Allin prepay Personal en Continu van Dutchtone

Pagina: 1
Acties:

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Krijg ik vandaag een folder in de bus met reclame voor Allin prepay Personal van Dutchtone.
Mooi denk ik, goedkoper bellen in bepaalde tijdsblokken:
  • 08.00 - 14.00
  • 14.00 - 20.00
  • 20.00 - 08.00
Meteen bellen dus om de nieuwe service te activeren, want standaard staat deze op 20.00 - 08.00. Ik bel vaker tussen 14.00 - 20.00 dus meteen maar veranderen.

Ik bel het nummer van de brief, folder en website: 1255 en ik krijg een voiceresponsesysteem van de klantenservice.
Geen mogelijkheden om mijn prepay om te zetten naar het gewenste tijdblok worden verteld :?

De klantenservice biedt wel enorm veel andere mogelijkheden die ik niet zoek en als ik er daar één van kies wordt ik Zo spoedig mogelijk doorverbonden met één van onze medewerkers :( Dit duurt mij veel te lang ik ga niet een half uur zitten wachten voordat ik iemand aan de telefoon krijg! |:(

Weet iemand of dit nummer wel juist is, aangezien gezegd wordt dat dit het VRS van de klantenservice is. Als dit het juiste nummer is, welke volgorde van keuzes moet ik dan intoetsen om van de nieuwe service het tijdsblok te veranderen?

Bij voorbaat dank :)

P.S. Enorm slecht van Dutchtone om consequent in hun reclameuitingen (brief, folder, website) vergeten te vermelden hoe de service precies werkt...
Jammer Dutchtone grote misser!