Toon posts:

WTF? Al mijn posts weg!? << Opgelost :)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 20 november 2001 14:58 schreef Floris Diemel het volgende:
Sjongejongejonge, wat boeiend allemaal.

Kees maakt een scriptje, hier zit een typfout in, daardoor klopt het aantal posts niet meer, jammer, maar er wordt aan gewerkt, in principe heeft niemand er echt last van. Alleen het aantal posts klopt niet meer, verder is er echt niks aan de hand.

En dan een dergelijke ophef maken. :? Hebben jullie niks beters te doen ofzo?
Achja, en wederom ben ik falikant (en eenzaam ;() voor het afschaffen van de zichtbare postcount in je profiel... :o
Op dinsdag 20 november 2001 15:07 schreef Onno het volgende:

[..]

Dat voor jou 'foutjes' maken een alledaagse routine is, en het dus wel begrijpt enzo, zeg maar (ja ik weet het ook niet precies hoor), zegt niet dat iedereen daar ook blij mee is. ;)
Waarom neem je het floris altijd zo kwalijk dat-ie technisch misschien niet al te goed op de hoogte is?

Je vindt, dat als hij het niet weet dat-ie dan gewoon niets moet zeggen? Dan heb je vervolgens weer dat iedereen vindt dat er niets verteld wordt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 15:27 schreef JvS het volgende:

[..]

Achja, en wederom ben ik falikant (en eenzaam ;() voor het afschaffen van de zichtbare postcount in je profiel... :o
Je bent niet eenzaam. Ik ben ook voor afschaffing van het totaal misleidende postcount in je profile.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 15:27 schreef JvS het volgende:

[..]

Zolang je dingen laat afhangen van iemands postcount (HK?) zou ik dat niet redelijk vinden. (alhoewel het natuurlijk wel nog steeds van alle posts in alleen techposts veranderd moet worden)
Op dinsdag 20 november 2001 15:29 schreef JvS het volgende:
Waarom neem je het floris altijd zo kwalijk dat-ie technisch misschien niet al te goed op de hoogte is?
Dat neem ik niemand kwalijk.
Je vindt, dat als hij het niet weet dat-ie dan gewoon niets moet zeggen?
Ook dat niet. Je mag best zeggen "ik weet het niet" of "ik zal het eens vragen aan degenen die het wel weten" maar "<heel verhaal> (maar ik weet het ook niet)" kun je beter niet posten idd. Want dat heeft geen enkele waarde.
Dan heb je vervolgens weer dat iedereen vindt dat er niets verteld wordt.
Dan moet iemand die *wel* wat weet dus reageren. :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
JvS, we hebben ook een edit knop hoor, jij postgeile jongen :P

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 20 november 2001 15:31 schreef Nielsz het volgende:
JvS, we hebben ook een edit knop hoor, jij postgeile jongen :P
:?

Ik snap niet waar je het over hebt O-).

<met deze edit-copy-delete-edit-paste-plaats actie verlies deze postgeile user niet eens een post>

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

ik heb er wel weer 217
(maar nog steeds geen HK access :( )

edit:

doh, ze zijn ook weer terug

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op dinsdag 20 november 2001 15:07 schreef Onno het volgende:

[..]

Dat voor jou 'foutjes' maken een alledaagse routine is,
Waar slaat dit nou weer op?
en het dus wel begrijpt enzo,
Ik begrijp dat mensen fouten kunnen maken en ik ben dan ook nog zo'n mongool die mensen hun fouten vergeeft. Goh wat een rare gast ben ik... :?
zeg maar (ja ik weet het ook niet precies hoor),
[Onno mode]
Als je er geen verstand van hebt, bemoei je er dan ook niet mee.
[/Onno mode]

Leuk he, als dat je gezegd wordt.
zegt niet dat iedereen daar ook blij mee is. ;)
Ik vind het echt byzonder boeiend dat gedurende 24 en een beetje minuten mijn posts niet goed genoteerd staan. Ik vind het zelfs dermate boeiend dat ik kees ga uitschelden voor prutser, dat ik hem er ook nog even op wijs dat de DNS niet goed is en vervolgens empassant nog even een ander crewlid pak op zijn gebrek aan kennis. Woei, een topmiddagje weer. (Jah zo komt het soms over, ik weet ook wel dat je in principe het beste voor hebt met de site en alles er omheen, maar de manier waarop is niet echt fijn.)

