liteon 12102b en xp

Pagina: 1
Acties:

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hallo, ik heb sinds kort ook maar xp op me pctje geinstalleerd maar nu heb ik een probleem met het branden, ongeveer 80% van me cds lukt, de rest mislukt, ik heb al nieuwe aspi drivers, en ik kan op de lite on site geen firmware update voor de 12102b vinden alleen voor de 12101b en de 12102c het is net of die brander niet bestaat.

heeft iemand dit prob ook gehad?
het is vooral bij het fikken van .cue images met fireburner en cdrwin

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-04 16:00

joskuiper

PapaCooper

Ik heb de lite-on 12010 ofzo, maar tis een 12x10x32. Het probleem is dattie het niet doet! Bij een pentium processor wel, maar bij een amd herkent hij hem niet als cdbrander maar als cd-rom! Ik heb de nieuwste firmware wel, daar ligt het niet aan. Waar kan het wel aan liggen?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-04 16:00

joskuiper

PapaCooper

Misschien heb je de configuratie van je pc ook gewijzigd en kan het daardoor niet. Dat je bv je brander als slave hebt?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• THIJZEL
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 17:29 schreef Rage_667 het volgende:
Ik heb de lite-on 12010 ofzo, maar tis een 12x10x32. Het probleem is dattie het niet doet! Bij een pentium processor wel, maar bij een amd herkent hij hem niet als cdbrander maar als cd-rom! Ik heb de nieuwste firmware wel, daar ligt het niet aan. Waar kan het wel aan liggen?
aspi drivers installeren, maaruhh volgens mij kan je in nero wel gewoon branden.

maja jij weet mijn prob ook nie??

• THIJZEL
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 17:30 schreef Rage_667 het volgende:
Misschien heb je de configuratie van je pc ook gewijzigd en kan het daardoor niet. Dat je bv je brander als slave hebt?
ja me brander is nu slave omdat ik er een hd rack bij heb geplaatst en die hd MOET master zijn..(anders moet ik steeds me jumper verzetten op school..)

• THIJZEL
  • Niet online
het heeft dus duidelijk met de software te maken want onder nero in xp kan ik gewoon perfect branden

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Een firmware update voor deze drive kun je vergeten. Lite-on doet zijn best om dit drive te vergeten. Schijnt iets te zijn dat ze zonder licentie van sanyo deze drives gemaakt hebben.

Ik heb met lite-on gemailt:

Reactie was
- We maken deze drive niet meer dus ook geen firmware
- De firmware is zo goed, hoeft niet geupdate worden (terwijl met tdk-cd hij er niets van bakt)

Kies er maar een uit! De ene kwam uit taiwan, de andere uit europe. En als je problemen hebt, ligt het of aan XP of windows 2000 volgens lite on. :r :(

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Zit hier iets voor jou bij ?

http://www.dartpro.com/support/devices.asp
Pagina: 1