Ik heb geheugen bij MTI besteld (256 en 512) tegen Fl 51 en Fl 101,00 per stuk. Nu zit ik in een email discussie dat ze me het niet meer tegen die prijs willen leveren en ik maar op de website moet kijken hoe duur het nu ineens is. Ik heb wel gezien dat MTI tussendoor de prijs langzaam verhoogd heeft. Hebben andere mensen soortgelijke ervaringen met MTI?
Het enige advies wat ik kan geven is: Niet toegeven en als laatste redmiddel de koop ongedaan maken en ergens anders je geluk zoeken.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Koop ongedaan maken is 'tzelfde als de nieuwe prijs betalen met deze prijze natuurlijk. Ik de Algemene voorwaarden staat wel dat ze de prijzen mogen verhogen, maar van 51 -> 95 vind ik toch wat veel, zeker omdat ze oko tussendoor nog 65 en 75 gulden gekost hebben.
Maar ja, de prijzen gaan al weer dalen, dus dat geeft hoop voor later.
Maar ja, de prijzen gaan al weer dalen, dus dat geeft hoop voor later.
als jij een officiele offerte hebt op die prijs (al is het een email) dan MOETEN ze leveren
doen ze dat niet, dan zeg je gewoon dat je er een proces van maakt, maar je MOET wel een offerte hebben gehad!
heb je geen offerte (of orderbevestiging is ook al goed) dan kan je niets beginnen...
het is wel zo dat ramprijzen de lucht ingeschoten zijn hé!
doen ze dat niet, dan zeg je gewoon dat je er een proces van maakt, maar je MOET wel een offerte hebben gehad!
heb je geen offerte (of orderbevestiging is ook al goed) dan kan je niets beginnen...
het is wel zo dat ramprijzen de lucht ingeschoten zijn hé!
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Verwijderd
Volhouden. Op het moment dat jij hem bestelde was dat de prijs.
Als ze idd niet uitleveren alleen tegen de hogere prijs kun je idd je koop ontbinden.
Zwakke zaak van ze
Als ze idd niet uitleveren alleen tegen de hogere prijs kun je idd je koop ontbinden.
Zwakke zaak van ze
Verwijderd
Ik heb enige weken geleden bij queen systems 512 MB geheugens besteld.
deze heb ik gekregen maar bleken defect te zijn...
Ik heb ze gebeld en mij werdt verteld om deze terug te sturen, ze zouden mijn een nieuwe terug sturen..
het is nu al 4 weken voorbij. ik heb ze al verschillende emails gestuurd en telefoon nemen ze ook al niet op...
KLOTE WINKLE QUEEN SYSTEMS...
deze heb ik gekregen maar bleken defect te zijn...
Ik heb ze gebeld en mij werdt verteld om deze terug te sturen, ze zouden mijn een nieuwe terug sturen..
het is nu al 4 weken voorbij. ik heb ze al verschillende emails gestuurd en telefoon nemen ze ook al niet op...
KLOTE WINKLE QUEEN SYSTEMS...
Koop ongedaan maken en over een week gewoon opnieuw bestellen, dan is het weer goedkoper...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dat is wel zo, maar ik zou iig nooit meer wat bij die winkel kopen. Dan betaal ik maar meer. en trouens de geheugen prijzen gaan omstreeks nu weer dalen dus het lijkt me zowiezo een interessante optie.Op dinsdag 20 november 2001 16:52 schreef Theswitch het volgende:
Koop ongedaan maken is 'tzelfde als de nieuwe prijs betalen met deze prijze natuurlijk.
Heb exact hetzelfde gezeik bij Gistron: 2 * 256 MB Kingston besteld voor samen 150 piek. Orderbevestiging, na statusnavraag mailtje dat het anderhalve week later wordt om vervolgens doodleuk 250 gulden in rekening te brengen, 100 piek meer dus. Of ik nog behoefte had en o ja -annuleren moch ook.
Mooi niet dus, lever maar zoals overeengekomen vond ik. Neen zegt Gistron, wij verkopen tegen dagprijzen. Ja dag Jan!
Stelletje frotteurs, verkoop dan niet (of geef aan niet op voorraad te hebben). En die Kingston's kunnen ze steken daar waar de zon niet schijnt. Zo.
Mooi niet dus, lever maar zoals overeengekomen vond ik. Neen zegt Gistron, wij verkopen tegen dagprijzen. Ja dag Jan!
Stelletje frotteurs, verkoop dan niet (of geef aan niet op voorraad te hebben). En die Kingston's kunnen ze steken daar waar de zon niet schijnt. Zo.
Mooi zitten? Barcelona chair!
Er zal ongetwijfeld in de algemene voorwaarden staan dat ze tussen drukken op de 'Koop!' knop en levering de prijzen mogen verhogen.
Jammer dan
Jammer dan
Op dinsdag 20 november 2001 17:11 schreef Mosez het volgende:
En die Kingston's kunnen ze steken daar waar de zon niet schijnt.
In de algemene voorwaarden stond dus dat ze de prijs mogen verhogen, maar ze verhoogden de prijs steeds erg langzaam, zodat 't altijd de goedkoopste leek, maar volgens mij moet iedereen daar die duurste prijs betalen, stelleltje sukkels.
Bij PC-Site is mij trouwens 'tezelfde overkomen, willenook niet leveren, gaan niet eens op m'n argumenten in. Ergste is, ik had 't geld al overgemaakt, en heb ik nog steeds niet trug. Als morgen niet in m'n rekening staat ga ik daar eens achteraan bellen.
Bij PC-Site is mij trouwens 'tezelfde overkomen, willenook niet leveren, gaan niet eens op m'n argumenten in. Ergste is, ik had 't geld al overgemaakt, en heb ik nog steeds niet trug. Als morgen niet in m'n rekening staat ga ik daar eens achteraan bellen.
De sdram prijzen zijn al weer aan het dalen. Koop ongedaan maken.. ze overal op internet aan de galg hangen en straks als de prijzen gedaalt zijn bij een andere shop kopen.
Ik heb net nog voor de prijsstijging 256MB pc-133 cas2 infenion gekocht bij Xenon voor f 85,-. Ik heb ze vandaag gemailt dat ik nog niets had ontvangen, maar het word eind van de week geleverd.
Go Xenon
Ik heb net nog voor de prijsstijging 256MB pc-133 cas2 infenion gekocht bij Xenon voor f 85,-. Ik heb ze vandaag gemailt dat ik nog niets had ontvangen, maar het word eind van de week geleverd.
Go Xenon
Coïtus ergo sum
Pagina: 1