SEIKO LCD DISPLAY

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:15

compubink

...====...

Topicstarter
Ik heb gisteren en vandaag even wat rondgebelt met een aantal bedrijven, en ik heb maar 1 bedrijf kunnen vinden dat lcd displays van seiko kan leveren. (zie eio actie).

Ze kunnen alleen leveren vanaf 80 stuks. De prijs bedraagt dan 130,- per stuk voor een L4044 4*40 character lcd display met backlight.

Is er een mogelijkheid om aan genoeg geinteresseerden te komen om een bestelling te kunnen plaatsen?

Verwijderd

damm das wel duur en een hoop geld dat heb ik niet eens betaald voor me crystalfontz 4x20 en die is veel vetter dan die 4x40

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 13:46 schreef Tijn_3d het volgende:
damm das wel duur en een hoop geld dat heb ik niet eens betaald voor me crystalfontz 4x20 en die is veel vetter dan die 4x40
Kun de je mij dan misschien vertellen waar je jouw display hebt gekocht?

Ik ben namelijk op zoek naar een goedkope en goede display.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:49

Wiebbe

<none />

Op dinsdag 20 november 2001 13:46 schreef Tijn_3d het volgende:
gaan we weer hier, zeg gewoon een keer dat jij! vind dat die vetter is. Want als jij het vind wil het niet zo zijn dat het waar is! Het is duur ok.. maar hijs wel groter dan de jouwe..

en verder over de topic, het is wel een goed idee, maar ik denk dat als je het via inet bij EIO.com bestelt je toch goedkoper uitbent.. en probeer maar 80 mensen te vinden die meteen willen kopen :) (of je moet zelf veel willen voorschieten)

Compu, als je een goedkope wilt, moet je zeker niet voor CF gaan, die is relatief duur. CF is makkelijk, hoeft niet veel meer te doen. een Losse LCD moet je zelf inelkaar solderen.
http://www.crystalfontz.com/ voor de duurdere, maar makkelijke CF lcdstjes
[url]http://www.eio.com[/lcd] voor goedkopere lcds, die je zelf inelkaar moet zetten.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
en verder over de topic, het is wel een goed idee, maar ik denk dat als je het via inet bij EIO.com bestelt je toch goedkoper uitbent..
Dat weet ik, maar ik dacht dat een bedrijf in Nederland eigenlijk toch wel goedkopen zou moeten zijn. Maar daar zijn we snel achtergekomen.
en probeer maar 80 mensen te vinden die meteen willen kopen :) (of je moet zelf veel willen voorschieten)
Dat klopt, maar voor de actie bij eio moet je ook een hoop mensen zien te vinden.

Btw: Ik wacht nog op een antwoord voor een mailtje die ik naar eio.com heb gestuurd.

Misschien weet iemand hier dat wel: Wat is de minimale hoeveelheid die je bij eio.com moet bestellen?

Verwijderd

ik den kdat nu half GoT wel een lcd heeft, ik zou er ook wel een willen, maar 130 piek wordt me iets te veel ;)

• compubink

compubink

...====...

Topicstarter
Op dinsdag 20 november 2001 14:03 schreef Lomu het volgende:
ik den kdat nu half GoT wel een lcd heeft, ik zou er ook wel een willen, maar 130 piek wordt me iets te veel ;)
Als je je straks wel in wilt schrijven voor een bestelling bij eio.com zul je het schermpie vast wel goedkoper kunnen krijgen.

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10-2025

Area53

I'am lost in space!!

2 X 40 LCD DISPLAY

Seiko # L4042. 5 x 8 dot format. 6.04" x 0.65" viewing area. 7.13" x 1.33" module size. Includes hook-up/ spec sheet.
Your Price: $9.95 each

In stock, ships within 24-48 hours.

Bron:
All Electronics Corp.

:)

• Matroxcool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 22:41
Ik heb alles over voor een lcd display, ik heb een 4x20 lcd scherm met backlicht besteld bij crystalfontz. Het kost me in totaal $97, met kabel en bezorgkosten. Weet alleen niet wanneer ik het kan verwachten. Ik heb een ordermailtje gehad maar moet ik nog wat bevestigen ofzo?

Dit staat in m'n mail maar hier begrijp ik niet zoveel van.

Thank you for your Crystalfontz order!

Please confirm your shipping and invoice total, and we will ship your order upon your confirmation.

Verwijderd

ik wil ook zo'n lcd schermpje, maar in nederland zijn die zo duur :(

en een actie opzetten is niets voor mij.

als er toevallig iemand anders(of met een groep) iets wil bestellen bij eio, oid, dan wil ik misschien wel mee doen

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Op dinsdag 20 november 2001 16:33 schreef Matroxcool het volgende:

Thank you for your Crystalfontz order!

Please confirm your shipping and invoice total, and we will ship your order upon your confirmation.
Dit houdt in dat je je order nog even moet bevestigen anders sturen ze niks!

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Matroxcool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 22:41
Op dinsdag 20 november 2001 18:18 schreef Acid_Burn het volgende:

[..]

Dit houdt in dat je je order nog even moet bevestigen anders sturen ze niks!
Maar ik weet niet waar, want er staat voor de rest geen url waar ik heen moet ofzo.
Pagina: 1