ik denk dat je te maken hebt met een bad cluster. Dit heb ik gehad met een ibm schijf.
gewoon es met een andere HD proberen. Kijken of ie het dan nog doet.
Verwijderd
Probeer 'm eens in een werkend systeem erbij te hangen (als je nog een computertje of een extra schijfje hebt)
Okee, de maxtor drive kan kapot zijn, maar...
hij kan ook ff in de war zijn.
Je hebt MaxBlast nodig. Dat kan een Maxtor schijf nogal eens redden. En ja, beter is het als je hem langs een ander werkende schijf zet. (maar laat me raden, het is juist jouw bootdrive?)
Get maxblast of Ontrack DiskManager 2001.
succes
Je hebt MaxBlast nodig. Dat kan een Maxtor schijf nogal eens redden. En ja, beter is het als je hem langs een ander werkende schijf zet. (maar laat me raden, het is juist jouw bootdrive?)
succes
Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Ik denk niet dat ie kapot is, hij draait nu gewoon onder xp en doet alles. maar ik kan dat proggie niet draaien want hij vind mijn hd niet, omdat mijn hd is aangesloten op een Ultra100 controller die standaard op mijn mobo zit (Asus A7V133) dus.....Op woensdag 21 november 2001 02:49 schreef mcp20366 het volgende:
Okee, de maxtor drive kan kapot zijn, maar...
succes
Pagina: 1