was ik dus niet de enige met problemen dus 
Zal weer te vissen naar o.a Iris, Athena, en Odin maar ook via hun kom ik er niet op
Zal weer te vissen naar o.a Iris, Athena, en Odin maar ook via hun kom ik er niet op
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
de forums werken nog wel, is in iedergeval ietsOp dinsdag 20 november 2001 15:44 schreef Schum1 het volgende:
ik kom niet op fok
So far:
-chat down
-T.net down
-FOK! FP down
En de rest up.
* Breuls doet vrolijk mee met zich afvragen wat er aan de hand is
-chat down
-T.net down
-FOK! FP down
En de rest up.
* Breuls doet vrolijk mee met zich afvragen wat er aan de hand is
Athena en Iris lijken down te zijn.. Aphrodite (tw.n en fokforum) en Achelois (got) werken wel.
nergens last van
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
...Parse error: parse error in /www/tweakers/tweakers.net/nieuws.dsp on line 245
Femme, wat was het probleem precies, overload ofzoOp dinsdag 20 november 2001 15:51 schreef Femme het volgende:
Athena doet 't weer.
Morgen gaan we naar TrueServer voor onderhoud.
Er lijkt iig een probleem te zijn met de koeling in ons kabinet. De CPU in Athena is 57 graden en Iris wordt ws zo heet dat ze het niet eens langer dan 10 minuten uithoudt.
Er lijkt iig een probleem te zijn met de koeling in ons kabinet. De CPU in Athena is 57 graden en Iris wordt ws zo heet dat ze het niet eens langer dan 10 minuten uithoudt.
Verwijderd
Kun je meteen braadworstjes meenemen.Op dinsdag 20 november 2001 16:23 schreef Femme het volgende:
hmm, ziet er niet rooskleurig uit, veel suc6 morgenOp dinsdag 20 november 2001 16:23 schreef Femme het volgende:
Femme heeft een bitchass koelmuur in elkaar geklust die een klein model tornado kan opwekken in ons cabinet 
Dat zou moeten helpen
Dat zou moeten helpen
Ach, komen wij ook eens ons huis uit johOp dinsdag 20 november 2001 17:24 schreef Onno het volgende:
Jaja, moeten jullie er volgende week weer heen omdat de fans vastgevroren of weggewaaid zijn.
Het zijn niet zozeer de CPU's als wel de slechte koeling in het kabinet waardoor de warme lucht niet snel genoeg weg kan. Bij Vuurwerk hadden ze van die dikke 230V fans bovenin het kabinet waardoor de airflow veel beter was. Mijn koelmuur gaat hetzelfde effect bewerkstelligen
.
Femme kan er geen kleine .plan komen op de frontpagina dat jullie op de hoogte zijn van de problemen.Op dinsdag 20 november 2001 18:55 schreef Femme het volgende:
Het zijn niet zozeer de CPU's als wel de slechte koeling in het kabinet waardoor de warme lucht niet snel genoeg weg kan. Bij Vuurwerk hadden ze van die dikke 230V fans bovenin het kabinet waardoor de airflow veel beter was. Mijn koelmuur gaat hetzelfde effect bewerkstelligen.
En dat jullie ze morgen gaan oplossen bij TS
Of heb ik dat niet goed gelezen.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Er komt geloof ik nog een .plan online.Op dinsdag 20 november 2001 19:58 schreef tomsworld het volgende:
[..]
Femme kan er geen kleine .plan komen op de frontpagina dat jullie op de hoogte zijn van de problemen.
En dat jullie ze morgen gaan oplossen bij TS
Of heb ik dat niet goed gelezen.
Pics?Op dinsdag 20 november 2001 17:22 schreef Daniel Kegel het volgende:
Femme heeft een bitchass koelmuur in elkaar geklust die een klein model tornado kan opwekken in ons cabinet
Dat zou moeten helpen
idd... Ik ben wel benieuwd...Op dinsdag 20 november 2001 20:05 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Pics?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Pagina: 1