Naar aanleiding van deze link vroeg ik mij af hoeveel mensen er daadwerkelijk al serieus aan het ontwikkelen zijn in C#.
Wat doet iemand overstappen van Java naar C#/dotNET?
Zijn er genoeg redenen om C# boven VB.NET te verkiezen en zo ja, waarom komt Microsoft dan toch nog met VB.NET?
Waarom zou een Java programmeur onder .NET niet J# gebruiken maar C#?
Is er uberhaupt wel iemand serieus bezig in C# en zo ja, waarom zie ik hier in /14 dan vrijwel geen topics over C#?
De negatieve kanten van C#/dotNET ten opzichte van Java zien we in posts van de Javahova's (ik doel niet op /14) genoeg voorbij komen, maar wie overtuigt mij van de superieuriteit van C#/dotNET boven het Java platform?
Wie gelooft nog in de portabiliteit van dotNET en daarme C#?
Hoe zien we C# in verhouding tot de open taal Python (of moeten we deze toch als scripttaal af doen)?
Zomaar wat (voor de hand liggende en wellicht dom ogende) vraagjes
Niet zozeer omdat ik persoonlijk antwoord op deze vragen wil, maar om wat reacties los te krijgen.
Vergelijkende beschouwing C#
Reguliere Expressies in C#
Dit topic open ik deels naar aanleiding hiervan.
* tomato heeft zelf eigenlijk nog niets serieus gedaan met C# (op wat hacken met de regexen na
)
Wat doet iemand overstappen van Java naar C#/dotNET?
Zijn er genoeg redenen om C# boven VB.NET te verkiezen en zo ja, waarom komt Microsoft dan toch nog met VB.NET?
Waarom zou een Java programmeur onder .NET niet J# gebruiken maar C#?
Is er uberhaupt wel iemand serieus bezig in C# en zo ja, waarom zie ik hier in /14 dan vrijwel geen topics over C#?
De negatieve kanten van C#/dotNET ten opzichte van Java zien we in posts van de Javahova's (ik doel niet op /14) genoeg voorbij komen, maar wie overtuigt mij van de superieuriteit van C#/dotNET boven het Java platform?
Wie gelooft nog in de portabiliteit van dotNET en daarme C#?
Hoe zien we C# in verhouding tot de open taal Python (of moeten we deze toch als scripttaal af doen)?
Zomaar wat (voor de hand liggende en wellicht dom ogende) vraagjes
Niet zozeer omdat ik persoonlijk antwoord op deze vragen wil, maar om wat reacties los te krijgen.
Vergelijkende beschouwing C#
Reguliere Expressies in C#
Dit topic open ik deels naar aanleiding hiervan.
* tomato heeft zelf eigenlijk nog niets serieus gedaan met C# (op wat hacken met de regexen na