Toon posts:

Kan niet aanmelden, helpdesk zuigt scheepskamelen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Win98

Planet.

fout 629: Computer waar u naar belt kan geen verbinding via externe toegang tot stand brengen. Controleer uw wachtwoord en probeer op nieuw.

Op 2 computers geeft hij dit, met 3 verschillende netwerkkaarten, met of zonder splitter, met of zonder ip adressen in externe toegang of bij de netwerkkaart zelf, met of zonder dns of wins, met of zonder -advanced ipv -comfort, met of zonder morfine, met of zonder dak boven je hoofd, met of zonder isa geluidskaart, met of zonder telefoon aan je splitter. Hij doet het gewoon niet.

Gelukkig sta ik er niet alleen voor. De computerstem van de helpdesk van planetinternet is heel rustgevend. Zo kan je na het selecteren van 4 topics uren luisteren naar de geruststellende woorden die vertellen dat er zo iemand komt helpen. Na 40 minuten heb ik de voordeur open gezet want het enige wat ik nog kon bedenken is dat die mensen de deurbel niet konden vinden. Ze hebben tijd genoeg gehad om een monteur in Italie te laten klonen, die (per zeppelin) over te laten vliegen naar Schiphol en op trein en tram naar mijn huisje te zetten. Na nog 10 minuten heb ik maar opgehangen. Later heb ik het maar weer rond 15:00 geprobeerd. Na 20 minuten was ik het dit maal beu.

Het leuke is ook dat het een 033-nummer is en geen 0800-nummer. Dat kost 12 cent per minuut of lievergezegd F 172,80 per dag.

Gelukkig kan ik hier wel altijd een oplossing voor mijn problemen verwachten. Geachte verzamelde tweakers: Brand maar los! :P

Verwijderd

Uhm...laat je foonlijn nameten door KPN?
En als je na een uur nog steeds geen medewerker aan de ljin had zal er wel weer storing geweest zijn. (scheld tegen mij heb geen zin meer :P ik zat tot 1 november aan de andere kant van de lijn 8-))

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben je blijkbaar nog niet kunnen vervangen :) Nee, dus ik moet het gewoon later weer proberen? Want waarschijnlijk ben ik al volop aan het betalen voor mijn ADSL even als mijn tikken....

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 14:52 schreef aapnootmies het volgende:
Ze hebben je blijkbaar nog niet kunnen vervangen :) Nee, dus ik moet het gewoon later weer proberen? Want waarschijnlijk ben ik al volop aan het betalen voor mijn ADSL even als mijn tikken....
na 3 en een half jaar trouwe dienst kon ik opzoutuh omdak mn ouwe cotract wou houwen en gewoon geen tijd had om die 16 uur per week te draaien die tegenworodig minimum bji hun is |:( Der is al een gigantische uitloop sinds augustus dit jaar van de die hard kern..zitten allemaal hun contract uit en nokken um. Was ook te merken dat de helldesk duidelijk slechter werd, mensen belden veel te veel nog een keer door slecht geholpen etc..maar goe..weer ff ontopic: Lameraaie: Afwachten had geen zin en ut probleem is er nog steeds?

Verwijderd

en heb je nou een telefoon of ADSL verbinding? :?