<hr>
Jij hebt verstand van DataBases en nog veel meer, dat waardeer ik, ik vind het knap omdat ik het niet heb. (In het land der blinden etc. etc.) Dit betekend echter niet dat zodra iemand zijn kop boven het maaiveld komt die kop ook daadwerkelijk 'iets' te verduren krijgt.
Ikzelf bijvoorbeeld laat met regelmaat mijn kop zien om aan te tonen dat we er ofwel mee bezig zijn of dat we iets niet vergeten zijn. Ik doe het dus om een positieve boodschap over te brengen, schijnbaar wordt dit niet op prijs gesteld en daarom zal ik het dan ook maar laten in het vervolg OK? Voor mij is de lol er wel af als ik telkens dit soort discussies moet gaan voeren.

Bericht hierboven

• Onno
  • Niet online
Op dinsdag 20 november 2001 16:24 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik begrijp dat mensen fouten kunnen maken en ik ben dan ook nog zo'n mongool die mensen hun fouten vergeeft. Goh wat een rare gast ben ik... :?
Nee. Dat is absoluut niet wat ik bedoel.
[Onno mode]
Als je er geen verstand van hebt, bemoei je er dan ook niet mee.
[/Onno mode]

Leuk he, als dat je gezegd wordt.
Afgezien van dat deze reactie mij enigszins doet vermoeden dat je niet begrijpt waarom ik die woorden gebruik :P, is dat ook niet helemaal een juiste weergave van wat ik vind (en hierboven in een reactie op JvS al genoemd heb):
Je mag best reageren, ook op dingen waar je niks van weet. Maar *als* je ergens op reageert, zorg er dan voor dat je achter je woorden kunt staan, en zet er niet vervolgens achter dat je het eigenlijk ook niet weet. *Juist* als management is het belangrijk daar op te letten. Want met elke keer dat je dat doet, maak je jezelf ongeloofwaardiger. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Ik vind het echt bijzonder boeiend dat gedurende 24 en een beetje minuten mijn posts niet goed genoteerd staan.
Allerminst. Postcounts kunnen mij totaal niet interesseren, als je dat nog niet doorhebt moet je beter opletten. Het gaat mij ook niet om wat er precies gebeurd is, maar dat het (weer) gebeurd is. Als serveradmin heb je een zekere verantwoordelijkheid om 'foutjes :o' te voorkomen. En je probeert dingen natuurlijk altijd op een off-line database uit voordat je in een productiesysteem gaat knoeien. Dat is normaal.
Ik vind het zelfs dermate boeiend dat ik Kees ga uitschelden voor prutser,
Dat is niet bepaald alleen het gevolg van dit ene incident. Er zijn heel wat aan voorafgegaan...
dat ik hem er ook nog even op wijs dat de DNS niet goed is
...zoals je zelf al doorhebt.
en vervolgens enpassant nog even een ander crewlid pak op zijn gebrek aan kennis.
Nee, nee, nee. Maar dat heb ik al gezegd.
Ikzelf bijvoorbeeld laat met regelmaat mijn kop zien om aan te tonen dat we er ofwel mee bezig zijn of dat we iets niet vergeten zijn.
Ja, en dat vind ik ook hartstikke goed. Maar.. probeer je te beperken tot dingen die je weet. Je kunt ook melden dat je met persoon X gesproken hebt, en dat alles voorspoedig gaat, en bladiebla klets leuter zwets, *zonder* in te gaan op details die je zelf niet snapt, en die weer tot zo'n 'maar ik weet het ook niet' zinnetje leiden. Want dat doet afbreuk aan je hele post, niet alleen aan het gedeelte dat je werkelijk niet snapt.
Ik doe het dus om een positieve boodschap over te brengen,
Altijd goed.
schijnbaar wordt dit niet op prijs gesteld
Dan trek je de verkeerde conclusie, zoals je nu hopelijk zult begrijpen. :)

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

oopz ...

ik heb ze nog alle 643

Nu ook met Flickr account

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 20 november 2001 17:53 schreef SanderHovestad het volgende:
oopz ...

ik heb ze nog alle 643
|:( Lees eerst eens, ze zijn allemaal weer terug...

