Bluetooth op PC

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Ik wil een Nokia 6310 gaan kopen wanneer die uitkomt. Dat model heeft bluetooth. Nu is mijn vraag: wat kan ik met bluetooth op mijn PC? Ik heb namelijk wel PCMCIA kaarten gezien met bluetooth, maar bestaat dat ook voor de PC?

Verwijderd

Dan zul je waarschijnlijk een PCI kaart moeten kopen met een PCMCIA slot. Maar het lijkt me stug dat er helemaal geen PCI Bluetooth kaarten bestaan.

Verwijderd

Dit soort hardware is er bijna niet, en als het er is extreem duur en alleen bij de speciaalzaken.

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Dan heb ik dus alleen wat aan bluetooth als ik een laptop zou hebben met bluetooth kaart of wanneer ik zo'n bluetooth oortelefoontje zou kopen.
Nou, dan snap ik de ophef over bluetooth niet. Je hebt er dus eigenlijk heel erg weinig aan...

• ivan141
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-07-2020

ivan141

Fabrica Mi Diem, PVNC

Je hebt er wel degelijk wat aan, het moet alleen allemaal nog op gang komen (zoals alle nieuwe techniek).Al je externe compu hardware draadloos kunnen verbinden is best wel nuttig lijkt me. Wordt vanzelf wel een keer goedkoper (als het aanslaat tenminste). Balen voor jou dat het nog ff niet zo ver is.

Een wijs man pist niet tegen de wind in

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:27

barrymel

BarryMel

BarryMel

Verwijderd

waarvoor wil je 't gaan gebruiken dan??

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 14:56

GSX-MAN

de/het/een

Op woensdag 21 november 2001 13:06 schreef ivan141 het volgende:
Je hebt er wel degelijk wat aan, het moet alleen allemaal nog op gang komen (zoals alle nieuwe techniek).
Hopelijk is er voor die tijd niet weer iets nieuws, anders zit je met incourante zooi. (as usual)

Slecht idee... Hoe laat?

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb z'n setje wat op bluetooth is gebasseerd,
blue-take! Dat is van Thermal-take!

De software is bagger, de techniek is wel grappig en het werkt wel redelijk!

Als je meer wilt weten dan zeg je het maar!
Pagina: 1