Resident Evil 2 PC probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Ok ten eerste ik weet dat RE2 op de PC een lompe conversie is van de psx versie,

nou wilde ik m toch eens fatsoenlijk aan de praat krijgen (voor zover dat mogelijk is) maar ten eerste hij herkent natuurlijk geen geforce (2mx)

nu heb ik zeer irritante lijnen door het spel lopen....heb alles al geprobeerd uit te zetten bij options niets helpt, nu staat er een tabblad for future 3d card support see virgin and capcom websites.........na ff gekeken te hebben op deze sites zie ik dat ze zich daar erg goed aan hebben gehouden en er dus helemaal niks te vinden is van patch......iemand die een oplossing weet???

het gaat hier dus om RE2 niet om RE3, daar had ik ook het probleem met die lijnen, maar daar was het op te lossen door bij options iets uit te vinken, wat bij RE2 dus niet kan.............

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

persoonlijk denk ik gewoon dat je pech hebt...... sorry

• Shaddeh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik weet dat je bij re3 de lijnen ook weg kon krijgen door hem in een lagere resolutie te spelen. Probeer dat eens met re2.

• Noedelsupke
Op dinsdag 20 november 2001 18:05 schreef Shaddeh het volgende:
Ik weet dat je bij re3 de lijnen ook weg kon krijgen door hem in een lagere resolutie te spelen. Probeer dat eens met re2.
nog lager :D ik vind 640x480 al niet echt een hoge resolutie :{

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

ik denk dat je RE2 gewoon niet moet spelen op de pc op de psx is het al vrot moet je nagaan ( of je moet diehard RE2 fan zijn maar ik heb geen zin om 3 dagen te blokken op hoe ik met een kaars een touwtje door moet branden om door b.v. een deur te gaan " schiet toch gewoon kapot " denk ik dan ;)

• Noedelsupke
Op dinsdag 20 november 2001 19:43 schreef Capitol_Gee het volgende:
ik denk dat je RE2 gewoon niet moet spelen op de pc op de psx is het al vrot moet je nagaan ( of je moet diehard RE2 fan zijn maar ik heb geen zin om 3 dagen te blokken op hoe ik met een kaars een touwtje door moet branden om door b.v. een deur te gaan " schiet toch gewoon kapot " denk ik dan ;)
das gewoon een kwestie van smaak he, ik hou wel van een beetje puzzelen alhoewel RE1 wel veeeeeeeeel beter is dat geef ik toe

maar goed ontopic niemand meer iets te melden???

PIII 800@804 Mhz

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Probeer eens op software rendering en dan gewoon op een hoge resolutie.
En ik ben het kompleet met ViperGTS eens dat Resident Evil 1 gewoon veel beter is dan 2 en 3. Het verhaal en hoe het verhaal zich verder in het spel verloopt. Kijk maar eens naar Resident Evil 1 voor de Gamecube, deze ziet er vet uit. Als ze dan ook maar het spel zelf hetzelfde houden.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• Noedelsupke
Op woensdag 21 november 2001 11:28 schreef Ed_Capone het volgende:
Probeer eens op software rendering en dan gewoon op een hoge resolutie.
En ik ben het kompleet met ViperGTS eens dat Resident Evil 1 gewoon veel beter is dan 2 en 3. Het verhaal en hoe het verhaal zich verder in het spel verloopt. Kijk maar eens naar Resident Evil 1 voor de Gamecube, deze ziet er vet uit. Als ze dan ook maar het spel zelf hetzelfde houden.
ja met software rendering zijn die strepen weg, het ligt er dus aan dat RE2 mijn 3dkaart niet herkent (GF2mx)

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1