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo en dan is nu iedereen weer vriendjes ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 20 november 2001 17:05 schreef Onno het volgende:

Ik nu ieg wel :). Ik wil je alleen wel zeggen dat je soms niet echt vriendelijk overkomt. Je (vaak terechte) kritiek komt weleens heel bot over...
Afgezien van dat deze reactie mij enigszins doet vermoeden dat je niet begrijpt waarom ik die woorden gebruik :P
O-)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op dinsdag 20 november 2001 17:05 schreef Onno het volgende:

[..]

Nee. Dat is absoluut niet wat ik bedoel.
Oh
[..]

Afgezien van dat deze reactie mij enigszins doet vermoeden dat je niet begrijpt waarom ik die woorden gebruik :P, is dat ook niet helemaal een juiste weergave van wat ik vind (en hierboven in een reactie op JvS al genoemd heb):
Je mag best reageren, ook op dingen waar je niks van weet. Maar *als* je ergens op reageert, zorg er dan voor dat je achter je woorden kunt staan, en zet er niet vervolgens achter dat je het eigenlijk ook niet weet. *Juist* als management is het belangrijk daar op te letten. Want met elke keer dat je dat doet, maak je jezelf ongeloofwaardiger. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Helemaal correct, ik zal er beter op gaan letten. :)
[..]

Allerminst. Postcounts kunnen mij totaal niet interesseren, als je dat nog niet doorhebt moet je beter opletten. Het gaat mij ook niet om wat er precies gebeurd is, maar dat het (weer) gebeurd is. Als serveradmin heb je een zekere verantwoordelijkheid om 'foutjes :o' te voorkomen. En je probeert dingen natuurlijk altijd op een off-line database uit voordat je in een productiesysteem gaat knoeien. Dat is normaal.
Jup, ik weet ook niet hoe het foutje komt, maar het is niet handig. Het heeft IMHO echter alleen meer na- dan voordelen om het dan op een dergelijk harde manier nog eens extra onder de aandacht te brengen. Jij wordt er niet beter van en voor de sfeer is het ook niet fijn.

Ik snap ook wel dat je er moe van wordt, maar het zou wel prettig zijn als je het gewoon ietwat vriendelijker kan stellen. :)
[..]

Dat is niet bepaald alleen het gevolg van dit ene incident. Er zijn heel wat aan voorafgegaan...
Joh :P
[..]

...zoals je zelf al doorhebt.
Jah, maar hij ook, misschien dat andere dingen even voorrang hebben, kees heeft geen acht hersenhelften en net zo veel armen, dus kan ook niet alles tegelijk doen.
[..]

Nee, nee, nee. Maar dat heb ik al gezegd.
OK. Misverstand.
[..]

Ja, en dat vind ik ook hartstikke goed. Maar.. probeer je te beperken tot dingen die je weet. Je kunt ook melden dat je met persoon X gesproken hebt, en dat alles voorspoedig gaat, en bladiebla klets leuter zwets, *zonder* in te gaan op details die je zelf niet snapt, en die weer tot zo'n 'maar ik weet het ook niet' zinnetje leiden. Want dat doet afbreuk aan je hele post, niet alleen aan het gedeelte dat je werkelijk niet snapt.
Goede tip, nogmaals: ik zal proberen er zo goed mogelijk naar te handelen. :)
[..]

Altijd goed.
Dacht ik ook :P
[..]

Jup, senks voor de uitleg. Op zich wel jammer dat die nodig was natuurlijk, maar er is mij een hoop duidelijk geworden.

Bericht hierboven

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ff topictitel aangepast om reply's van o.a. ET743 (schijnt vaak op topictitels te reageren :P) te voorkomen. :P

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 20 november 2001 18:25 schreef JvS het volgende:
ff topictitel aangepast om reply's van o.a. ET743 (schijnt vaak op topictitels te reageren :P) te voorkomen. :P
:+

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Als ik mijn sticktertjeslijst verder ontwikkeld had had ik jullie allemaal een stickertje gegeven! :+

• Onno
  • Niet online
Hmm.. ik heb
code:
1
03-05-2001  22:18          65.656 STICKERTJES_LIJST.SQL

nog wel liggen hoor. :+

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Das alleen de db, ik heb de powerbuilder-pibble nie meer :(