[Dbase + ASP] klusje wat kan ik ervoor vragen

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb dus viavia een klusje gekregen tevens mijn eerste om een Dbase te maken die dus een connectie heeft met een website. dit wil ik gaan doen in ASP (ken nog geen php, wil ik nog wel gaan doen)

het moet dus een search pagina worden voor een tuiniers bedrijf ofzow waarin je dus producten kan vinden (+/- 450)
waarschijnlijk moet ik dus ook nog al die producten inporteen in de Dbase, mijn vraag is, wat kan ik hiervoor vragen??? fl 750,= of zit ik nu weer te hoog gegegrepen?

of is het slimmer om een uur bedrag af te spreken?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:12

Crazy D

I think we should take a look.

Er zijn ondertussen al zoveel "hoeveel kan ik hiervoor vragen" topics voorbij gekomen dat ik bijna niet weet naar welke ik moet verwijzen...
Maar begin eerst even met nadenken. Zoekpagina om produkten te zoeken. Die produkten moeten ook ergens ingevoerd kunnen worden? Of gaan ze dat rechtstreeks in de db doen?
Een site die alleen maar bestaat uit een zoekmachine is wat kaal (naja tenzij je url www.google.com is dan :P), er zullen ook wel wat pagina's omheen moeten hangen. Hoe zit het daarmee? Moet dat onderhouden worden? En hoe?
Vragen, vragen, vragen. Zoveel mogelijk info verzamelen wat ze ermee willen, wat ze ervan verwachten, etc. En daarna voor jezelf eens inschatten hoe lang je denkt bezig te zijn met alles. En tjah wat je per uur rekent moet je helemaal zelf weten, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.

Exact expert nodig?

Verwijderd

mijn verhaal:
[topic=295764/1/25]

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Als je nog niet eens zelf kan bepalen wat je moet vragen maak je jezelf een beetje belachelijk denk ik.