Toon posts:

"groeten" in topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes van tweakers,

Ik had in een post "groeten" gezet. Meteen werd daarop gereageerd zo van "was dat niet een regeltje dat je dat er niet in mocht zetten?".
Ik geef toe dat 'groeten' etc heer erg annoying kan zijn. Maar om daar gelijk zo op te reageren vind ik wel erg flauw. Ik dacht dat die regeltjes waren om ergenis en overmaat te voorkomen (overigens ben ik het daarmee wel eens). Maar juist die reacties van mensen die met een vingertje wijzen is een ergenis. Je kan ook gewoon iemand wijzen op het regeltje.
Besteedt niet te veel aandacht aan deze post, want zo erg was het niet, maar ik wilde dit toch even kwijt.

Verwijderd

Tja somige mensen kunnen nogal vel reageren als de regels worden overtreden. Gewoon niet weer doen...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
HEt gaat overhet volgende topic heb ik vernomen:

[topic=326279/1/100]

en de volgende quote:
Op dinsdag 20 november 2001 15:55 schreef Jestar het volgende:
Was er niet iets met die groeten :?
Maakt het wat duidelijker allemaal :)

Verwijderd

[topic=326279]

Het was vrij netjes gezegd hoor, het is gewoon een beetje irritant. Je naam staat naast je post, die hoef je er ook niet nog eens onder te zetten.

We schrijven hier geen brieven, dus extreem netjes hoeft het allemaal niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 17:31 schreef Cheatah het volgende:
[topic=326279]

Het was vrij netjes gezegd hoor, het is gewoon een beetje irritant. Je naam staat naast je post, die hoef je er ook niet nog eens onder te zetten.

We schrijven hier geen brieven, dus extreem netjes hoeft het allemaal niet.
Ben ik het helemaal mee eens zoals ik al aangaf. Maar het gaat me om de reactie (het vingertje wijzen). Dat is een bron van ergenis.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Mja het komt een beetje irri over en sinds kort staat het gelukkig ook in het mededelingen forum (ook al stond het al een tijd in de FAQ) :) Als mensen je er op wijzen vind ik dat alleen maar goed. En wat is nou fel? Succes en zo

GrEeTzzZZ

* Flaman

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

We vinden het uberhaupt niet leuk als users in topics op een niet vriendelijke manier commentaar gaan geven. Dat soort dingen liever in SU.

Maar vragen of je zou willen stoppen met groeten en die link erbij zetten (zoals later gebeurd is) werkt ook (lees: beter). :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op dinsdag 20 november 2001 17:27 schreef Jarod het volgende:
Maar juist die reacties van mensen die met een vingertje wijzen is een ergenis.
hoi Jarod,

hoe gaat het ermee?

ik denk dat juist die 'beterwetende' manier van reageren een beetje eigen is aan GoT, typisch iets dat een blijvende ergernis is, hoe lang je ook op GoT zit.
Zoiets moet je kunnen negeren/jezelf er niet al teveel over opwinden, als je het hier een beetje uit wilt houden.

veel van de mensen die nu het als hun taak zien anderen op hun fouten te wijzen zijn net het stadium van zelf fouten maken ontgroeid, en hebben een dusdanige vreugde aan ontdekking van de waanzinnige literatuur die de FAQ biedt overgehouden dat ze een beetje overijverig zijn in het anderen hierop te willen wijzen.

dan zijn er zelfs mensen die hier een dagtaak in vinden.
als laagste heb je dan ook nog de Adjes, een goed advies is per default te negeren wat zij te zeggen hebben ;) (dat is satire, juist zijn hun reacties degene waar je serieus op moet letten, maak je hen boos, is dat erger dan een boze reactie van een user)

veel plezier op Tweakers :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 17:35 schreef JvS het volgende:
Maar vragen of je zou willen stoppen met groeten en die link erbij zetten (zoals later gebeurd is) werkt ook (lees: beter). :P
Volledig mee eens
Pagina: 1