©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Dat is een exchange banner, die niet eens centen oplevert
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ff teraanvulling, voor diegene die het niet gezien hebben ik werk met netscape 4.73
[edit: ff wat onnodige info voor dit probleem weg gehaalt te voorkoming van offtopic gezeur]
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ik hou nog steeds even www.zonnet.nl als referentie aan, kijk maar
<hr>
ontopic
Dat die banner zo raar doet bij jou is inderdaad erg vreemd en dat ga ik wel even testen
Verwijderd
wat zijn die javabanners toch k*t zegOp dinsdag 20 november 2001 18:19 schreef JvS het volgende:
Als dit topic weer eindigt in een "wat zijn de javabanners toch kut" dan gaat-ie dicht.
Dat die banner zo raar doet bij jou is vreemd en dat ga ik wel even uitzoeken.
ziet er heel vaag uit.. zal vanzelf wel weer verdwijnen denk ik
Wij willen dat soort banners niet, dat soort banners mogen niet en kunnen niet. De banner wordt ingekocht op een ruimte van 468x60 pixels, zo groot is hij ook daadwerkelijk als het goed is. Bij jou komt er een vage fout naar voren die ik nog niet eerder heb gezien en waarvan ik het ontstaan ook niet begrijp, het enige dat ik dan ook kan doen is de vraag voorleggen aan WebAds, hoewel ik denk dat die ook niet veel kunnen doen voor je.
Bericht hierboven
mag vanmij nu dicht voordat het een banner mekker topic wordt zoals er al veel zijn...
Misschien een nieuwere versie installen?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Nah, dit moet gewoon door onszelf opgelost kunnen worden toch? Problemen verschuiven is niet de bedoelingOp dinsdag 20 november 2001 18:33 schreef TRON het volgende:
'k heb altijd hetzelfde probleem op school met NetScape
Misschien een nieuwere versie installen?
Virussen? Scan ze hier!
ZieOp dinsdag 20 november 2001 19:24 schreef wildhagen het volgende:
Ik zie dat je Netscape 4.73 gebruikt. Heb je al latere versies geprobeerd? (Bijv 4.79). Mijn ervaring is dat Netscape-versies < 4.75 allerlei rare/wazige symptomen vertonen.
Is dus geen goede oplossing....Op dinsdag 20 november 2001 19:17 schreef JvS het volgende:
[..]
Nah, dit moet gewoon door onszelf opgelost kunnen worden toch? Problemen verschuiven is niet de bedoeling.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Sja, dan is er geen oplossing en zul je d'r mee moeten leren leven.Op dinsdag 20 november 2001 19:25 schreef TRON het volgende:
[..]
Zie
[..]
Is dus geen goede oplossing....
Je kan immers niet om bugs heenwerken zonder bugfix (in dit geval een nieuwe versie).
Virussen? Scan ze hier!
http://www.mmeier.f2s.com/got/banner.jpg
Is daar echt niks aan te doen? Ik krijg dat ding om de haverklap.
Verwijderd
Exact dezelfde om precies te zijn.
En die gebruikte ook Netscape.
Lijkt mij dat Netscape zich ergens verslikt in de javacode.