Ben een beetje Dom ...

Pagina: 1
Acties:

• onedutch
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 08:01
Hoi :'(

Door die geheugen crisis heb ik mezelf 2 geheugen plakjes cadeau gedaan van 512 Mb PC133 Sdram , dacht stel je voor.

Ik zou graag een AMD XP processor gaan gebruiken. Alleen Welk Moederbord kan ik nu het beste nemen ? Of is het wijzer om een AMD Thunderbird processor te nemen met een goed moederbord ?

Baal ervan bijna overal staat DDR memory bij bijd e moederborden.

Met Vriendelijk Groeten

Tom

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
ik heb de ASUS A7V133, is een prima bordje, gaat gewoon SDRAM in, en met een BIOS update ondersteunt ie ook de AthlonXP

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 23:51

darthdrinker

HELP!

koop iig geen MSI, dat zijn kutmobo's (heb er nu twee gehad).

Iemand doodmaken met een blije mus.....

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De abit kt7a kan ook SDRAM aan en met een BIOS update hoort de XP er geloof ik op te kunnen.

Maar waarom verkoop je je SDRAM niet gewoon door? Dan kan je wel DDR kopen.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op dinsdag 20 november 2001 15:31 schreef darthdrinker het volgende:
Onderbouw dat eens wat beter :?
Ik heb twee ASUS en twee MSI planken geen geen problemen met de MSI ook niet met ASUS.
Ik merk geen verschil in stabiliteit tussen de ASUS en de MSI.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:52
Dat zijn allemaal sporadische gevallen. Ik heb nu al >50 MSI moederborden gezien, waarvan maar eentje stuk was gegaan (en dat was vanaf het begin al). Daarentegen ben ik al vele kapotte Asus mobo's tegengekomen. Daarom zal ik altijd voor MSI gaan.

Maar zoals ik al zei, dit is voor ieder weer anders :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Abit kt7a-raid v1.3 of hoger. Gewoon simpel... :+

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op dinsdag 20 november 2001 15:33 schreef Peewee het volgende:
De abit kt7a kan ook SDRAM aan en met een BIOS update hoort de XP er geloof ik op te kunnen.
Mjah, pas hierbij wel op.. Met revisie 1.03 en hoger moet het geloof ik wel gewoon werken, maar met de lagere revisies was er een probleem.. Of is dat inmiddels ook weer opgelost!?

Verwijderd

Of Epox 8KHa+

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 10:46
Op dinsdag 20 november 2001 15:34 schreef gellie het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens wat beter :?
Ik heb twee ASUS en twee MSI planken geen geen problemen met de MSI ook niet met ASUS.
Ik merk geen verschil in stabiliteit tussen de ASUS en de MSI.
Idd,
Heb zelf ook een MSI --> MSI K7T Turbo met RAID.
Ik ben d'r tevreden mee :)

• Chadi
  • Laatst online: 24-06 16:47
Als je budget laag is zou ik gaan voor ECS k7s5a.. vind het een goed bordje. En als je genoeg centen hebt ga dan voor een bord met de nieuwe 266 chipset.. kijk uit dat je niet de oude krijgt!!!!

• Brent
  • Laatst online: 16:39
Ik heb een MSI voor me Slot A athlon en heb er ook een gekocht voor mijn Celeron 1200. Bevalt prima!
Op dinsdag 20 november 2001 15:57 schreef Chadi het volgende:
Als je budget laag is zou ik gaan voor ECS k7s5a.. vind het een goed bordje. En als je genoeg centen hebt ga dan voor een bord met de nieuwe 266A chipset.. kijk uit dat je niet de oude krijgt!!!!
Ook als je een hoog budget hebt zou ik dit bord nemen. Op alle punten (behalve overclocken) is het een sterk bord. Kan goed met de KT266A meekomen, en in vergelijken met de NVIDIA chipsets is het ook geen slechte. Ik zou deze kiezen, hoe dan ook!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[b]Op dinsdag 20 november 2001 16:14 schreef Breepee het volgende:[

Ook als je een hoog budget hebt zou ik dit bord nemen. Op alle punten (behalve overclocken) is het een sterk bord. Kan goed met de KT266A meekomen, en in vergelijken met de NVIDIA chipsets is het ook geen slechte. Ik zou deze kiezen, hoe dan ook!
maar dan moet ie wel ddr nemen :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

IWill KK266 erg tevreden mee hier, met nieuwste bios ondersteuning voor athlon XP, ga er zelf ook een halen op HCC. Dit bord is het allerbeste om te overclocken, beter als de Abit KT7a is in verschillende testen te lezen.

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 23:51

darthdrinker

HELP!

Ik zeg dit omdat ik met het eerste mobo niet kon overklokken ivm een heel lang technisch verhaal.(heeft te maken met het stroompje wat over de L1 bruggen loopt).
Mijn tweede mobo had memorybank problemen.
Toen ging ik daar dus ook meer terug naar de winkel en toen hoorde ik in de winkel dat de MSI mobo's het meest terugkomen met problemen.(en bedankt) Dus zeg ik koop gewoon een Abit of een Asus en ga voor iets meer kwaliteit. Je geeft zoveel geld uit aan een pc en dan vindt ik nu (vroeger dus niet :o ) dat je niet op vijf tientjes moet kijken voor een goed moederbord.
Was misschien wat kort door de bocht wat ik eerst zei maar dit bedoelde ik dus eigenlijk. :)

Iemand doodmaken met een blije mus.....

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

Klinklare onzin!!!

heb er meerdere gehad en gebruik ze zakelijk

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Verwijderd

Het ligt eraan wat je budget is, en wat je ermee wil gaan doen. Als je niet te veel geld wil uitgeven kan je het beste MSI kopen. Ik heb de K7t Turbo, stabiel bordje nog niks mis mee gehad. alleen als je echt van plan bent om zwaar te gaan overklocken, kan je het beste een Epox bordje nemen, die hebben heel veel mogelijkheden (Bij MSI kan je het voltage niet veel hoger dan 1.85 gooien :( ), maar MSI is wel goedkoop, dus je moet even bedenken wat je ermee wil doen.

Ps: De MSI's zijn bijna allemaal XP ready.
Pagina: 1