Toon posts:

Toffe kast gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

ik heb een systeempje in elkaar gezet met een micro-atx mainboard erin.. en zoek een toffe kast hiervoor..

of een toffe micro-atx desktop kast waar wel gewoon een agp kaart rechtop in kan of een kleine serverkast.. met klein bedoel ik ook klein.. tussen de 25-30cm..

Dit is voor een console killer pc.. speciaal om mensen te dissen die een xbox hebben gekocht.. in deze pc zit een gforce3 direct op de tv aangesloten.. ik gebruik de logitech cordless optical set om gewoon lekker op mijn tv te gamen.. en mensen jullie kunnen van mijn aannemen dat geeneen console hier tegenop kan... dit is zo heftig..

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 07:26
Je zou dit leuk kunnen vinden....
Afbeeldingslocatie: http://www.memo.nl/images/vertigo102.jpg

is een minikastje van de memo

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

Verwijderd

toff.. maar ik zoek eigenlijk iets nog kleiners met maar 1 5,25 slot aan de voorkant.. er hoeft geen diskdrive in.. enne..

je weet wel hoe een serverkast eruit ziet... zwart en wreed..

zoiets zoek ik alleen dan in het klein.. ik krijg morgen trouwens een bouwpakket bookpc.. heel mooi zwart met alleen 1x 5,25 aan de voorkant.. ik ga proberen mijn mobo daarin te zetten.. ik kom al in de problemen met de gforce3 maar daar heb ik een speciale flexibele agp expander voor besteld zodat ik de agpkaart om kan buigen.. en dan past het alsnog in de kast.. en het leuke is.. die kast ziet eruit als een videorecorder.. echt toff.

dus een xbox killer die eruit ziet als een console.. super gewoon man..

nu zoek ik nog een toffe draadloze joypad.. maar daarvoor zit ik helaas in de verkeerde forum..

ik zal binnenkort es wat foto's zetten hiero.. of ergen op het internet..

Verwijderd

ja supervet he ik moet/kan het ook met geforce 2 mx400 p4 1700 enzo maar niet zo'n vette kast, spelcompturs zijn voor kinderen toch? >:)

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Volgens mij zag ik bij Norrod in Groningen laatst ook zoiets, met 1x 5,25 inch.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Word ook lekker warm zo'n kasje :P

Alle proemn in n drek

Pagina: 1