee ben ik niet geholpen hij beweert namelijk echt dat ie nergens aanzit... en ja goed maken kan ik het steeds niet... misschien is er toch wat anders aandehand maar wat..

De vraag is dus hoe is het mogelijk dat steeds die drivers naar de klote gaan??? terwijl ze hier gewoon altijd werken

Han

Verwijderd

Quote uit de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Als jij weggaat en het werkt en de volgende dag slopen ze het heb of jij het niet goed gedaan of ze slopen het onbewust (wat heel erg waarschijnljk is).
Ook al zeggen ze dat ze nergens hebben aangezeten wordt het nog gesloopt, ze denken dat ze nergens aanzitten.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry... ik heb er weinig verstand van joh...
ik wil ook graag zo'n kleine ondertiteling met mijn computer specs hoe flikken jullie dat?

Han

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Op dinsdag 20 november 2001 19:12 schreef hansaat het volgende:
Sorry... ik heb er weinig verstand van joh...
ik wil ook graag zo'n kleine ondertiteling met mijn computer specs hoe flikken jullie dat?

Han
In je profile je signatue invullen met wat jij wil :)

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 13:01

wij

Probeer het met powerstrip

Verwijderd

situatie blijft idd altijd zo
je fixt iets, gaat weg
en je wordt vervolgens opgebeld dat het niet meer werkt
wat voor instellingen heb je veranderd ?

"niks !" ja raijt.

Nieuwste detonators eroverheen draaien,
nieuwste directx eroverheen draaien
en evt monitor driver installen

?
Pagina: 1