Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik heb het dan (denk ik) opgelost. Hier is hoe ik het gedaan heb:
Kennelijk heeft van die tears Windows Media Player geen last van. BsPlayer, enzo wel. Het enige probleem was dat WMP geen subtitles aankon. Maar je kan nu VobSub installeren en dan heb je onder WMP ook subtitles. Echt tof!!!
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Op woensdag 21 november 2001 12:23 schreef VivaAtloni het volgende:
Als dit werkt dan ben ik ook erg blij. Ga het vanavond gelijk even testen. Want ik gebruik altijd bsplayer en heb dus ook last van tearing, op mijn tv en niet op de monitor.
Zie je hoe nuttig een kick isOp dinsdag 20 november 2001 19:12 schreef tbusquet het volgende:
Nee, kennelijk niet.. schoppen is hoogst irritant..
Maar thnx, ik ga het ook ff proberen
Zat trouwens bij de ViTE release van Osmosis Jones ( dus als je die hebt
VobSub heeft eigenlijk maar een probleem. Dat is als je sub niet hetzelfde naam heeft als je film, pakt ie hem niet. Maar gewoon de help file lezen waarin staat dat ie in c:\subtitles (of zelf eentje invullen in de registry) gaat zoeken en daar wel de subs pakt.
Ik hoor het nog
Verwijderd
Ik heb een aantal DVD's geript en encoded inclusief subtitles dus, alleen hoe geef ik ze nou weer? Moet je dan die *.dll van Vobsub gewoon in de system directory zetten ofzo??
Verwijderd
Ik heb hier ook verschillende divx films en één daarvan TOMB RAIDER is in zo'n uitmuntende qualiteit dat je bijna echt geen verschil ziet met een dvd.
Hij is 734 mb
576x240 pixels
divxmpg4 v3
23 frames/sec
Is hier soms een bepaald vereiste voor om een goede qualiteit te krijgen ?
tv = 50 Hz (meestal)
staat dit dan gelijk aan 50 frames/sec? dat zou nl. betekenen dat een rip van 25 frames/sec preies deelbaar is door 2
en eentje van 23 frames/sec niet ... waardoor je bij beeldverschuivingen schokken in het beeld ziet
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Ja dat gaat bij mij dus al niet op, ik heb 23 frames/sec en een super beeld ook op tv met die Tomb raider.Op vrijdag 07 december 2001 22:18 schreef dreeke het volgende:
Misschien dat je door een coombinatie van frames/sec en refresh rate bepaald kwaliteitsverlies krijgt
tv = 50 Hz (meestal)
staat dit dan gelijk aan 50 frames/sec? dat zou nl. betekenen dat een rip van 25 frames/sec preies deelbaar is door 2
en eentje van 23 frames/sec niet ... waardoor je bij beeldverschuivingen schokken in het beeld ziet
Hier zitten een paar hele snelle senes in en ik zie echt geen blokken of andere ellende.