Ik ben na drie jaar toch wel toe aan een nieuw systeem. Ik speel veel spellen (vooral 3d multi-player games). Nou heb ik wat rond gekeken en informatie verzameld maar ik ben er niet helemaal zeker van of al deze onderdelen goed op elkaar inspelen en of ze uberhaupt wel met elkaar werken..
Ik heb al een idee van wat er in moet zitten:
Fl 385,= voor een MSI K7T266 Pro2 Socket A
Fl 525,= voor een Amd Athlon XP 1700+
Fl 95,= voor een Behuizing Midi Atx 300 watt
Fl 90,= voor een Cdrom 52 speed [ide]
Fl 45,= voor een ffd diskettestation 3,5"
Fl 130,= voor een 256 mb ddr pc266
Fl 95,= voor een Soundblaster Live Player 5.1
Fl 250,= voor een HDD 20 Gyg. 7200 rpm
Fl 495,= voor een 17" monitor
Fl 15,= voor een normaal ps/2 muisje met scrollwheel
Fl 25,= voor een standaard BTC keyboard (ps-2)
Fl 325,= voor een Asus V7100 pro mx400 met 64mb.
==========
Fl 2475,= wordt dit dan in totaal.
Dat vind ik wel een redelijke prijs voor dit systeem. Of niet?
Nou wou ik aan jullie vragen of dit wel een goed systeem is, niet alleen of het wel snel genoeg is maar ook qua prijs. Is het verstandig om een andere video kaart te nemen, en wat voor video kaart, etc.........
Ik nu al bijna een maand bezig om informatie te verzamelen en op te zoeken maar dan staat nooit alles handig bij elkaar en is het soms wat onduidelijk.
Weten jullie misschien meer over de voeding die erin moet komen (zit al standaard in de kast, maar is die goed). En over de temperatuur binnenin de kast. Daar heb ik ook veel over gelezen maar dat ging me allemaal wat te snel. (sorry).
Is een extra koeler voor mijn HDD noodzakelijk of niet.. Misschien hebben jullie nog op- of aanmerkingen....
Alvast bedankt......,
Ik heb al een idee van wat er in moet zitten:
Fl 385,= voor een MSI K7T266 Pro2 Socket A
Fl 525,= voor een Amd Athlon XP 1700+
Fl 95,= voor een Behuizing Midi Atx 300 watt
Fl 90,= voor een Cdrom 52 speed [ide]
Fl 45,= voor een ffd diskettestation 3,5"
Fl 130,= voor een 256 mb ddr pc266
Fl 95,= voor een Soundblaster Live Player 5.1
Fl 250,= voor een HDD 20 Gyg. 7200 rpm
Fl 495,= voor een 17" monitor
Fl 15,= voor een normaal ps/2 muisje met scrollwheel
Fl 25,= voor een standaard BTC keyboard (ps-2)
Fl 325,= voor een Asus V7100 pro mx400 met 64mb.
==========
Fl 2475,= wordt dit dan in totaal.
Dat vind ik wel een redelijke prijs voor dit systeem. Of niet?
Nou wou ik aan jullie vragen of dit wel een goed systeem is, niet alleen of het wel snel genoeg is maar ook qua prijs. Is het verstandig om een andere video kaart te nemen, en wat voor video kaart, etc.........
Ik nu al bijna een maand bezig om informatie te verzamelen en op te zoeken maar dan staat nooit alles handig bij elkaar en is het soms wat onduidelijk.
Weten jullie misschien meer over de voeding die erin moet komen (zit al standaard in de kast, maar is die goed). En over de temperatuur binnenin de kast. Daar heb ik ook veel over gelezen maar dat ging me allemaal wat te snel. (sorry).
Is een extra koeler voor mijn HDD noodzakelijk of niet.. Misschien hebben jullie nog op- of aanmerkingen....
Alvast bedankt......,