Op dinsdag 20 november 2001 16:24 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik begrijp dat mensen fouten kunnen maken en ik ben dan ook nog zo'n mongool die mensen hun fouten vergeeft. Goh wat een rare gast ben ik...

Nee. Dat is absoluut niet wat ik bedoel.
[Onno mode]
Als je er geen verstand van hebt, bemoei je er dan ook niet mee.
[/Onno mode]
Leuk he, als dat je gezegd wordt.
Afgezien van dat deze reactie mij enigszins doet vermoeden dat je niet begrijpt waarom ik die woorden gebruik

, is dat ook niet helemaal een juiste weergave van wat ik vind (en hierboven in een reactie op JvS al genoemd heb):
Je mag best reageren, ook op dingen waar je niks van weet. Maar *als* je ergens op reageert, zorg er dan voor dat je achter je woorden kunt staan, en zet er niet vervolgens achter dat je het eigenlijk ook niet weet. *Juist* als management is het belangrijk daar op te letten. Want met elke keer dat je dat doet, maak je jezelf ongeloofwaardiger. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Ik vind het echt bijzonder boeiend dat gedurende 24 en een beetje minuten mijn posts niet goed genoteerd staan.
Allerminst. Postcounts kunnen mij totaal niet interesseren, als je dat nog niet doorhebt moet je beter opletten. Het gaat mij ook niet om wat er precies gebeurd is, maar dat het (weer) gebeurd is. Als serveradmin heb je een zekere verantwoordelijkheid om 'foutjes :o' te voorkomen. En je probeert dingen natuurlijk altijd op een off-line database uit voordat je in een productiesysteem gaat knoeien. Dat is normaal.
Ik vind het zelfs dermate boeiend dat ik Kees ga uitschelden voor prutser,
Dat is niet bepaald alleen het gevolg van dit ene incident. Er zijn heel wat aan voorafgegaan...
dat ik hem er ook nog even op wijs dat de DNS niet goed is
...zoals je zelf al doorhebt.
en vervolgens enpassant nog even een ander crewlid pak op zijn gebrek aan kennis.
Nee, nee, nee. Maar dat heb ik al gezegd.
Ikzelf bijvoorbeeld laat met regelmaat mijn kop zien om aan te tonen dat we er ofwel mee bezig zijn of dat we iets niet vergeten zijn.
Ja, en dat vind ik ook hartstikke goed. Maar.. probeer je te beperken tot dingen die je weet. Je kunt ook melden dat je met persoon X gesproken hebt, en dat alles voorspoedig gaat, en bladiebla klets leuter zwets, *zonder* in te gaan op details die je zelf niet snapt, en die weer tot zo'n 'maar ik weet het ook niet' zinnetje leiden. Want dat doet afbreuk aan je hele post, niet alleen aan het gedeelte dat je werkelijk niet snapt.
Ik doe het dus om een positieve boodschap over te brengen,
Altijd goed.
schijnbaar wordt dit niet op prijs gesteld
Dan trek je de verkeerde conclusie, zoals je nu hopelijk zult begrijpen.