Toon posts:

Robotica in de bouw

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik moet een stuk schrijven over robotica in de bouw. In het stuk moet uitgelegd worden wat de mogelijkheden van robotica in de bouw zijn en wat er op dit moment voor handen is. Zijn er hier mensen die daar wat over weten of die misschien goede sites kennen?

Alvast bedankt

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31

Termy

valt er nog wat te fragge?

wanneer leren mensen eens een vraag te stellen die niet op huiswerk oid wijzen?

het spijt mij, maar dit topic zal binnen afzienbare tijd gesloten worden :)

btw, heb je zelf geen fantasie of zo?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Topicstarter
Ja bijdehandje, maar ik heb nergens gezet dat het huiswerk is, dat maak jij ervan. Ik ben bezig met een onderzoek naar robotica in de bouw en aangezien jij het wel schijnt te weten kan je me vast wel helpen. Het hele onderwerp gaat gewoonn over het gebruik van robots in de bouw. Weet iemand misschien waar daarover info te vinden is.

Trouwens Robotica lijkt mij toch wel wetenschap en daar gaat dit forum toch over.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:58
Misschien dat je je vraag iets specifieker kunt stellen. Zoals je je vraag nu stelt kun je er alle kanten mee op, en daarmee zul je niet zo snel een bruikbaar antwoord krijgen

Engineering

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wat duidelijker proberen te zijn.

Ik ben bezig met een onderzoek naar het gebruik van robots op de bouwplaats. Bijvoorbeeld kan een robot een muurtje metselen? Wat zijn de beperkingen van robots. Nu ben ik al een tijdje bezig met zoeken op het net maar heb nog niet echt bruikbare info op kunnen diepen. Nu dacht ik dat er hier misschien mensen zijn die bezig zijn met robotica en die hier misschien iets van af weten

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Het is niet echt te bedoeling om dit soort topics te starten in w&l. Voor dit soort zaken je zoekmachines zoals google, ook denk ik niet dat hier een leuke discussie (wat een vereiste is, zie de policy) uit kan komen rollen. Hoogstens wat feiten die optafel kunnen komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.