Toon posts:

Wat mot ik kopen?: Is chaintech-mobo goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg via het werk van m'n ouders een computer aangeboden met een chaintech moederbord erin. (systeem is 100% gratis :D)

Tegen bij betaling zou ik alleen wel dingen mogen toevoegen ed. Is het nu hanig een ander mobo erin te bouwen of is dit merk wel stabiel??

Het gaat om dit bordje: Chaintech 7VJDA (socket A met DDR ondersteuning)

Bedankt :)

Ilja

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Durf het zelf niet te zeggen, maar ik zou zeggen, lees eens wat reviews van het archief van de frontpage....
Anders bij THG, of een dergelijke site...

Verwijderd

Chaintech is opzich helemaal geen slecht moederbord, het jammere is, is dat dit moederbord minder in de belangstelling staat als andere ASUS of MSI moederborden. Het is naar mijn mening een prima moederbord.

Dosvidanje,

Spidey

Verwijderd

paar jaar geleden was ChainTech een redelijke grote naam... kan er nu niet echt super positief over zijn, maar ook niet negatief.

Als ik zelf moet kiezen ga ik toch liever voor een ASUS of MSI... maarja dat moet je zelf beslissen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de FAQ over mainboards :)

Verder wordt het bord hier genoemd:

[topic=286211/1/999]

Het is dus een KT266A bord (splinternieuwe chipset, en goed) met Athlon XP en DDR support. Ik denk dat er weinig aan kan mankeren, maar zoek eens wat reviews op.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.