Ik wil een Nokia 6310 gaan kopen wanneer die uitkomt. Dat model heeft bluetooth. Nu is mijn vraag: wat kan ik met bluetooth op mijn PC? Ik heb namelijk wel PCMCIA kaarten gezien met bluetooth, maar bestaat dat ook voor de PC?
Verwijderd
Dan zul je waarschijnlijk een PCI kaart moeten kopen met een PCMCIA slot. Maar het lijkt me stug dat er helemaal geen PCI Bluetooth kaarten bestaan.
Verwijderd
Dit soort hardware is er bijna niet, en als het er is extreem duur en alleen bij de speciaalzaken.
Dan heb ik dus alleen wat aan bluetooth als ik een laptop zou hebben met bluetooth kaart of wanneer ik zo'n bluetooth oortelefoontje zou kopen.
Nou, dan snap ik de ophef over bluetooth niet. Je hebt er dus eigenlijk heel erg weinig aan...
Nou, dan snap ik de ophef over bluetooth niet. Je hebt er dus eigenlijk heel erg weinig aan...
Je hebt er wel degelijk wat aan, het moet alleen allemaal nog op gang komen (zoals alle nieuwe techniek).Al je externe compu hardware draadloos kunnen verbinden is best wel nuttig lijkt me. Wordt vanzelf wel een keer goedkoper (als het aanslaat tenminste). Balen voor jou dat het nog ff niet zo ver is.
Een wijs man pist niet tegen de wind in
Hopelijk is er voor die tijd niet weer iets nieuws, anders zit je met incourante zooi. (as usual)Op woensdag 21 november 2001 13:06 schreef ivan141 het volgende:
Je hebt er wel degelijk wat aan, het moet alleen allemaal nog op gang komen (zoals alle nieuwe techniek).
Slecht idee... Hoe laat?
Ik heb z'n setje wat op bluetooth is gebasseerd,
blue-take! Dat is van Thermal-take!
De software is bagger, de techniek is wel grappig en het werkt wel redelijk!
Als je meer wilt weten dan zeg je het maar!
blue-take! Dat is van Thermal-take!
De software is bagger, de techniek is wel grappig en het werkt wel redelijk!
Als je meer wilt weten dan zeg je het maar!
Pagina: 1