Driver op psx sux

Pagina: 1
Acties:

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 19:39

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Topicstarter
Het kan aan mij liggen hoor maar ik heb driver 1 en 2 gespeeld op mijn toch meestal geliefde psx maar die spellen zuigen compleet :r!!! Mijn psx kan het gewoon niet aan man! De framerate in driver 1 zakt naar een bijna historisch en geologisch gezien onmogelijk dieptepunt wanneer het een beetje druk wordt op het scherm.

In driver 2 hebben ze dit probleem opgelost. Nu zuigt de framerate gewoon het hele spel lang!!! Er valt gewoon niet meer te rijden man! Ik snap er geen hol van, ligt het nou aan mijn psx dat ie gewoon een beetje "op":y) is of zijn die spellen gewoon :r ondanks dat ze goed verkochten en iedereen (uitzonderingen daar gelaten) ze geweldig vond?

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 16:52 schreef ofnoavail het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik heb driver 1 en 2 gespeeld op mijn toch meestal geliefde psx maar die spellen zuigen compleet :r!!! Mijn psx kan het gewoon niet aan man! De framerate in driver 1 zakt naar een bijna historisch en geologisch gezien onmogelijk dieptepunt wanneer het een beetje druk wordt op het scherm.

In driver 2 hebben ze dit probleem opgelost. Nu zuigt de framerate gewoon het hele spel lang!!! Er valt gewoon niet meer te rijden man! Ik snap er geen hol van, ligt het nou aan mijn psx dat ie gewoon een beetje "op":y) is of zijn die spellen gewoon :r ondanks dat ze goed verkochten en iedereen (uitzonderingen daar gelaten) ze geweldig vond?
Ik denk dat het aan jouw ligt, anyway ik vond het best wel lachen driver 1 , 2 was helemaal kewl maarja wat voor de 1 zoet is , is voor de ander zout , driver 1 en 2 zijn zoet voor mij *D

Verwijderd

Voor mij waren die spellen ook zoet :P en dat het traag is ligt btw aan jouw, want bij mij ging die als een trein :P

Verwijderd

nee hoor , die dingen laggen als de pest . Gewoon te geavanceerd voor PS1 want op PS2 gaan ze wel goed

Verwijderd

Maar bij mij lopen ze goed |:(
mischien hebben jullie krassen op de cd ?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik heb 'r veel lol meegehad op m'n PS1 hoor, 't ging er iig een stuk vloeiender dan met Bleem! op een IDT Winchip C6 200Mhz met 1MB built in video chip :P
op een AMD K6/2-400 met Voodoo Banshee draaide't trouwens wel lekker.

Specs

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 19:39

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Topicstarter
Het ligt dus niet aan mij dat die spellen zo kut draaien.
Mijn psx is al wat ouwer en heeft HEEEEEL veel aangestaan :D

Misschien dat het daardoor komt... geen krassen o.i.d namelijk

Verwijderd

nee hoor , die dingen laggen als de pest . Gewoon te geavanceerd voor PS1 want op PS2 gaan ze wel goed
Spellen die voor de PSX geschreven zijn of naar de PSX gepoort worden, worden altijd zo aangepast dat ze perfect draaien op het systeem. Een PSX kun je namelijk moeilijk upgraden. ;)
Pagina: 1