Toon posts:

email via Wap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden we van wap, ik vin het tegen woordig tog een uitkomst je kan zo je mail ophalen met gewoon een inbox een outbox enz. Het gaat super snel.
En wat denk je dat de beste hardware (mobiel)van dit moment is. :+ :+ :+

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52
hmm, heb zelf ook WAP op mijn telefoon, maar gebruik het eigenlijk niet, vind het veel te traag, het duurt minstens 30 seconden om in te bellen en het is ook nog duur ook nog, dus voor mij niet echt rendabel ;)

je hebt btw wel veel spellingsfouten in je stukje staan

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 16:03 schreef sum182 het volgende:
Wat vinden we van wap? Ik vind het tegenwoordig toch een uitkomst, je kan zo je mail ophalen met gewoon een inbox een outbox enz. Het gaat supersnel.
En wat denk je dat de beste hardware (mobiel)van dit moment is. :+ :+ :+
naja over dat supersnelle valt te discussieren. Ik vind het persoonlijk supertraag en het is nog verre weg van gebruiksvriendelijkheid. :+

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik vind Wap zelf heel handig. Wat je zegt, voor email is het super! Even pagina laden waar je een mailtje in kunt typen. Verbinding verbreken. Email tikken en verzenden. Kost in totaal hooguit 15 sec bellen.

Daarnaast vind ik het verrekte handig om de NS reistijden op te kunnen vragen waar ik ook ben en bovendien heeft t me al een paar keer geholpen toen ik in een onbekende stad een taxi moest vinden :)

Het punt met Wap is dat veel mensen het gaan vergelijken met WWW. Moet je niet doen :) Je hebt meer aan WAP dan je denkt :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
helemaal mee eens wap is wap.
tegenwoordig is het wel stukken beter inbellen en zo en hele handige shortcutsbij ik weet niet of ik het mag noemen anders sorry www.tutch.nl het is gewoon het beste wap

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 16:58 schreef sum182 het volgende:
helemaal mee eens wap is wap.
tegenwoordig is het wel stukken beter inbellen en zo en hele handige shortcutsbij ik weet niet of ik het mag noemen anders sorry www.tutch.nl het is gewoon het beste wap
mag wel hoor is niks mis mee :)
maar tutch is lokaal inbellen toch ? was iig wel wat goedkoper.
kvind alleen jammer dat het ondanks toch nog redelijk duur is

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik gebruik WAP tussendoor ook wel, als ik bijvoorbeeld niet thuis ben en toch ff m'n mail wil checken :)

De snelheid is redelijk......als je een toestel hebt die GPRS ondersteund dat gaat het natuurlijk helemaal lekker.
En de kosten zullen dan ook meevallen: niet inbellen, weinig dataverkeer (als je alleen WAPT) en snel :)
Pagina: 1